Dispyten & Ingo - Höstångest EP!
03/06-05 - Netplay: Dispyten & Ingo - Höstångest EP! Dispyten & Ingos fjärde gemensamma demosläpp kommer i form av en sk Netplay. Det vill säga att skivan går att ladda ner, helt gratis, med tillhörande skivomslag. Netplayen består av fem låtar och producerar gör de gamla vanliga: KLS, Lage och Dispyten, men självklart också nyförvärvet Dick Johnson. Ladda hem och kommentera skivan! NETPLAY tanka ner skiten! Peace!
www.sexstyckenstryk.com
Fan va gött att folk lägger ut skivorna på nätet... Tankar den nu ska lyssna på den imon när jag kommer hem... antar att skivan e lika fet som era gammla låtar... peace,
Volym Entertainment <br>
Whaaaaa BOMBEN Fan va schysst, nu försvann baksmällan ! Upptakt är en favorit, skitskön
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
ja upptakt e damn good...
tack som fan! kul att folk gillar! ladda ner skiten och bränn ut omslagen så får ni er en skiva! =) och tell your friends! =) Upptakt är galen! Dick Jizzy har gjort ett vansinnigt bra beat!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
Redaktionen
2005-06-11 17:34
jepp! gratis är bra! fortsätt ladda ner!
Producent
2005-06-11 17:54
det är bra!! gillade ett brev till gud!! riktigt soft =) beatet är verkligen skitbra,, fast tyckte dock att refrängen var sådär.. men ok iaf =)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
"Det luktar hund" var nog favoriten :) "du är så offbeat att raderna hamnar på nästa skiva" haha yeah, bra jobbat!
det luktar hund är en fin bit! Ett brev till gud är också en personlig favorit. Det är dock en hemsk historia vi berättar om..
alla låtar var klockrena !
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
tack! tanka ner skiten bara!
de här är dönder... allt låter bra inget å klaga på
Upptakt.. Kul med lite positiv feedback! Tack för det. Tell your friends, nu.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Producent
2005-06-12 01:07
tight men som sagt ni skulle snackat med mig om beats:P
http://northmountains.com
De är sant, Impey. Men det blir flera chanser för heta collabos.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Producent
2005-06-12 04:02
upp! blott ett ord va fan skön alltså,, refrängen var soft. vem är det som sjunger den? antar att den är ditsamplad typ.. nån gammal artist från 80talet lr nåt? :D
Fett fett fett mkt fett ep keep it up!!!!!!!!!!
Volym Entertainment <br>
cliche : Ja, Blott ett ord är det Lill Lindfors vi samplat i refrängen. som sagt, kul som fan att folk diggar!
vad kan man öppna en rar fil med?
med WinRar som finns att ladda ner på samma sida...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag försvinner är fan den bästa låt ni någonsin gjort! sjukt bra! men hela ep:n är jävligt bra!
Riktigt, riktigt bra. det här kunde ni ju sålt, men va fan jag klagar inte. mina favoriter på en mycket stark EP är Blott ett ord och Jag försvinner...
Bad guys always die!!
bra bra.. Tycker dock på några låtar att ni rappar lite för lågt.. borde höjja lite
hehe körvspa
Helskön netplay. Men hade också hoppats på lite mer hårda låtar, men detta är ruggigt najs också.
www.myspace.com/kdlwilen
Anledningen till att vi släpper EP:n som netplay och gratis är för att vi tror att det är fler som laddar ner den och hör vår musik än om vi skulle sälja skivan. Känns jättekul att folk gillar den och till er som vill ha lite mer hårda låtar så kan jag bara säga att uppföljaren till sex Stycken Stryk Mixtape vol.1 är på gång och där kommer det vara mer "hårda" låtar samt en hel del ascoola gäster! Jag Försvinner är riktigt bra. Och "soundet" på hela EP:n är mer allvarligt, personligare och mer ångestladdat än vårt tidigare matrial. Så det känns verkligen jättekul att så många gillar det! Fortsätt ladda ner och sprid vår musik! =) Peace!
Riktigt jävla skit bra!! Fler artister borde släppa deras musik gratis! Min favorit måste vara ett brev till gid, hemsk men klockren... MVH Herr Huss
myspace.com/isterbuk
tycker de e lite synd att man ska behöva släppa gratis.. tycker så här bra musik borde vara mer lönsam.. lite tråkigt men men Hel Skönt Släpp! Big Up
vafan.. skit i de du!
riktigt gryma beats.. fina texter och skönt flyt o känsla! de enda ja kan klaga på är att era röster blir lite monotoma ibland, vet inte riktigt om monotomt är ordet jag letar efter men jaja.. fett netplay iallafall!
är ingen stereotyp som sony. öh eller?
du kanske menar monotont? :) Tack för all positiv kritik. Samplingen i Blott ett ord är Lill Lindfors Du är den enda , från 70-talet.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
acapellorna ligger lite lågt.. men annars va låtarna skit bra!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
acapellorna ligger lite lågt.. skulle precis säga det.. men man hör iaf vad som sägs.. ;>
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Producent
2005-06-13 04:13
alltså jag är helt såld på den här net-playen.. ett brev till gud är så underbart grym.. refrängen är överfet, delieveryt och texten. KÄNSLOSTARK! jag älskar den, berättelsen är underbar samtidigt som den är fruktansvärd. detta är det bästa som ni 2 har droppat.
Kul att höra. Lag ner mycket tid på den, faktiskt.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
ja, det känns skitkul att höra att ni gillar den! fortsätt ladda ner och sprid till era vänner!! peace!
Gillade ni Ett brev till gud och upptakt beatet kan ni höra av er till mig om fler beats. Bling Bling!
www.myspace.com/dickochingo
jepp....Dick Jizzy på beatet gör det fett jao!
ingO Lyssnar på den nu och har gjort ett tag... Måste säga att jag är en av de få som blev lite besviken.. Gillade eran kaxiga attityd och erat snabba och tighta flow som ni har på era lite äldre låtar.. Dessa låtar är absolut inte dåliga, dem höjer ju whoas standard med meter.. Men tycker ni skulle fortsatt med högt tempo och kaxiga attityder.. Tycker annars att ett brev till gud var väldigt soft och fin.. Det luktar hund, var ganska skön, där har vi lite attityd igen det är fint ;) Jag försvinner - Diggas inte tyvärr :s Blott ett ord - Diggas inte heller tyvärr... Annars Gillar jag allt annat ni droppat.. Tycker ni är riktigt duktiga och sköna båda två... Peace! och fortsätt släppa gratis.. det gillas mkt ;)
www.eddaonline.se
mycket bra
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Edda: Ok. Kul att du laddat ner och lyssnat! Vill bara säga det att den här EP:n var ju lite av en ny stil för oss. det är mycket mer personligt och allvarligare än tidigare. Så det kändes bara kul att göra den här skivan på det viset. Men om du gillar våran äldre hårdare stil mer så ska du inte deppa ihop för det här! Vi fortsätter fortfarande göra hårda skrytlåtar m.m. Nästa släpp som blir "Sex Stycken stryk mixtape vol.2!" kommer att innehålla mer av våran "gammla hårda" stil! samt en hel del coola gästspel som för närvarande är hemligt! så håll utkik för det i framtiden! och förtsätt tanka ner! och tack för alla fina omdömen vi får angående skivan! Peace!
ingO Ok härligt... Då ska jag hålla utkik efter den! Va trevligt med gästspel ^_^ Hör bara av er om ni vill att jag ska gästa :P haha näedå.. MEn keep up the good work ! Ha det bra / Ed
www.eddaonline.se
ja, gör det! mixtapet kommer att bli grymt bra!
Producent
2005-06-16 16:43
ett upp för de här vafan! :)
yes! ladda ner och sprid vår musik! =)
bra men tycker man kan höja rösten en liten bit
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Ok.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Producent
2005-06-16 23:16
njae alltså, rösten är okey,, eftersom dom inte är det minsta mumliga å så. =)
Jag gillar inte när rösterna ligger så högt, men det beror främst på att ljudkvaliten inte är den bästa liksom.
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN