hehe hhhhhhee
mickelito - en Nalle Puh figur?
"Folk som lever i tron att dom är negrer, när dom är födda i Gävle" Riktat till någon speciell? :D
böf
maki din forumsignatur ! förklara !
WWW.ISMEN.NU
DegenereraD P25 du har fattat hela grejen =) tack. buztone P21 Nej tyvärr inte, hade varit roligare då ! gracias a todos, paz y amor, amor y sexo, sexo y drogas
WWW.ISMEN.NU
Hemsidan är ju klockis :) Låtarna var inte helt dåliga de heller ;D kräääädds
http://www.norliekkv.se
den bästa låten med mickelito kommer tyvärr aldrig o släppas...för han måste köpa loss rättigheterna av mej o custer... men dom här va rätt fina ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allvarligt, det här är seriöst, seriösare blir det inte ffs, man hör att det e ren kärlek och rakt från hjärtat. musiken behöver inte handla om viljan till våld och förlorad kärlek. det här är låtar som ingen annan egentligen gör. fortsätt droppa detta. jag blir helt sjukt glad varenda gång jag ser något från er, kreativiteten och koncepten är helt otroliga Hmmm det e väl ingen som har klagat i den här tråden? Det är väl snarare om man rappar om just såna teman som du skriver att det inte behöver behandla om som man får en del skit... Man märkerju att trådar som handlar om dadda hink o pade, allmänt ironiska o helfjantiga grejjer får mkt bättre respons på det här forumet... Jag tycker det är synd för hiphopen har väl alltid varit ett medel för att utryck desperation o samhällskritik hävdningsbegär o en alternativ uppgörelse till våld... vilket som fick mig att fastna för konstformen... O så ni slipper skriva; Ja jag är jätte Yaaaooo o jag lyssnar bara på wutangclan aint nothing to fuck with... Obs På intet sätt nån diss till de här låtarna har inte ens nån möjlighet att höra dom o har inget emot rapparna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hiccory P20 Sant ! Men den hiphop du snackar om kommer nog aldrig försvinna i alla fall, hoppas jag också. Just de här låtarna är inte väldigt barnsliga, men att förneka det du säger vore sannerligen meningslöst =) lyssna gärna när du kan. EverydayHooker P20 har du den låten ? jag har inte hört den en enda gång !
WWW.ISMEN.NU
vad är det som händer? bara ena låten fungerar ju? :( kopmiskärlek funkar inte
soundcloud.com/brormusk/sets
funkar för mig
WWW.ISMEN.NU
hiccory P20 Haha jo visst, uppvigling i all ära, hiphopen har väl alltid i princip varit ett vapen.. MEN.. tiderna förändras. Personligen respekterar jag dessa låtar mer för detta är Sverige, vi kan inte droppa mycket låtar om förtryck osv för att vi har inget egentligen att snacka om, det lilla förtryck här är väl i princip "nej du får inte jobbet din svenska är lite knackig".. Att dra paraleller mellan amerikansk hiphop och den svenska som inspirerats fram är att jämföra kärnvapenbomber mot ärtpistoler. Den musiken som kommer från laxmackegossarna känns mer aktuell och hemma här, inte lika "wannabe" som andra inspirerade beef och battlelåtar mellan den ena bondhålan efter den andra. detta är realism. och på kuppen vääldigt talangfullt utfört. Jo, jag lyssnar på killarmy med. :P när jag sitter i mockasiner och blossar på en marlboro.. med min lillebrors softairgun i högsta hugg.. ;P
mama said knock you out
DegenereraD P25 Hehehe tycker iofs det finns minst lika viktiga teman om förtryck i det här landet även om det är på en annan nivå... Sen mår väl folk i det här landet psykiskt sämre än i gambia... Bondhålor i Sverige fylls med mer o mer våld o statistiken på mord etcetra är rätt skrämande med tanke på hur mkt folk det bor på ställena... Att dra paraleller mellan amerikansk hiphop och den svenska som inspirerats fram är att jämföra kärnvapenbomber mot ärtpistoler. Menaru realismen i våldet? Hmm jo men rappare som tagit sig upp i USA lever ju mer brat-life än Carl filip o snackar fortfarande om dom grejjerna. Det är inte det jag menar utan att det elementet finns i konstformen just som en kanal att utrycka sin agressivitet, alla människor sitter inne med frustrationer o en självmordsbenägen svenne som aldrig hittat nån mening i livet o hamnat fel sällskap i borlänge kan nog va lika farlig som nån ghetto-kis i USA...
Nu menar jag inte att det är en lika farlig miljö här i Sverige som i USA men när det smäller här smäller det lika hårt som där... Sen skulle väl laxmacka-låtarna gå hem lika bra där, det eju inte så att hela Staterna är ett stort marcy-projects
EN sista chans får tråden, sen lovar jag att inte uppa mer. Puss /det regnar och är kallt i spanien
WWW.ISMEN.NU
Men upp då FÖR HELVETE!
mickelito: Hehe, jag la precis ner "Kompiskärlek" från SVU-servern. Och min egna server verkar vara helnere så det ser mörkt ut som Arne Hegerfors sa. Men folk sover ju som sömniga Sune ändå. Gaad!
jag ville ju höra :( *ledsnar*
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
aah fuck this...
WWW.ISMEN.NU
Grymma låtar grabbar big up!.. peace
Känner nästan att det är min plikt som förre detta oldschool Spanien bo att kommentera grabbarna grus smörigt feta låtar. Big up, det är bland annat tack vare er man längtar ned. Fina minnen att ta till vara på efter alla era uppträdanden då vi i flock marscherade till bästa, billigaste öl hak! Ser fram emot att glida ned nu den 15e och träffa alla er, fan jag bjuder på första ölen! Hoppas ni har något nytt på gång, fan suget efter mer och mer blir bara större för varje låt ni släpper. Ta hand om er och hälsa España! Mötha fucka, rock on
/ ELEGIDOScrew - http://www.elegidoscrew.tk/
Mickelito fan en sv sveriges bästa!! (i övrigt)
www.youtube.com/prendel
som sagt ,man blir så jävla glad av "kompiskärlek" propps :D
Éxitus
omg hahaha varför är ni så jävla bäst ?:D
Element 208 Up in this !
Soft patrik =) Finns inte jättemånga att träffa när du kommer bara, de flesta är försvunna som ni. Bortsett från alla gäststudenter förstås. Men öl blir det. Skönt att vi droppar nostalgi, så ska det vara ! tack bro! prendel P18 damn right kid ! whoa P19 är du glad är jag glad Joppi P15 inatt sov vi sked igen.
WWW.ISMEN.NU
kenta sauk sa ja! tack för en sjukt fet vecka i Fuengirola sa ja!
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Callecuttar har skitball röst! :D Mickelito har inte såå skön röst, men hans flyt är gött! Kör hårt!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hahaha. fyfaan vilken fräsch hemsida. "callecuttar har gjort nestan alla beatar" bra musik, originellt och. keep it up/f
kompiskärlek funkar inte här heller:S:S
damnit. MFS, fixa upp kompiskärlek igen !
WWW.ISMEN.NU
mickelito: Jag hade gjort det om jag kunde kompis , jag har bara kärlek att bjuda på. Det vet du len. Hoppas min server vaknar till livet imorgon.
hej sötnosae
vi är överallt!
mfs P20 du är en fin karl, det har jag alltid sagt ! trots att du inte snusar ! tack !
WWW.ISMEN.NU
Fixa upp Orkar Inte :)
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Jag försökte i "Vad heter låten? / Kan någon skicka låten?" tråden men utan resultat tänkte jag skulle kolla här också om det eventuellt är möjligt med en ny upload för dessa låtar.
Jockeboy93 skrev: Efterlyser den andra låten i början.. den med mickelito och callecuttar http://www.youtube.com/watch?v=kAXJbvA_ArI Jockeboy93 skrev: Har antagligen hittat låten Här + en annan som jag gärna skulle lägga vantarna på, synd bara att länkarna verkar döda sedan länge. Callecuttar & Mickelito - Kompiskärlek.m .. Callecuttar & Mickelito - Orkar Inte Snälla någon vänlig själ kan väll ladda upp dessa åt mig!! (kommer ligga sömnlös tills jag får höra resten av låten Kompiskärlek)