Dany - Your life is on the line ( mc busta diss)
wurrup all yall haterz.. this shit is real regardless whut yall say .. å sen till mr mc busta, tro inte att jag snakkar skit, din fjantiga 50 cent kopia.. laaaak twwwii hahaha www.sendmefile.com
taggaaaa
Jo fan låten va bra men du leker för mycket maffia men vänta dig ett svar som slår dig ur skorna brushan;)
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
vad , ska du lägga dej i haha ?
taggaaaa
jag lägger mig i hur mkt jag vill maffia uddevalla ahah vilka gangstas finns där ahah komt ill mig så¨ska jag äta up dig din lilla myra.
aha vad säger ud om mina uttal va e detta för hård diss låter som en vanlig jävla låt haha snacka skit om din morsa läs detta dany boys mom gonna loose her son aint this a bitch ahahahah dany detta va kefft mannen 5 dar trodde den skulle va hård o galen varför låter det som du e fett nervös när du kickar för :S:S:S:S nää nu blev jag besviken dany trodde nått annat om dig asså:S
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
spelar ingen roll va snubben skriver å vem som hjälper han, han e ingenting för mej... ok min diss till fonky fresh va keff... men dont let me bring the real shit na
taggaaaa
det låter ju äns inte som dany haha för lite fake värkar det här vara :D pau pau hahaha gangzta
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
erkänn bara att du blev krossad i bitar.. så e de lugnt
taggaaaa
dickryderz up in this biiiiaatch
taggaaaa
one-zz har nog rätt där låter fan itne som du ahah har du bett nåna v dina kompisar om hjälp?
skiten pumpas just nu i rinkeby, hässelby, fittja, vårby, norsborg, skarpnäck, till och med på södermalm haha folk dunkar sina huvven
taggaaaa
haha han har frågat sin bästa bastupojke om hjälp :P
skiten pumpas just nu i rinkeby, hässelby, fittja, vårby, norsborg, skarpnäck, till och med på södermalm haha folk dunkar sina huvven ahahahahaha va du är cool kan ajg få din autograf?
buhu.. va inte ledsen yå..
taggaaaa
hahaha dany du e inte bra mannen lyssna på din röst på fresh dissen o till mig så hlr du skillnad hur jävla mk hjälp fick du med mixningen ahahahahahah fjolla gör nått sj hahahaha men jag ahde så jävla stora förväntingar asså mannen så jävla stora men blev så besviken jag e verkligen inte krossad asså vill du ha ett fetare svar lr kan langa ett om nån da tro mig vet fler som tjatar på mig att dom e på o dissar en hora som dig du har skaffat dig mk ovänner man aja snacka inteom uttal när du sj inte kan uttala för fan
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
du glömmde botkyrka
aa du kan få den.. ge mej din adress så kan jag skicka den ; )
taggaaaa
Dany__ P1 klockare vägen 34 33152 värnamo. du kan komma när du vill ta med dig dina tuffa boys oxå så kan jag lära er att man itne ska ha käften springande.
skiten pumpas pumpas hahaha lyssna när du pratar du kakn inte snacka engelskan du uttalar orden bättre i rappen en vad du snackar den ahaha vill du att jag ska ha me mina boys fdrån cali som snackar i början på låten so du gjorde i den mot fresh o mig? ahah pss mördar dig mannen nu har du ingen tillgång till studio ahahah hur ska du då kunna svara på svaret jag ger mig inte för dig ahha det kommer kommer:P:P fan nu blev jag glad o peppad asspå:Dgot damn
skriv du dit svar.. å snubben som gjorde mitt intro, visste jag inte änns om va inte änns i studion när låten klipptes ihop me rx2's.. men snälla säg inte att du e bättre på engelska nu.. madda fakka eller hur e de du säger a just de, and i aint fakking jojking arand bitch haha.. sluta nu.. gör du ett svar du.. bra att dissen träffa dej..
taggaaaa
Trist flow, inget märkvärdigt med texten och dessutom är jag rätt trött på disslåtar alltid samma i'm gonna kill yur white ass men 90% av gångerna händer inget speciellt. Nästa gång borde du kanske lägga lite mer tyngd på texten så det blir lite mer personligt än i'm gonna' stab u with my knife. Annars var allt annat bra.
btw det gick faktiskt att lyssna på ville bara ge lite konstruktiv kritik no hard feelings i hope
ajt ajt.. kommer inte ihåg att jag säger att jag ska stab him with the knife.. men iaf bra kritik yå
taggaaaa
no mannen , tack för kritiken
taggaaaa
mannen dissen kommer tillbaka me ränta :d det ska vara riktigt hårda dissar du får ju ta i me rösten asså:D i love this shit mayn im born to fight whit bitches like you it´s punks like you who makin me wanna be in the game:d fy fan va jag älskar dig dany:D
näe tycker inte det var så bra faktiskt .. tagga din attityd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de känns jävlit bra att du tar åt dig så kraftit av min diss.. en 20 åring som du borde inte änns lägga ner tid på mej, men jag förstår dej du e ju JÄVLIT keeff själv så va ska du göra, du måste ju försvara ditt såkallade rykte haha.. mannen jag brister åt dina å dina vänners inlägg hela tiden... sluta skriv, vem försöker ni skrämma .. haha jag behöver inte ta i me rösten för attt låta hård haha.. säg inte att du gör de? skämms på dej.. du e inte född till att bråka me en mygga änns.. jag borde igentligen bara spela in en låt där du bara hör mej flabba sönder mej.. du e lika mycke som smutset under mina skor.. som jag sa i låten u aaaaaaint shit son..
taggaaaa
beater var rättså soft, du knäckte mcbusta, fast den var inte så bra mixad kanske eller så äre minah högtalare som e fuckade just nu!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
STIICK REEEEEEH .. whats goes around comes around .. !
WHAAAAAAAAA !
alla som skrivit här e dina polare.. håll dom utanför, om du nu inte vill skäämmma ut dej ännu mer..
taggaaaa
lover boy dany du har ingen diss röst du låter som en nyfödd barn rumpa när den fiser fffffffffffffssssss
Den va najs .. men mcbusta knäckte dej
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
nicklas ta å lugna ner dej nu..
taggaaaa
yeeah man im cool vad tror du sitter me lite hemligeter nu svaret blir fett:) men dany du kommer se endå inte bra jag som e ute efter dig längre vi kommer träffas:D:D:D o jag bara längtar men tills dess så blir det över musiken brushääääääääään;D;D
eric tyst du räknas inte me här din slampa.. LVS, inte konstigt att du tycker att han knäckte mej.. du har ju han på din kompislista
taggaaaa
ajt bre.. vill du träffas så kan vi mer än gärna trääffas.. å e du man nog att komma själv mot mej så får du min respekt annars kan du smaka dachro din äckliga hora
taggaaaa
dany kommer jag sj kommer det inte finnas nå vittnen som kan polisamäla mig för grooooooooov misshandel
du måste skämta hahaha.. kom du diiin råtta
taggaaaa
jag tyckte den va rätt rå och clean alltså. vet inte vem mcbusta är men det här gillade jag fanimej. inte som andra whoa dissar, mer gängsta det behövs i whoa, prrrrrrrät hehu. bra engelska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yoni checka min diss till dany då som ligger brevid pzzz
GO mcbusta GO mcbusta! Hårdare, rått! Dany__ P1 - Din va inte kass, skön röst å tycker den va rätt skön! Men "mcbusta" la det ändå bäst!
www.samyprod.com
thanx till alla er som gillar ..
taggaaaa
luken ahha näj mannen spelar ingen roll vad dom flesta skriver bara danys små 14 åriga kompisar man lackar på alla diggar inte sånt e livet liksom man får ta den smällen ibland
kids ser upp till mej va vill du att jag ska göra busta busta..
taggaaaa
inget mannen rullar blue berry dudå ?
taggaaaa
vad, du menar your life is on the line ? haha.. säg inte att de finns hundra låtar me samma titlar.. sen sa jag de för han sa i sin låt, i got a S on ma chest, a bullet proof vest.. kapat från fifty så nej ingen självdiss
taggaaaa
Låten e lätt fetare än hans diss mot dig. Uppp.
A-Music DPSOUND