pirran alltså, grejen är att vissa gillar mig & vissa gillar kaggen. jag är en av dom som gillar mig och inte gillar kaggen. vissa tycker att kaggen är sämre än mig, vissa gör inte det. jag är en av dom som tycker han är sämre än mig. varför tror du jag dissar honom? kan det vara för att: 1. jag helt plötsligt hade nån försvarsdiss från honom till mig & anta för att han gillar fonky? 2. för att han är otroligt självgod för att bara vara hypad på whoa. 3. för att han är falsk med rösten. 4. för att han är ful. 5. för att han snackar om flickvänner, som om dom hade ngt med detta & göra. 6. jag sitter & försöker komma på fler anledningar. 7. tror att dom jag skrev räcker. OBS! nu kommer ngn unge tycka att han/hon är smart & skriva ngt i stil med: ''du är själv kass, du snackar om hans flickvän'' osv. etc. men det är såhär, att eftersom detta är sandlådenivå och en diskussion med kaggen inte går att ha får jag snacka med honom på samma sätt som han snackar med oss. ''han började, inte jag'' ---- för övrigt så tror jag att kaggen antingen planerar att göra ett fonky move. men han fixar säkert inte att vara så pass ärlig som fonky var när han addade mig på msn. el. så kommer han spela in en diss med jättemånga multirim som han haft alla runt om honom att hjälpa honom med, släppa den på julafton & döpa den till. öppna paketen eller ngt. kaggen is the shit, skänk oss till danmark. där har dom nakna brudar som håller i vägskyltar för att få billister att sakta ner. jaja, fred på jorden & rädda bergsgorillor & sälar. one.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vrf ser jag inte mr.p i den här tråden?..Tycker inte denna va så bra lite rolig tror Kaggen kan räta ut dig ganska bra=).. menmen vissa rader va ju små kul^^ Cya
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
ZoW : Asma fick sveriges 10-15 åringar å veta vem han är genom dissen till fonky, Där dom säkert gick ut med "dissa inte vår emo rappare" (inget illa menat till fonky) men säkert nått i den stilen sa dom.. Men folk vet/visste nog vem han var redan inann han släppte dissen till fonky.. Ah btw det e kul att när asma la dissen te fonky stog det en anledning men ändå kommer glödlampskallar o säger "Du vill ha hype".. Samma sak gäller dissen te kaggen, fuck kaggen, asma käkade och spottade ut mini svullot.. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagonisten : Fan att du ens orkar svara på varenda inlägg ! du vägrar verkligen inse att du bara blir knäckt ? :/
ROUSU
tråkig diss, handlar ju ara om kaggens finnar.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha vafan ska man säga orka kicka på 64 bars det var väll lite å ta i ? gillar inte dialekten och inte beatet men texten var väll smårolig men tror endå kaggen plockar hem detta om han svarar vill säga ! pz
chasse dyker upp som döda fiskar
bLinkyOne: wtf snackar du om? du är ju helt dum i huvet, ingen jävla mening i det du skrev, ge lite fakta istället. "ingen jävla mening"?.. hajjar nada,
fred kommer det nog aldrig bli furie. jag lägger upp ngt som inte är diss inatt. check back. tack alla. one
ändå kul att ni från skåne/danmark tror ni är bäst i världen, eftersom så fort nån säger att dom inte gillade låten så kallar ni dom rövslickare för att kaggen är hypad .. aldrig tänkt på att kaggen är hypad för att folk lyssnar på han och att folk lyssnar på han för att han är bra och TILL OCH MED bättre än er? :Slåten : visst rimmen var roliga men diggar inte dialekten, flowet var helt okey men jag tycker kaggen är bättre och han kommer nog mest troligt vinna denna round också .... peace /rövslickare till kaggen
Norrland represent
fuck dig & din apa, du är inte king kong// men ange bouncar mellan oss som bollen i ping pong// du är en toffel, som handlar tamponger & lingon// & efter denna är du full av ånger ditt fikon// Jag tror det är det sämsta jag hört någonsin. tack!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
äh fuck detta, vem vill slåss? ;)
Furie , WÖÖRD !
soundcloud.com/jerrones
Lol Man hör inte vad du säger. + Kaggen knäckte dig som ägg.
Alla rader i versen erille! mer behöver inte sägas..
Producent
2006-12-19 20:33
jag kan vara snurre sprätt men du låter som kalle anka riktig fett^^ Tungaste du har gjort asma, HÄRLIGT
Lil_H..
mad-Ad P18: Vi tror inte, vi vet.. aiight? Furie: där ligger många låtar som vi har lagt upp.. lite fakta innan du pratar hade inte skadat =)
Antagonisten P23: Bara för att ToffY är bättre än dig på rappa?
Norrland represent
mad-Ad P18: Säg inte så.. du sårar mig?
bukkake is the shit... asma , nice ... peys..
Landskrona Skånes stolthet
asma vrf kan du inte fatta att du inte har nån chans de hadde du inte mot fonky heller...peace
Konse''
Kan inte alla bara lägga sig i en hög och älska i en enda stor ormgrop!
www.eddaonline.se
proppsa låten och sluta slicka kaggens röv idioter, hur mkt ni än tycker att kaggen är bättre ska ni fortfarande proppsa låten!
den va najs, vet itne om kaggen kmr kunna droppa en bättre men skulle va kul o se, hatar dialekten though.
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
så om man tycker att kaggen ebättre o att han vann så slikar man hans röv ? då slikar man asmas röv om man tycker att han e bättre...så man ska inte säga nått ?
Konse''
Skänk skåne till Dannmark!
e d ok lr?
''folk är bruna runt munnen så vi är sämre än slampan''
A-M-C F16: din andedräkt borde stinka röv så mycket du slickar kaggens röv i alla "diss trådar" om honom. Angelica Med C - Rikard Med K - Bara jag som ser att det liknar varandra? + att en av dina låtar liknade nå FRUKTANSVÄRT mycket prendel men den låten hade du väl aldrig hört? on topic nu: Rolig text som fan, blir bara bättre o bättre men ditt flow och din röst drar ner på det :/. men detta var bra och kommer spara låten :)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
kommer det nått svar från kaggen?
kan inte whoa anordna en FET stockholm - skåne tävling så ska vi se vem som kommer vinnande ur den ;)
servo Det kunde ingen har sagt bättre ;) undra på om A-M-C också har finnar .. :S
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
haha va fan kaggen käkar ju upp den där nissen
detta lät mkt bra. inte gillat dom andra låtarna så mycket men nu började det likna nått flowmässigt o en del hårda rader. det enda jag inte gillar är allt snack om morsor och kukar hela tiden. Vem av er är bög? Ha så skoj och döda inte varandra på riktigt.
smells like funk
Gillade texten som fan men ett annat beat ;) skulle du haft... asså jag fattar mej inte på kaggen han får sej själv framstå som en tjockis i den förra dissen ^^ why? hmm sen fattar jag inte hur fan kan ni sejja att asma dissar han för hype ? ... rätta mej om jag har fel men droppade inte kaggen den första dissen till dom ? ^^ för att slicka lite röv på Fonkey keff ? kaggens röst ehm låter som om han skiter på sej ärligt talat :S Annars ehm halva skåne lär dissa stockholm nu iaf vad ja har hört malmö , L-a å resten av alla andra ... Skåne förenas ;) riktiga smutsiga södern <3 fuck er andra somn leker att stockoholms söderorter är Dirty south ehm haha fuck Peyz !
S-s-S-sHineybWooooI
word på shuel, bästa hittills, skåne reunites. HOOKA!
jag hoppas att denna tråd försviner inom kort! skåninga sak nog hålla på med dansband eller inget!
NY whoa Byb1
Lägg in den där på Whoa.dk i stället !
HAHAHA fan villken skön text haha.. den här plockar fan kaggen
//Dj_Leon\\
ähhaha vafan fick du grönland ifrån ? när de tillhör danmark liksom.. haha
tyckte den var rätt ball faktiskt... men ja har faktiskt rätt ofta svårt att höra om jag inte läser texten samtidigt...
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
måste faktiskt säga att den va aight. en del rader lär ha kännts
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Giggedy
5 fingrar, 4 chanser
haha skånska is the shit ;D
asma du säger att kaggen suger fonky.. när man läser i dom här trådarna så låter det mer som att asma och antagonisten har något tillsammans jag menar man brukar ju försvara sin flickvän eller hur antagonisten
Vilda Västern// Clark Kent//
asma nämde du bråk? haha kom upp till gbg så ska jag trycka in ditt äckliga ansikte i huvet på dig. pusi kurac!! jebote peder
:)
Word up asma dom som kan musik vet att du redan har vunnit ;) Peyz !
S-s-S-sHineybWooooI
__shuel__ o du kan musik eller vadå