muahahahahahah jävla fittor :D
mjofan.. michael lägger de tight, texten e lite hmm konstig kanske :P yeye, helt okej låt iaf :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Haha tack alla som gillar ! sörlin - PSTQ eller ? chilla ! så bra är jag långt ifrån o vara ännu o alla som klagar på michael (realmagic m.fl) vafan ? han är ju helt klart bäst på låten o det säger jag inte bara för o vara blygsam..jag är ju sämre än honom, lätt. o att han försöker vara fonky fresh? hahahaha ne men , hans text äger allt. min text skrevs på 10 min o är inte i närheten av den. vissa överdriver när det gäller mig måste jag säga
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Parodi: "haha... men vem vill ha silkeslen röst då?" Tja, Darin kanske? Nej men jag menade bara att det låter rätt så rossligt vissa gånger. Din rapp är däremot bra.
MM kalla mig SIR MAGIC sen får man ju tycka vad man vill och för du avgudar behöver inte resten göra det michell är fett duktig men jag gilla han inte på låten digga inte röstläger sen det med fonky mennas inte på rap mässiga förmågan för i mina öron så är fonky fett nice men jag mennar med han´s attetyd att han tror att han äger allt o all :S skiter i er fattar inte ens varför jag skriveR :D
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
"fattar inte ens varför jag skriveR" Inte jag heller. Förväntar du dig att någon ska kunna läsa det där?
nej faktis inte :D
tyvärr å tyvärr... hahahaha
men kalla mig din mamma din jävla bög zoome - jo tack!
o vanskapt också då såklart! de första var alltså till therealmagic
den var najs, mickz0r är het, alla var bra faktiskt
yes ahaya
tack
nice låt grabbar skoj;)
UNG
vad skrev du till mig .. :S
Tack alla som orkar lyssna på skiten!
digga de mesta,,mest mikeal,,diggar inte mm:s dialekt ,nej ush för den,,annars var den ice grabbar=)
www.myspace.com/glidish
Tack tack lillking, jo jag vet!! :D
jag vill sjukta alla med silkesröst, altså vill jag gänga parodi! det fattar ju alla!
haha, fett michael gillar din aggresiva stil i den här låten, är lite skeptisk till er andra.
Tack alla schysst kritik men du psykterapi, min dialekt äger ju
haha okej då säger vi så
www.myspace.com/glidish
michael ditt jävla horluder
oväntat att du skulle säga så ditt jävla kukskaft till horfitta
Paraodi var juh skööön på denna : )
tack till rojjben & lorenz ! biggedyB - testa du parodis länk längre ner ? den ska funka iallafall om inte soundclick gör det. bara högerklicka spara mål som!
100
Volym Entertainment <br>
oh yeah!
nice! speciellt mickmästarn :)
Jag bara skämtade.<br><br>
tack du!
jupp... tack för all positiv kritik
parodi första svenska rappare som kan stava till positiv typ haha
rudeboy salut!
YEEEE!!! UPP ERA JÄVLA KUKSUGANDE LUDEr
skicka ett msg till nån av dem som är med i låten, tips från coachen.
yes ahaya
Ny länk please :)
Jag är faran som lurar i natten!