Shit snälla detta e väll handlar om musik :S kommentera ist för att sitta å hota ni e skämmig ffs... alla e ji intressarade i att tco e bög å vill knulla hang? ;) asma var klart bäst i denna låten mot cheew körde han över honom i första dissen å nu backade han över honom;)..... pz Fuck alla hatare .... ingen rappare föddes bra.... pz
S-s-S-sHineybWooooI
"Paatte P18 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 01:16 saken e att jag bajsar snett både på dig smale och din fru asma därför komemr ingen ny diss.. pallar inte lägga ner tid på skiten.. kom du till eslöv istället så ska du se på kuk i röven om du inte slutar va så fucking kaxig.. AKTA " HAHAHAHA ^^ om du nu så mycket skiter i oss tönt, varför fortsätter du då skriva i vår tråd? dissar,och kommenterar med bög stil? Pallar du inte lägga ner mer tid? nah kan fatta det ,, för ett sånt mogo som dig lär ju nog ta drygt 4 dar att spela in så kan förstå dig om din prodocent eller vad man kallar det där uppe blir trött på dig, Ska jag komma till eslöv för att få kuk av dig? inte fan trode jag du va bög, men vadå hittar du ingen annan idiot där uppe som du kan trycka din svenska kuk i? kaxig? man vad snackar du om? jag är bara ärlig, du är äklig,skamm, ja vad fan som hälst, visste din fassa inte vad kondom va? Ordet : "AKTA" <-- ASMA, och AKTA, är det dem ända orden du får säga för dina föräldrar? "ASMA AKTA" HAHAHAHAHA skaffa dig en ord bok eller ngt . och frästen Vill ha en Dansk skalle ^^
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Elegant P16 <- Tack för vanlig kretig istället för en massa efterblivna idioter som kommer in och smutsar, se och lär så kretiserar man ^^
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
tco84 P21 <-- vill bara nämna dig igen, fy fan vad jag hatar dig ^^. du är som en finne i röven, jobbig och ful
lungt smale! upp med handen för alla som ger nyttig kritk resten kan dra åt helvete!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
smale haha varför ens lägga tid på att skriva allt det där? ärligt, fuck hummel. ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
up
www.myspace.com/victorhollender
-asma P19 : han får inte säga duma saker om oss :'( haha ;D ha man inget annat att gör när man väll sitter vid datan så kommer det lite hårda ord, + ffs jag hatar han, kommer knocka han tror jag
smale din lilla hora de va du är vem ska du knocka ? och var fick luft i från.. vem gav dig rätt att säga mitt namn dig asma hangman jag kommer vandalisera er när ni träffar mig då får ni vissssa vad ni går får ni är duktiga på att prata de ända ni kan o plus tror ni kan rappppa du samale och hangman sluta med de ni gör jag ska säga sanigen asma kan men ni andra suger kuk de vad ni gör sorry säger bara sanigen så smale om du hatar mig så tycker jag att du ska dissa mig eller göra en låt om mig hur jag knullar ni mamma och dig =) ses
tco84 P21 mannen, lugna ner dig. vi är här för att rappa... inte slåss. ingen här kommer ta det till gata. ha det bra nu ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ta det lungt nu Kastriot .. Palla bråk o sånt.. peace
upp upp upp
yesyesyesyesyeyesyesyesyesyesyeysyessye ysy esyesyesyesyesyesyeysyesyesyesyesyyesyes yes yyesyesyesyesyesyeysyesesyesyeysyesesyes yey syesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyeysye sye ysyesyesyesyesyesyesyeysyyesyesyesyesyes yey syesesyesyeyesyesyesyeysyesyesyesyesyesy esy eyesyesyesyesyesyeysyesysyesyesyesyesyes yes yeysyesyyesyesyesyesyesyeysyesesyesyesye sye syeysyesyesyesyesyesyyesyesyesyesyesyeys yes esyeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesyes yes yesyeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesye yes yesyesyesyesyeysyessyesyesyeysyesyesyesy esy esyesyeysyesyesyesyesyesyesyesyeysyesyes yes yesyesyeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyyesy esy esyesyesyeysyesesyesyesyesyesyeysyesyesy esy esyesyesyesyesyeysyesyesyesyesyeysyesyes yes yesyesyesyeysyesyesyesyyesyesyesyesyesye ysy esesyesyesyeysyesyesyesyesyesyesyeysyesy esy esyesyesyesyeysyesyesyesyesyesyesyeysyes yes yesyesyesyesyeyesyesyesyesyesyeysyesysye sye syesyesyesyesyeysyesyesyesyesyesyesyeysy esy esyesyesyesyesyeysyesyesyesyesyesyeyesye sye syesyesyeysyessyeysyesyesyesyesyesyesyey sye syesyesyesyesyesyeysyesyesyesyesyesyesye ysy esyesyesyesyesyesyeysyeyesyesyesyesyesye ysy essyesyesyesyesyesyeysyesyesyesyesyesyes yey syesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesyesyesye sye ysyyesyesyesyesyesyeysyesesyesyesyesyesy esy eysyesyesyesyesyeyesyesyesyesyesyeysyess yes yeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesyesye sye syeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesyesy esy esyesyesyesyesyeysyesyesyeysyesyesyesyes yes yesyeysyesyesyesyesyesyesyesyeysyesyesye sye syesyeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesy esy esyeysyesyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyes yes yeyesyesyesyesyesyeysyessyesyeysyesyesye sye syesyesyeysyesyesyesyesyesyesyeysyesyesyesy esyesyesyeysyes
att byta mellan svenska och engelska i samma vers borde vara olagligt nuuf said
hahahahah äkta;D orelanjelo:P
orelanjelo P18 att lägga en okomplett intetsägande kommentar som din borde vara otillåtet ;D
Men Palla..
cheew vf gör du att tråden går upp? asså denna tråden är diss mto dig ju:S
;D
YES JAG FICK 200 inlägget med:D ja knäckte alla dissar där:P
Nej fan ... Det ska ju inte vara massa bråk.. :P
sista gången jag uppar. sen låter jag tråden dör. är det någon som vill lägga lite konstruktiv kritik innan detta görs?
haha varför skulle nån göra de nu när ingen har gjort de innan o där e över 200 inlägg ? så korkard.. o btw smale.. jag kan säga ganska många fler ord.. du skulle bara veta... men just nu räcker.. AKTA !
Peace Man FuCk U
E de inte några cp barn som vill kaxa längre;D
ÄGD KANSKE?
palla bry sig.. Du som spänner dig inte jag. ;)
fuck det, jag la det fett ;D
AKTA! :D
Haha cheew e lessen för han blev dödad på beef:D
ÄGD KANSKE?
yup ;D
Fuck you, Patte ^^
Håller med Smale Fuck u patte!
ÄGD KANSKE?
frågan e när asma ska våga stå upp och öppna beef mot fonky !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Giggen P17 haha, jag har gett honom anledning att dissa mig, vågar han sen inte skiter jag i vilket, tror du ärligt att jag ens skulle lägga 20 min på att dissa killen i audio när jag redan tryckt ner honom i skorna här?! lolz, fuck fonky fresh ;D
en annan sak som är riktigt skojjig är, att daani inte sagt ett ljud, och att marvis kom in här och öppnade sin käft om att han skulle prevail & skit. men har någon av oss hört ett ljud? nope. jag vann igen.. ;D
tvåhundrasjutton
men orka du lägger dina låtar på soundclick å yousendit, t.om Sthlm är bättre
den här tråden e ganska gammal så du vet haha:P
inte ens värld en komentar, jag är avensjuk det är det jag älskar att krama dig asma, men du kramar inte tillbaka på mig vrf? inte ska väll pappa?
)TRO(The Rap Out)BTK(
skiter i om den är gammal, han lägger fortf upp dom på skit länkar