gravity crew- fire [word rec prod]
wzup heads.... har gjort en galen collab ja (St-one) Choys, Skoob, Word rec, Majistern...... gravity crew!!!!! mufrukkas better recognize!! dropa lite sköna kommentarer Beat: Word rec mixning: Choys big up!!! here you are: www.sound-zone.com
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
Tungt Tungt.. diggar hårt (: Word Rec , gillar din vers, dock lite låg acapella? :b tycker jag iaf (: å Majistern .. fan va skön röst på den här låten! inte hört så mycke med dig men detta va nog de bästa jag hört =) GJ! å grymt soft beat Word ;) Peace
Hur mycke knark har du knarkat idag
Ööööverfet! Jag tycker denna är riktigt fet! - alla lägger det coolt som fan, keep this shit rollin!
It's all alright!<br>
skönt låt som fan.;p grymt beat word-rec!!
St-one Äcklig fet röst, shysst flow, och grym text.. Big up! Choys Inte hört mkt av dig, du har din speciella röst, helt ok, du kör bra.. tummarna upp Skoob Hahaha så sjuk.. Allt var fett..haha så äckligt..FETT Word rec Gillar ditt flyt, du trallar som fan över orden..gillar det, skön text.. Grymt beat också! Fett fett! Majistern Så jävla skön stajl.. Fet text, skönt flow.. Massor med props... FET LÅT.. blir nött..! bra gjort! peace
har ní redan lagt upp?...shiit!...måste säga att alla som är med i låten har gjort bra av sig och tack allihopa som diggar låten, det uppsakttas!
http://www.myspace.com/choysmusic
tycker farsan majjen gör ett exeptionellt arbete på den här... hans stil i den här låten bryter sej loss från det mesta han brukar göra.. därför får han dagens props
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
hatar word-rec's beats, hatar rappen också... kort och gott så hatar jag allt som har med denna låt att göra. gör aldrig mer musik, bli dj eller graffarmästare ist.
PEACE
kan du inte sätta fingret lite nogrannare på vad du ogillar?
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
daymn vilken låt! word är fan lika tung på micken som på beatet! Snyggt beat, hårt vers med tight flow och uttal. choys borde få mer hype för han är OFTHEHIZZ! Har diggat honom som fan sedan jag hörde städar låten han gjorde :D hans röst sticker ut lite i det mörka precis som word's skoob behöver jag inte skriva nått om för alla vet redan att han är en av de bättre i Sverige. Majistern har jag inte hört så mycket ifrån. Normalt så diggar jag inte hiphop på svenska men detta var oväntat bra. st.one låter lite som skoob, samma tighta flow och rösterna är lika hårda och mörka. Wordrec är en sjukt tight mc. Wordrec är en sjukt tight producent. !!!!!!!!!!!!!!
somebody notify the press !
ska sprida denna låt till alla mina polare! ni andra bör göra det samma för detta får folk inte missa!
somebody notify the press !
Pang pang! Nu jävlar blir det bra! =) TAck för att ni lyssnar, denna låten var en ära att vara med på; personligen så tycker jag att alla i den gjorde sitt bästa, och den blev så bra som jag trodde att den skulle bli! Tack än en gång!!
HOLLA!! fett som fan... love...
detta e fukking nice love this shiiitttttttttttt word rec fukking fet beat.........................
fet låt asså.. brukar inte heller palla skiva men, men.. förrästen.. vem är det som sjunger som nummer 2 ? låter likt nån i looptroop men vet ej vem :P :S riktigt skön röst! fet låt
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Det är Choys yo, big up till fuckin Choys! Det är, återigen, en jävla ära att jobba med denna underground elit!
crazy beat som vanligt av wordie, diggar mixningen som fan. st lägger cpgrymm reffe.. skoobs vers va också galen
son of allecs tack som fan=) exeptionellt jobb=) fina ord=) Skoob och alla andra medverkadne. det har varit en ära att få vara med på detta, en collablåt jag aldrig kommer glömma=)
Producent
2005-11-11 19:04
ojojoj vilken låt. vilket beat, vilka rappare. men i vilken ordning kommer dessa fram på beatet? mhmm,, :)
http://www.soundcloud.com/gyllander
upp med denna nu, sov inte på detta gottfolk!!!
ait, murre du vet redan vad jag tycker, den e fet, diggar den, ni alla gjorde det bra, tyckte dock det var lite tråkigt att det bara var en svensk vers o resten engelsk, nu skulle antingen haft mer svenska eller bara engelska på låten, hade låtit fetare. annars gjorde ni det bra,,,,,,,,,,........"L.U.N.D, Choys and 4 other catses"
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Hahah guy'sthis is STRAIGHT SICK SHIT NO FUCKIN' DOUBT.. St-One : Mannen din röst e så äckligt skön, sättet du lägger ditt shit e riktigt fett nodoubt..;) Keep it diiiirty baby ;) Choys : Aldrig hört nått med dig förut, this shit was also heavy.. U got woice dawgh..Keep the shit up..;) Ditt sätt som du lägger det på e fett som fan.. Flowet e verkligen 100% Skoob : Haha dawgh.. Vet inte vart jag sak börja alltså.. Din röst är som typ i don't know, Pac, fast i sverige då..;) Äckligt skönt lägger du ditt med..;) Keep it hot dawgh.. Word-rec : De lät nice de här mannen, Ditt uttal låter lite swedish actually..:/ Men du har flow de e klart.. Beatet ? DÖDLLIGT Keep doin' yo thing boooey.. Majistern : Ditt flow är nice.. Me basicly don't like swedish hiphop at all.. Så ja har inte så mycket o säga om ditt shit.. Men visst de gick in i låten.. - Helhet : Riktigt fett hela skiten utan tvekan.. Men de bromsade upp när ja hörde svenska där på slutet :/ Men annars hur fett som helst nodoubt..;) - ONE / Chroome
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Choys du äger man!! fortsätt bro!! I looove you.
TACK ALLA RobinBanks P21 Massa kärlek till dina ord kompis. Det värmer fint under speciellt inför vintern. Tack! Skoob P21 Det är är en ära att sammarbeta med DIG broshan...massa love tillbaks. Detta är bara början. JaB P13 Thank you. Hoppas du håller öronen öppna för vårt shit. Nice att du diggar :). lycouz P18 Love man LOVE! what would I do without you and your freaky dance?! Chroome Tack mannen! Stay tuned, jag kommer med flera låtar snart. Choys P19 Tack man! du anar inte så mycket jag uppskattar att du diggar dET!!...I LOVE YOU TOO
mad off the hook boys!! keep it up, pleaaaase! :D ska ha den här låten på repeat ett tag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jäävligt tung måste jag säga. :)
asså
låter tjockt men dubsen e för höga.. blir störande
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
galet mkt diskant med.. annars fint
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Taight skit!!! St-One var min favorit på denna riktigt tung röst o text Choys- Kanske den bästa rapparen på denna med Skoob, Låter lite som en ung Eminem! Väldigt bra jobbat!! Skoob- Du är ruskigt taight på alla sätt i låten word-Rec - Första jag hört med dig, bra flow o utal! Majjstern- Skön röst o flow! Nice låt gubbs, Och soft beat word Pejs
2 PJÄSER
Brukar inte spara låtar härifrån men detta var dope... Big ups!
Andra snubben va: feeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, Refrängen va, feeeeeeeeeeeeeeeeeet, äe den va riktigt fet asså. TUNG HIPHOP NORTH STYLE!
From Sydney to Stockholm, 06-07
Skönt med possitiv respons! Spyder P23 Ghetto style broshan, nöj dig med det hehehe =P Wiipee P19 Det är skönt att höra (läsa) massa LOVE mannen. tack Zlick P20 Me like? No meee luuuuv. gracias!
ST- Malmö all the way... grymt Choys - Du e dope som fan bro, du vet vad jag tycker Skoob - bra jobbat Word rec - rappar bättre än vad jag förväntade mig Majistern - niiice Beat - Känns som om det händer skitmycket i beatet, mycket effekter. Samma sak med mixningen. Lite för diskant och för mycket reverb samt att jag tycker att rösterna kunde legat lite lite högre, ge mer klarhet till rösterna så att dom träder fram mer. I helhet tycker jag att Choys lägger det bäst i låten, men alla gjorde bra ifrån sig,, fler borde kolla in detta
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
Tyckte hela låten va dope! men ja måste säga extra big up till my man Choys! Orkar inte skriva om alla, men detta är på väg upp! Big big up!
St One riktig tung.. låter mäktig, skillat fan, inte hört så mycke me dig tidigare utöver den som låg på SVU för inte så längesen som var skitnajjz me skönate reffen... och du är långt ifrån en besvikelse här... Choys kan fortfarande inte sluta tänka på dina back in the days låter och den utveckling du haft, från en medelrappande whoa snubbe till en kille i toppklass, sjuk utveckling... du har skönaste stilen och så grymt behaglig röst... skulle inte förvåna mig om man kunde se Choys som en av de större underground artisterna inom en snar framtid... fortsätt kicka och leverera fet musik... Skoob Skoob G mo fos! lika tajjt som vanligt! låter straight ganxta! men såg att någon skrivit pac högre upp, men om det är någon amerikansk rappare man kan relatera din rapp till är det Nas... inget negativt, för du är inte Nas... du är Skoob och det är något eget och det är hel tajjt... Word-Rec tajjt här med :) och du e fortfarande så sjukt grym på beats, du har dock gjort bättre beats tycker jag... som producent kommer du gå skitlångt, för du är en sånn producent svenska hip hop scenen saknar... Majistern skönt me lite svenska i d här oxå, du har skön laid back stil... inte hört mycke me dig innan utöver Vem e John eller vad den heter... men som sagt, diggar din stil och skulle gärna vela höra mer me tiden av dig... helhet: en heltajjt låt, me heltajjta emcees... va kan man klaga på?
http://www.myspace.com/akinonline
att St-one, Choys och Skoob skulle flippa på ett beat av word-rec var det ingen tvekan om. Alla lägger det sjukt nice. St-One - Grymt uttal! Du lägger det verkligen skitnice. Har inte hört så mkt av dig, och jag vill defenitivt höra mera! Choys - tja, vad ska man säga. Du har uttalet, du har rösten, du har flowet. Allting som ska finnas finns där, saknar ingenting. GRYMT! Skoob - lyssnat på mycket av dig, och du gör mig inte besviken. MEN, jag tycker du faktiskt kan bättre. : ) Word-rec - typ andra låten jag hör när du rappar, men visst funkar det bra! Du har en del att jobba på med uttalet, men du droppar det fint. Bra flow och skön delivery, gillar din stil stenhårt, men jobba på uttalet så blir det niceare! Beatet mördar btw... Majistern - Har inte hört nåt med dig förut, men du lägger det nice. Tycker dock att det blir lite konstigt att du droppar det på svenska helt plötsligt. Flowet är nice, texten är chill. Bra jobbat! Okej grabbar, droppa mera tillsammans, det låter verkligen skitnice! in på mp3:n direkt.
fan va nice att alla diggar... mkt kärlek till alla headsen på tracket galna rappare... big up!!! one!!!
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
Skit fet låt.. vem e de som rappar andra versen.. skit kön röst :)
www.Myspace.com/Danilbeats
Mena skön :)
www.Myspace.com/Danilbeats
Jag känner inget annat än love in this shit! Era komplimanger uppskattas som fan gott folk! Skulle vilja passa på och säga tack till alla som har backat mig/oss under processens gång, tack till alla som har hjälp till, proppsat och haft tålamod. Tack! Jag kommer snart med en gratis netplay...håll ögonen öppna gott folk!
Hade ingen aning om att jag skulle få höra Choys på ett sånt här beat, men d funkade ju utan problem ändå :) helt okej beat. Word-rec du har gjort beatet från nån 80 tals låt va? för d va knas bra :) Alla ni andra Mc's, BIG UP! Majjen! d e du som kör d svenska va? Well in that case, daggie u b trippin' with the metaphors! :D N dats a positive. Precis som ni alla när d gäller metaforer och/eller hårt straight up "snack"! Precis som jag ikväll :P nu måste jag gå å käka å sen ikväll ska jag sova i en bra tid :P Hoppas ni får nåt vettigt ut ur d här. PEEEEEEACE
Dj Cj*
mistah blah blah blah och alla ni andra som lyssnat och kommenterat: tack som fan=) /majsitern
upp :)
http://www.myspace.com/akinonline
Fan glomt lurnarna hemma nu nar jag laddat hem den pa ett it cafe.... Men far ta mig en lyssnare pa ett tag annars john kan du val sanda over texten sa man far se hur den ser ut iaf... Och fsen pallra dig hit till sydney nu pilten blackalicious om tva veckor va !
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
Majjen kan du inte lagga upp musikvideon till det kommer ljusare dar har pa whoa, da kan jag med ladda ner den och se harifran (=
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
thx som sagt de e övernice att ni diggar låten got nothin but love for ya !! one!
beatet var faktiskt sämt..ja gillar de inte iaf..bra trummor dock..memn låten va jävligt fresh åndä...:D..vem kör reffen?...han bva grymmast iaf..och han p åfrsta vers va tung me andra vers snubben rappa skumt.. tredje vers är tung med
Den här låten är riktigt, riktigt bra. Skön låt som fan!
brrraaattt!!! thx
Tack så mycket alla! upp
Tar tillfället i akt och tackar alla som har laddat ner den här låten!