feeeeeeeeeta grejer :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Så jävla kung :D Hur bra som helst, gillade all rapp förutom den på svenska den skar sig lite då resten av låten var på engelska.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Mad propps beatet e TUNGT! vet dock inte i vilken ordning ni rappar och vem som är vem.(kan nån skriva i vilken ordning rapparna droppar rimmen?). men helhets bilden e tight! Big UP!
detta är ordningen på verserna: St one, choys, skoob, word-rec och majistern..St one lägger även reffen
Rå feta grejer det här!!!! Word-rec, det här är nog ett av dina fetaste!!! REFFEN E RIKTIGT GRYM!!!! UNDERBART!
www.CitizensOnline.tk
en riktigt fet låt... ABOU va fet..
A.C.A.B
FAN vad alla överdriver här på whoa hahaha jävla horor!!!! Fuckt up Beat och alla andra beats som Word-rec gör suger och jag menar det verkligen Choys du är grym Varför kör du på detta skit? Skoob lät bra oxå!! Säger vad jag tycker!!! Peace out..................................... ..............
http://www.a12e.com
txn! CC P22 Tycker det är synd att du inte inser talangen som killarna har...jag kan säga att jag är stolt över att köra med grabbarna...aja it's your choys. Tack ändå =) RIKZ P21 Tack så mycket mannen =) maassaa loove
http://www.myspace.com/choysmusic
a verkligen håller me ma mayn choys bara kärlek till er!!! one
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
yo yo yo! Vi håller en chill nivå på diskussionerna här inne dudes! Detta är ett gemensamt projekt, som de flesta verkar digga! Tack för att ni lyssnar för fan, we keep bringin it!
bbrrraaatttt!
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
Upp! Skitbra låt! St-one har lätt fetaste rösten! Choys kände malplacerad när han börja köra! Men, även han har så jävla ball röst! Resten var även bra! Men, St-one och Choys stack ut!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
för kort.. när man hör sånt här material vill man att det ska hålla på i evigheter... men jag njöt av varje liten sekund. riktigt nice detta! St one och skoob är två av sveriges bästa engelska droppare helt klart och här får man möta dom i en låt som får blingblinget att falla av 50cent och sparka honom tillbaka till blöjjan.. har inte hört något av choys tidigare men han hade en riktigt skön röst och höll nästan samma klass som skoob och st one.. word-rec:s beats är alltid en öronblowjob and this shit made me come.. mer av detta!
Den här låten är fööööööööööööööööööööör tung asså de bästa jag hört från nån svensk vafan gör ni på whoa head to the states? :P jag vet inte vem som är vem av er på låten men alla hade otroligt skönt flyt bra text ALLT va fett
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
jag lyssna närmare på reffen den som lägger den påminner väldigt mkt om fat joe ;)
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
Bang bang! Tack lens, tack för att ni lyssnar!!
thx boys... de e ja som droppar reffen mayn...!!!
bland det tyngsta som droppats här på länge. Riktigt jävla fett av alla. Behöver inte säga mer, this is dope.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
King Size tackar mannen=) Den blev riktigt fet denhna låten, och vill än en gång proppsa alla som medvarkat på låten!!! fan till och med morsan min diggar denna hårt :D/majistern
Hahahah, VA FAN SKA MAN SKRIVA TILL DETTA???? Det är ju så bra som det blir på denna god forsaken wepages.. =) Sjukt roligt när ni släpper ut en sån här känsla.. Wonderfull .. You just gotta love it. Skoob´s ma no1 thought. Ni är mad skilled allihoppa.. Men Skoobs röst just knockes me straight out.. !!!!!!!!!!Mera låtar ihop!!!!!!!!!!!!!!! Thats it.. Peace n Love
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
tack så mycket gott folk =D Uppskattas som fasiken!
hahahaha
From Sydney to Stockholm, 06-07
torsk_ haha hur låter en dator när den tänker? :)
Detta vara FETT älskar sånt här =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehehe aight hehehehe
Soulfood1 P18 Vi (som i min grupp) kanske ska köra där nån gång, St-one vet jag inte, howcome bro?
förresten...thx all! keffer P21 tack mannen hehehe, det är nice att du diggar.
like it typ, inte för att rappen på slutet var dålig på något sätt alls, men fan alltså, kicka allt på engelska och helt plötsligt svenska? Keep it to one language :)
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
soulfood: nae vet shi tror inte de iaf... why?... alla andra som droppar fett ni diggar heads... one!
pliiiizzzzzz
Skönt att höra sån här hip hop.. fortsätt så där grabbar..fred!!///speedy
detta är lät bland det bästa som lagts upp i audio ;D
DIF!
TACK PEOPLE! opp!
Moderator
2005-11-20 07:03
Upp med denna för lite inlägg ! tack för att ni skapar låtar man kan lyssna på soft allihoppa och word du vet va ja tycker om beatet =) Peace !
Choys var galet nice, sitter som en majonäsmacka på väggen
mama said knock you out
Word-Rec: U did it again ! Skön beat som vanligt, men du har väl nåt "fel" på dig att du inte kan göra dåliga beats. Tom bättre på micen än jag trodde du kunde vara.. Props. St-One: Malmö represent! Feta lines av dig as usshaal. Skoob: Hehe dont need to say nun bro, tight som vanligt !! Choys: Dope!! Majistern: Ahh fett maan! Men allvar det va för mkt diskant i mastringen. Det kan man ju iofs sänka själv men ändå :) brrrrrrrat!
brratttt thx ya!
spelat den ett par gånger nu under kvällen... kommer väl fortsätta med det också... den e fet som fan men hade helst velat plocka bort versen på svenska... inget ont mot Majistern så men aa... St e fett tung på denna, jävligt bra insats!! Choys va fett nice att höra på denna också, blev tight som fan... Skoob vet ju vi alla att han e tung... och det va kul att höra Word-Rec spotta på sitt egna beat... borde ske lite oftare kanske så länge det inte står i vägen för proddandet? ;) ...nice track fellahs!
thx man uppskattar de one!
word-rec hehe låter nice mayn
dunder beat och dunder rap nice
fett!!!! blucka!!! one!
thx ya!!