Jag tycker detta är så jävla sorgligt. Jag har varit ett MYCKET stort fan av både 50 och Eminem. Men allt Eminem gjort de senaste typ tio åren (undantaget Relapse som jag tycker är en av hans fetaste plattor) tillhör den absolut sämsta hiphopen som finns, jag lyssnar ärligt talat hellre på typ Soulja Boy och Lil B. 50 tycker jag fortfarande släpper någon fet låt då och då men han har ändå haft en stadig nedåtspiral sen han debuterade (allt fram t.o.m. första g-unitplattan tycker jag fortfarande är extremt fett). Fortfarande gör han dock betydligt bättre musik än vad eminem gör, framförallt på sina mixtapes. Det allra mest sorgliga är att dessa två giganter, tillsammans med lika stor gigant från popvärlden (som dessutom är väldigt aktuell), gör en sån JÄVLA tråkig låt med NOLL hitpotential! Och det är uppenbart att de faktiskt desperat försöker skapa en hit, med tanke på låtens tema och lineup..... Varför detta standard-hiphop-totaltomoderna-beat? Varför denna skitkassa refrängmelodi? Låter som att Eminem har skrivit refrängen, sjukt nog eftersom han är den sämsta refrängskrivaren i trion. Om de nu är så jävla desperata att göra en hit, och använder sig av Adam Levine, varför kopplar dom inte in typ max martin/shellback för att försäkra sig om att det kommer bli en låt som fungerar kommersiell? Eller Hit Boy / Bangladesh eller nån, så att det åtminstone kan bli en urban hit. Eller Dr Dre så det kan bli en klassisk Dre/50/Eminem-banger. Det känns lite som spiken i kistan för 50 när man kan misslyckas så hårt med dessa förutsättningar.. (nu blir väl låten världens största hit bara för att jag gnäller så jävligt :P)
https://soundcloud.com/jakkthemixer