I love all those hater's ^^
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
jajaja ;)
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
cheew P15 idag 20:46 jajaja ;) --------------------- haru bestämt dig?
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
ta inte det i tråden, meningen man ska tycka ngt om låten ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men ja då :( gillar inte folk
-ASMA och du har mage att kritisera fonky fresh när du låter som du har svalt shampoo eller nått hahahahhaaha !!!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Giggen P17 du och KB-Raggs P16 är vm på att suga kuk omg
Giggen P17 rysligt, ett fonky fan i min tråd. AAAAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tur att inte själva fonky kommer in och smutsar ner tråden till max
smalis det vågar han inte, han sitter helt tyst men skickar smyg pm's till alla sina s.k vänner så att dom kan backa honom i en verbal konfrontation som han inte själv hanterar ;D
Denna låter bra rakt igenom gubbar... Bra och skön blandning blandning av beat ni har gjort här =) Lång jävla diss :P men dte är bra.. spit the sh*t out.. =) Den som ska dissa hela åstorp kan ju ge sig på Slipz :P Han suger sjukt redan ändå.. så då får ni kanske en säker vinst =) men Hangman och dom andra kanske du ska låta bli :P BRA jobbat grabbar =) -asma: var kommer du ifrån? :P Peeeys n Luuuv
Antagonisten P22 antagonisten ;D tja, jag heter joshua och är halv amerikan. jag finns för tillfället 5 mil utanför min födelsestad hbg i ca. en månad till. efter det är jag tillbaka hemma! tack för proppset. sköt om dig man ;D
-asma P19: hehe.. okok :D
Antagonisten P22 varför undrade du btw.?
-asma P19: bara undrade =) du la det najs i låten =)
Antagonisten P22 tackar (bugar och bockar) ;D
tackar (bugar och bockar) ;D
Orka att cheew e typ för liten för att gå ut i världen... Och att han ska repetera asma :D och bli avensjuk bara för att asma får proops och inte han:D
ÄGD KANSKE?
Lol
Han som började la det relativt bra, så lämnar jag det där. Andra versen var väll sådär, dock tråkigt flow för det blev lite fel här och var. Tredje var faktiskt bra men kändes lite nödrimmat här och var! Resten tyckte jag var VG-. Konstruktiv kritik är väll att inte få det att låta så nödrimmat i vissa delar av låten. Men vissa grejjer va riktigt härliga =] Sen tycker jag personligen att det är så JÄVLA jobbigt när man hör KUK och MANNEN i nån vers, kommer inte ihåg vilken. Men ni har vunnit beeefen in my opinion.. Pajz Aut! // P.S Engelskan va fet
Stenbom tack för bra kritik
Hangman de inte dig han ger kritiker hahhah mannen hade jag varit som dig hade jag slutat rrrrraaappppa för du är dddddååååålllliiiiiggggg =) ser du inte vad allla har skrivit du suger
tco84 P21 <---- tyst med dig, vi skiter i vad du tycker, och skiter i vad du vill, och rent och håller skiter vi i dig Peace
word smale
Lyricist
2006-05-03 21:58
fjortisen mumlar värre en värst och har en del att öva på, sen var det väl bara den sista som var lugn:) vissa verser på den var taskiga dock:\
Avundsjuka/hat/inget liv = Vissa här inne på tråden
tja :D
Stenbom tack för grundlig och utförlig kritik ;D Zteve-O P16 tack mayne ;D
KoMpIsPrOpPs FöR lAjF !!!!!!! *FnIzZa* ärligt talat.. nu förstår jag varför alla 15-åringar du känner slickar din röv asma.. dom du rappar med e ju verkligen värdelösa.. dom flesta som e med i den här dissen låter som dom rappa för första gången när dom recca denna låten.. okej, du kan flyta och lägga de i takt, men inte mycket mer än så.. din känsla e fortfarande noll.... han hangman va hård flabbnojja, jag o min polare satt o flabba åt honom hur länge som helst igår.. shiiiet jag fattar inte hur ni utalar ord.. kyk, kyng osv.. shiiii de e U inte Y.. Peace
Peace Man FuCk U
patte aka. hummel du vet om att Cola inte är bra för hjärnan va? ärligt, vad röker du om? först har vi beef som fortfarande inte är avslutad sen efter det proppsar du mig men dissar andra i min tråd? min känsla är noll? well din logik är noll. håll dig utanför mina trådar i fortsättningen och ta med dig dina nörd homies som alltid hatar här sen jag dissade dig. clown ;D
proppsa ? hahahahahahahah ta du de som de om du tycker de låter som propps =)
Peace Man FuCk U
till alla heh, är det någon mer än jag som tycker detta liknar propps? okej, du kan flyta och lägga de i takt
waow.. som det skulle vara nått svårt.. kan till och med en 13 åring .. hangman var ju helt klart en riktig höjdare i denna här låten fyfan... skånes stolthet
c3ek P40 upp till bevis då shitface, spela in ngt eller stäng munnen.
up we go ;D
;D heja hangman ! vi älskar dig ! åstorp represent !
Peace Man FuCk U
Ska ni bråka ta det Msn eller lunar.. Vi vill ha kritik inte något annat.. Så ta det inte här palla typ att 90 % av innläggen inte handlar om våan musik ... peace out..
cheew P15 första gången du sa ngt smart detta året.
cheew P15 ta bråk på msn o lunar?? whut the fuck??
Ja Hnang inte på denna tråden .. ta det på din msn om du ska bråka med han tco84 P21 palla ha massa onödigt skit som inte angår musiken..
fack han palla bråka en diss kanske hjälper snart =) SES
yeah ! ;) ses....
yeah yeah yeah, drick drick
cheew P15 "yeah ! ;) ses...." ses ? So the mighty Cheew har talat, så du ska trottsallt dissa oss? "dem" ? Så Söt :) Orket "Paatte P18" <-- Din mes, vart va dissen någonstans som du skulle recca mot asma? hmm kom ner till hbg istället så ska du få se på "Danskar skallar" hahaha ;D "c3ek P40"<--- jag gillar inte dig :'(. så käft asma: hej ;D Hangboy: Tja ;D erhm som sagt, Orka alla dessa idioter, orket att inte ha ngt annat för sig än att dra in på "www.whoa.nu" och Börja Muppa sig och Bli haters, när dem själva inte kan kicka fetare på micken. Så alla ni haters dra in i fonky trådarna och typ skriv lite "wow du är bäst, *Fnizzz* " istället. för att komma in i denna och göra den lite smutsig. Japp säg vad ni vill :D Äkliga folk är vad ni är ;D
Orka va smal ;D
yeaaaah smale goes wild ;D
saken e att jag bajsar snett både på dig smale och din fru asma därför komemr ingen ny diss.. pallar inte lägga ner tid på skiten.. kom du till eslöv istället så ska du se på kuk i röven om du inte slutar va så fucking kaxig.. AKTA
Peace Man FuCk U
smale vadå jag gillar ju dig :(
japp! denna var bra i stort sätt! kan bli svårslaget.., japp diggar den helt enkelt! visa verser kunde faktiskt blivit bättre tror jag! ganska stor skillnad mellan verserna.., visa kommer in o drar upp kvaliten medan andra tvärtom! men mkt bra!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape