I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] 50 Cent - My Life ft. Eminem, Adam Levine

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2012-11-28 03:31

[Video] 50 Cent - My Life ft. Eminem, Adam Levine

2012-11-28 12:09
Tycker 50 cents röst är så äckligt tråkig att jag blir trött av att lyssna på han i mer än 5 sekunder, har försökt åh lyssna en hel vers men det går ta mig fan inte :( Reffen var pretty boring... Eminems del var väll heller inget att hurra över, skönt flow är väll det enda, men inte min typ utav låt överhuvudtaget, så därför kommer jag nog aldrig spela den igen

2012-11-28 14:28
Eminems vers var bra men refrangen och 50 sog...
Producent

2012-11-28 15:24
Jag tycker detta är så jävla sorgligt. Jag har varit ett MYCKET stort fan av både 50 och Eminem. Men allt Eminem gjort de senaste typ tio åren (undantaget Relapse som jag tycker är en av hans fetaste plattor) tillhör den absolut sämsta hiphopen som finns, jag lyssnar ärligt talat hellre på typ Soulja Boy och Lil B.

50 tycker jag fortfarande släpper någon fet låt då och då men han har ändå haft en stadig nedåtspiral sen han debuterade (allt fram t.o.m. första g-unitplattan tycker jag fortfarande är extremt fett). Fortfarande gör han dock betydligt bättre musik än vad eminem gör, framförallt på sina mixtapes.

Det allra mest sorgliga är att dessa två giganter, tillsammans med lika stor gigant från popvärlden (som dessutom är väldigt aktuell), gör en sån JÄVLA tråkig låt med NOLL hitpotential! Och det är uppenbart att de faktiskt desperat försöker skapa en hit, med tanke på låtens tema och lineup..... Varför detta standard-hiphop-totaltomoderna-beat? Varför denna skitkassa refrängmelodi? Låter som att Eminem har skrivit refrängen, sjukt nog eftersom han är den sämsta refrängskrivaren i trion. Om de nu är så jävla desperata att göra en hit, och använder sig av Adam Levine, varför kopplar dom inte in typ max martin/shellback för att försäkra sig om att det kommer bli en låt som fungerar kommersiell? Eller Hit Boy / Bangladesh eller nån, så att det åtminstone kan bli en urban hit. Eller Dr Dre så det kan bli en klassisk Dre/50/Eminem-banger.

Det känns lite som spiken i kistan för 50 när man kan misslyckas så hårt med dessa förutsättningar.. (nu blir väl låten världens största hit bara för att jag gnäller så jävligt :P)
 https://soundcloud.com/jakkthemixer
Groupie

2012-11-28 16:58
Riktigt dåligt..Kommer väl bli en hit för alla småglin kommer lyssna på skiten.

Promotor

2012-11-28 21:04
Alltså förstår inte varför ni hatar på denna låten, fifty droppar några av tidernas fetaste rader där han dissar musik industrin, game och Buck

Poet

2012-11-29 00:40
Det känns lite som spiken i kistan för 50 när man kan misslyckas så hårt med dessa förutsättningar.. (nu blir väl låten världens största hit bara för att jag gnäller så jävligt :P)

Håller med. Detta var skräp. Totalt värdelöst.
At the gates of Eternity...

2012-11-29 00:43
fifty droppar några av tidernas fetaste rader

haha snälla citera en rad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-11-29 02:10
Eminem fell off harder than Weezy fell off his skateboard
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Promotor

2012-11-29 18:11
haha snälla citera en rad

Yeah, 03, I went from back filthy to filthy rich
Man, the emotions change so I can never trust a bitch
I tried to help niggas get on, they turned around and spit
Right in my face, so Game and Buck, both can suck a dick

I haven't been this fucking confused since I was a kid
Sold like 40 million records, people forgot what I did
Maybe this is for me, maybe, maybe I'm supposed to go crazy
Maybe I'll do it 3 a.m in the morning like Shady
Psycho killer, Michael Myers, I'm on fire like a lighter

2012-11-29 18:14
väntar fortfarande på den där raden.

2012-11-29 20:10
tycker låten var najs. diggade 50's uppswitchade flow.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-29 20:12
+ att jag alltid älskat maroon 5

2012-12-03 20:53
JÄVLA tråkig låt med NOLL hitpotential!

Allt är vell personliga åsikter men hörde i nån intervju att den låg 1a på itunes us tror jag efter mindre än 24timmar. vet dock inte om de stämmer, orkar inte kolla. Personlig åsikt: Besvikelse
Poet

2012-12-05 13:52
Yeah, 03, I went from back filthy to filthy rich
Man, the emotions change so I can never trust a bitch

Väldigt vackert uttryckt hur han inte kan lita på kvinnor längre. För att hans känslor har ändrats.

At the gates of Eternity...

2013-01-06 03:16
fifty droppar några av tidernas fetaste rader

Skrattade så hårt att jag nästan sket på mig.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.