Callecuttar & Mickelito - 2 låtar
Hej. Vi slänger upp lite gamla låtar som legat och skräpat för länge på Callecuttzors dator. Den här handlar om att vi är goda vänner, och får inte misstolkas. Vi är inte fruitcakes, vi bara gillar varandra. Callecuttar & Mickelito - Kompiskärlek.m .. Callecuttar & Mickelito - Orkar Inte Beat av Callecuttar (respekt här med) paz, amor y todo lo que te hace volar
WWW.ISMEN.NU
diggar hemsidan som fan =) haha ska lyssna nu..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
hahah bara så underbart. helt fantastiskt! rapkärlek.
www.femtastic.se
mys `;)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
myspys i alla väder:) bra låt som attans:) fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
sköna ni e... tummen upp på låten!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
mysig låt tycker ja! ;)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
miceklito! heter din katt robin?
www.youtube.com/prendel
prendel P18 ja den heter robin. robin katt.
WWW.ISMEN.NU
Yeah! Det här beatet är riktigt bra, mycket fantasi och variation också. Den är skön fan, men lite stressig kan den känns ibland, i refrängen också. Sköna kisspauser och sånt :) Bra jobbat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha... Myyyys låt.... Kunde inte låta bli att sitta och digga i reffen.. hahah.. Wonderful! Propps till Mickes tighta rap! och framför allt propps till calle för hands underbara beats! Ni är det perfekta radarparet! Peace killar!
www.eddaonline.se
Skön låt grabbar, gillar ditt flow Micke.. aight keep it up! Peace
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
MICKElito hahaha HeyHeyHey Robinn katt!
www.youtube.com/prendel
skön låt förresten
www.youtube.com/prendel
dope sa ja! ni är the shizznit!!!
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
eran server suger ju getpung....får typ ner 45sekunder av låten blir helt toooookig....vill ju HÖRA!!! AAAhhhhHHhHHh!
Det är psyksjukt bra. :p
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
skitbra att ni diggar, ni har smak ! puss
WWW.ISMEN.NU
bra som alltid =>, mer sånt grappar
yes ahaya
den här så mysig så mysig. -ni är bäst. orkar inte är också dunderbra. var är eran feta skiva som borde finnas?
Svammel, nu i din mormors walkman
Till att börja med så är beatet grymt nice, propps till Calle för det! Skön rapp om ett härligt ämne! ;) Päjs
Redaktionschef
2005-11-26 00:02
hahaha det är bara kärlek på det här!!! Dör för refrängen :P Callecuttar - Skulle bli ännu bättre om du försök få din röst att komma fram lite mer... från och till drunknar den lite för mycket i sin omgivning. Blir aldrig så med Mickelitos.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag tycker B-Funk är en skam för hip-hopsverige. Är det dagis som gäller eller vad? /en hip-hopgrupp som satsar på en framtid inom rap. Hoppas folk håller med oss! och kom ihåg....."skräp börjar lukta illa efter ett tag" /s-dit
kom igen vafan 27 inlägg, jag minns tiden då man fick 100 på nolltid med sämre låtar än såhär.
WWW.ISMEN.NU
jag vet, tycker också det är lite ovanligt få inlägg?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm shit aint the same ! 30 pers liksom, då kan vi lika gärna spela upp låtarna för klassen så räcker det sen =)
WWW.ISMEN.NU
Fett som fan, lekfullt som rap ska vara!
den här låten är mysig som fan :)
Sopsäck Serenad
mickelito: "kom igen vafan 27 inlägg, jag minns tiden då man fick 100 på nolltid med sämre låtar än såhär." så är det nu.. man måste kommentera andra låtar för att få detsamma tillbaka, jag anklagar ingen, påpekar det bara;) reffrängen gillade jag, annars blev jag inte så förtjust i låten. det är bra drag, kul ochsådär:).. men annars tycker jag att du mickelito ska göra en till låt i samma genre som "brevet", med lite mer serriöst tema än de du gjort på sista tiden. misstolka ej; jag älskar låten "bilen" med dig och sober och jag säger inte att du ska sluta med de här humoristiska låtarna, men jag skulle gärna villja höra lite mer känsla från dig, lite mer "serriöst" tema, en tanke. hmm.. och sluta inte lägga upp låtar här på whoa bara för att det inte skrivs så mkt längre, för vissa människor(jag) vill fortfarande höra nytt från solkusten.;) take it.bboom
- yes
Westberg fint skrivet ! säkert sant också. Jag gör en "EP" i projektarbete i skolan, och där kommer det bli 5-6 mer eller mindre seriösare låtar med djupare tema. Sedan har jag andra projekt, med sober bl.a, och där är jag samma gamla skithög som vanligt. tack för övrigt !
WWW.ISMEN.NU
Redaktionen
2005-11-26 17:36
HEMSIDAN ÄR LIKA KLOCKREN SOM LÅTEN DAAMN ;D Ahaha jag vill också ha en sån där hemsida. Niceee grabbs
Producent
2005-11-27 12:25
ohhh,, den här hörde jag ju för ett halvår sen :D den är feeet. :D kulig.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
yesyes ! mysigt like whoa. kärlek
WWW.ISMEN.NU
jahapp här har nån varit och trollat ser jag ! smidigare så kanske.
WWW.ISMEN.NU
sköna krejer. Pra låtar!!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
det här är så sjukt nice, svensk hiphops största hopp. Varenda liten grej är så tight å mysig att lyssna på, underhållande textmässigt och svänger så in i skogarna :D MER MER MER
mama said knock you out
sovit sked minst 10 gånger på fyllan iaf !
WWW.ISMEN.NU
Trist att folk inte fattar dealen. Men det här är ju svängigt, fast jag har hört bättre från er båda och beatsen faller mig inte smaken. Men det här är over heads i audioforumet på whoa, så vad väljer folk att ladda ner istället? Kom igen nu, ryck upp er för fan!
det ser mörkt ut !
WWW.ISMEN.NU
Riktigt feta låtar, mickelito's rapp är snäppet vassare men callecuttar tar igen det med feta beats.. Som någon nämde mickelito, försök droppa en låt med seriöst tema! ;) Inte för att jag klagar på dem mer oseriösa men du är så sjukt tight så det skulle vara kul att höra fler "seriösa" låtar! :) Nämen iallafall, upp solkusten för nu vill jag ha mer sol i vårt iövriga tråkigt mörka Sverige. Pz
Tycker slutet på orkar inte va bäst :)
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
SJUKT feta låtar gadds! keep it up! puzz!
fantastiskt
*pussar* ja det kommer seriösare saker iom mitt projektarbete i skolan. äkta, eller hur ?
WWW.ISMEN.NU
keepin it real. kör inte seriöst vafan, tranor! majki majki
fantastiskt
"Kompiskärlek" beatet va skitigt och fett! Älskar westcoast-pitch-synthen som kommer in samtidigt som tempot fördubblas! Clean produktion, tight rap, dock tråkig text :) Men en fet helhet! Big up boyz! "Orkar inte" va också fet, inte lika fet, men fortfarande nice! As cleant beat, inte lika glatt och gulligt som "Kompiskärlek". Det gillar man ;) Nice med Callecuttar rappen också! Sjysst omväxling. Beatet skulle haft lite högre volym bara, halvdan mixning typ .. Men fan! Detta är kvalitativa grejjer! Grejjen man kan lyssna på i MP3 spelaren .. Stay tru 2 da game ;) Puss!
www.myspace.com/liahproductions
Allvarligt, det här är seriöst, seriösare blir det inte ffs, man hör att det e ren kärlek och rakt från hjärtat. musiken behöver inte handla om viljan till våld och förlorad kärlek. det här är låtar som ingen annan egentligen gör. fortsätt droppa detta. jag blir helt sjukt glad varenda gång jag ser något från er, kreativiteten och koncepten är helt otroliga
mama said knock you out
ni har verkligen det där lilla extra som kungen.nu hade! puss
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI