MickMästarn, Michael & Parodi - Va ska den heta?
Hej! Vi vill att ni ska suga av oss och sen ska ni kamma en bög eller nåt.. Lyssna och ge kritik Soundclick länk!!! piss ut
Om deras verser ligger lite otight så är de mitt jävla fel för de va ja som fick mixa hela jävla skiten plus att dom skickade deras acapellor till mig utan me utrymme i början ni vet så de blev fuckat-., fick sitta och klippa å klistra ett jävla tag innan de lät OK. haha hejdå piss ut
synd att det inte funkar!
vadå funkar den inte jävla fittkuk soundclicks jävla sädesvätska
shit ha lite självkänsla michael. du e ju lätt bäst i landet på att mixa... freeeesh låt också... bara så alla vet va dom ska tycka
haha den var rolig ! mickmästarn droppa kul , michael också, och parodi, tyckte nästan MM var roligast på denna,sen Michael , .. jo men , nice låt fakitskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MM körde fett i denna =D så jävla bra texter har du! Michael Yeah du kör oxå nice i denna... d va ett tag sen jag lyssnade på en låt från dig.. du har blivit fett mkt bättre... Parodi du med din feta engelska önska fan att jag oxå kan sån shiit =D bästa jag har hört av dig länge tror jag detta va fett nice man!! Lika bra kört av alla här..! en låt som kommer spelas ett tag framöver...! peace!!!
Volym Entertainment <br>
haha lite baitat låtnamn från min och edens låt som heter exakt samma sak :P
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
haha knappast.. när gjorde ni låten??
RMK: du tror vi bryr oss?? vi knullar ändå hela whoa
RMK plus att jag bara skrev ngt för ja hade inte frågat mickmästarn eller parodi va fan den skulle heta så jag bryr mig inte vadå ska du anmäla oss eller haha
Michael var nog den bättre av tre bra... skön snabb rappstil som passade bäst med beatet iaf i mina öron. och nej de va inte dåligt mixat. mickmästarn och parodi också tight... men varför gör ni aldrig refränger? stocken meets norrland 2005!!!
haha... du e fan ute på tunn is söder
ahahaha gör jag? de visste jag inte ens jag skulle jju personligen smiska mickmästarn om vi sågs ;)
love är bäst som vanligt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag får inte upp låten det är därför jag inte kan droppa nånting..men jag försöker efter jag gjort en grej
faty fat faty
pulsen har återgått till normal standard nu när man hörde att mickmästarns "chilla ner"! mickmästarn och parodi stil 4 eva!! Parodi slaktar på denna låten big upp!!!
den här var rätt cool men jag tycker inte han "mittenrapparen" passar in med mm och parodi, lät lite skumt, bättre flow än vanligt jao! och texterna är som vanligt sjukt roliga.
haha nu har kag hört den..den va feting fet...ni satte raderna grymt..
faty fat faty
mickmästarn var ovanligt bra i flow, däremot var fanns deliveryt?? Michael, njae du har gjort mkt bättre... "min grova norrländska" haha du har ju knappt norrländska kompis =p Parodi sämst av de tre, kass flow, kass engelskt uttal. inget som sparas, dock bättre än många andra sessions som droppas på whoa...
johhny_diamond: heheh jag vet.. det rimmade bra iallafall hahaha =)
lil_john tur att jag rappare på svenska då...
Riktigt nice grabbar!!
http://www.myspace.com/quizze
kepa han kanske sa nåra ord på engelska jävla pucko =p i vilket fall som helst så tyckte jag inte han var bra.. är det okey?
kids kids... you're both right...
brutalt ganztah shiat! Lät bra. 6.7/10
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tack som fan till alla ! Skönt med lite bra kritik KG- är du störd? haha
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Ni 3 var alla riktigt feta i denna!!! Riktigt soft alltså!! Sköna texter o shysst flow, Detta digades Pejs
2 PJÄSER
tack till alla som diggar!
Niiiice !:D
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
word sörlin :)
Sörlin: Du som brukar gilla mig ( eller? ) Men alla kan ändra sig. Ok, jag kanske tog till lite hårda ord men jag menade kort och gott bara att onödigt att börja tjaffsa sådär. För varför i hela helvete skulle jag tänkt "nu ska jag döpa den likadant för att reta RMK" och dessutom så VISSTE jag inte ens att han hade gjort en sån låt, tror du jag lyssnar på alla hans låtar eller? Har hört en låt med honom som heter "Tänk att" som är grym, sen vet jag inte.
Bra av MickMästarn. Den andra killen, hur gammal var han? Han hade i alla fall alldeles för dåligt ordförråd för min smak. Parodi borde lägga ner rökandet, rösten låter inte silkeslen precis...
Nämen oj vilken ond låt pojkar hehe =) Tycker den är fet! Alla droppar fint. diggar verkligen Michaels röst
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Den var somrolig att höra på!
Fisk soes
jävlit nice, fortsätter hylla er ;)
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Fejknickarn haha... men vem vill ha silkeslen röst då? rökandet är lätt värt det! tack ändå!
najs låt...
The Great Gonzo fuck face
fuck faces sluta leka nuuuu många som har fått ångor i huvedet ... Mickmästaren fett tungt asså hade du skippat nåra flowa missar så hade du vart en av dom "bästa på whoa" nu för tillfället på svenska mannen .. :S skoja men du hade vart grym grynt gjort va glad .. Michael våldironi i en låt men skippa det i verkligheten fan :D tror du att du är nya fonky frech eller vad :S skippa skitet nu m ed tjaafffs digga inte dig alls äkligröst sen äkligt text ... parodii kämpa maderfucker
W E S T - C O A ST - F A M I L Y