thnx straight ridin on bitches
taggaaaa
danys diss gooo! . hahaha mcbusta '' riktig '' gangster '' din diss va kass
tyckte det var helt okej! laidback skönt flow bra mixxat
thnx dudes, soft att ni gillar..
taggaaaa
haha.. mannen tog de mej fem dar ? aa för att släppa den men att spela in den högst en timma .. skojjare e du.. jag snakkar mycke ha ? haha allt jag säger e sant , vad snakkar jag mycke ? tell me na.. e jag ball ? jag känner inga folk där jag sa att folk diggar denna där borta.. du e däremot en fjolla skriv inte här mer å försök få uppmärksamhet.. jag mördad? u must be fuckin with me.. de e jag som tar de som en lek haha.. han går in för de här kraftit.. jag flabbar åt hela situationen, de e bara ni hans polare som gillar hans diss.. ni e skämmiga yå..
taggaaaa
still mackin fofo's , packin ma nose, fill u punk ass up with holes
taggaaaa
Jag tyckte den var skön fan..
nää dany inget knäckande.... Du får Göra nått bättree...
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
Graffare
2005-12-21 13:57
hahahaahhah
http://metafourhiphop.com/
damn vilken diss yaao.... lätt att danys diss tar mcbustas..... kuk i han
Sköön diss Danyyy fuckar upp "mc bustas" s.k diss.. Hoppas dissen sätter han på plats ;) soooft
Luuuurk Foundation
Dany tycker du har utvecklats som fan på att rappa, men lägg ingen energi på att dissa, du gjorde en fet låt tyckte den var bättre en mc bustas version,,men lägg ner beef skiten gör riktiga låtar det kommer du tjäna på man,, pace/fader
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera
Agillaz P22 Instämmer nåt så kraftigt. Laid back feelin´ på detta, inga stenhårda dissar, men det räcker för att få vissa att rycka till.
Han gör det nice ,men tycker din röst är för snäll annars va det fett mannen skönt flow och grymma radder men låg mixning och för snäll röst skulle vart hårdare över tungt beat .. Mc denna knäcker din såå tyst nu pz --
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
wah hehe.. ey thnx grabbaaar... mcbusta nu vet vi vart du å jag står.. u betta wave the white flag ,nuff said peaaace
taggaaaa
yeeah you fucking click aint got shit against me cause i run your block and put your bitch on the street haha mannen vänta på svaret istället
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
ahha mer än hälften somskriver här e från uddevalla ahhaha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
vad säger ni fan gemför dissarna sen ser ni ju vem som tar vem.. aja fuck samma jag är säker på busta har ett svar som kommer att spränga dany. peace
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
smakish dachro tror de e de enda du kan..
taggaaaa
no u got this shit twisted yall punk bitches goin down
taggaaaa
blam blam släng dej nånstanns
taggaaaa
så sant mannen.. de e kritik jag vill ha inget smutsande i tråden..
taggaaaa
:P:P
detta var nice dany... slösa inte mer tid på han barnungen..du har redan klämt honom...
ooooooooooooh hahaha dany vänta dne kommer upp om nånt imma lr två haha du e mördad mannen du kommer aldrig kunna komma me nått bättre ta me dina svensak boys o skrik hora ska cutta dig bla bla lak twi shit vem tar åt sig av sånt men vänta du komer bli överkörd av denna som kommer:d
Mcbusta's Fucking You Folks
RAGOSONE
mannen du e ju svensk själv, nicklas hahah.. de e dej jag ska dissa
taggaaaa
ahah dont give a fuck dany har tröttnat så jälva mk på ditt jävla lak twi snack asså du anar inte vänta du skafå din diss sista versen spelas in just nu när vi snackar hahaha
haha häftiga killarna som käftar whoa :>:> ni verkar alla ha lika mycket inteligens..
You can't fool all the people all of the time. But if you fool the right ones, then the rest will fall behind.
sluta snacka svaret är upe nu
Detta låter skit.!
www.Myspace.com/Danilbeats
Alltså vad fan sitter det för fel på whoa egentligen, nu får ni fan skärpa er. Jag inte hört mc bustas diss, men satan detta var i vilket fall som helst inte bra. Halvtknavligt uttal, en del saker han säger hör jag inte ens, och flowet behöver mekas med en hel del.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
Svaret från Vassago knäcker Dany på lång väg. Dock är jag inte imponerad. Det hade räckt med att tredje snubben hade dissat.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
hahaha mcbustas diss tbx måste fan ha varit skämmig för han hahahahaha fyfan thugs å skit haha . stör mig på dissar . döda hit å döda hit . alla knullar allas mammor säger ni men till 90 % så händer d aldrig nått .
ye ye ye
Inget fel på rösten perfect beat grymt flow så Dany skit i alla andra och forsätt folk är så jävla avunsjuka själva kan dem ingeting så klagar dem på andra hatar avunsjuk jävlar ..... Respekt