I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Slaughterhouse - Hammer Dance (Prod. Araab Muzik) (First single)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2012-03-09 11:46

[Audio] Slaughterhouse - Hammer Dance (Prod. Araab Muzik) (First single)

2012-03-13 10:17

Coolt :D
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-13 16:07
tycker denna låten känns jävligt torr o tråkig för att va en slaughterhouse låt, ännu värre är att de står singel? hur korrekt e källan ?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-03-13 17:31
Jadu såvida inte complex,hiphopdx,2dopeboyz osv är felinformerade så är detta första singeln.

2012-03-15 12:46
Blev riktigt taggad när jag lästa att AraabMuzik proddat men fy fan av tråkig produktionen va. Inte alls lika stämningsfyllt som hans andra produktioner.

2012-03-15 17:42
brb2009 skrev:
Jadu såvida inte complex,hiphopdx,2dopeboyz osv är felinformerade så är detta första singeln.

haha mja det är rätt officiellt nu att detta är singeln, och jag kopplar inte de för fem öre. detta är nog utan tvekan en av de tråkigaste låtarna jag hört av gruppen på alla plan.
drog verkligen ner mina förväntningar på albumet :l

2012-03-15 19:15
Nu är väl detta en smaksak, men i mitt tycke försvann förväntingarna över huvudtaget på Slaughterhouse efter debutplattan. Det kanske bara är jag.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-15 21:57
fbws skrev:
Nu är väl detta en smaksak, men i mitt tycke försvann förväntingarna över huvudtaget på Slaughterhouse efter debutplattan. Det kanske bara är jag.

Nej du är inte ensam. Mycket hype och lite verkstad kring denna grupp. Ett gäng mixtape-rappers som skriver "punchlines for peanuts". Ofta tekniskt imponerande men ack va tråkig musik dem gör. Sedan misstänker jag att dem bara har råd att köpa billiga leftover beats från bra producenter eller så har dem bara en märklig smak.

Sätter på deras BET-cypher istället. Där snackar vi hetta!

2012-03-16 20:24
Pacquiao skrev:
fbws skrev:

Nej du är inte ensam. Mycket hype och lite verkstad kring denna grupp. Ett gäng mixtape-rappers som skriver "punchlines for peanuts". Ofta tekniskt imponerande men ack va tråkig musik dem gör. Sedan misstänker jag att dem bara har råd att köpa billiga leftover beats från bra producenter eller så har dem bara en märklig smak.

Sätter på deras BET-cypher istället. Där snackar vi hetta!

jag håller med om att debutplattan inte va i närheten av förväntningarna, men senaste låtarna som dom gjort, däribland cyphern har enligt mig varit riktigt feta, så därför fattar jag ingenting nu för detta är ett steg åt helt fel riktning.. ? :s

trodde fan shadyrecords skulle va bra för dom, men nu e jag tveksam...
plz prove me wrong med plattan!

2012-03-16 21:13
ah move on exempelvis är så jävla tråkig osv ;SSSS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-16 21:55
Sedan misstänker jag att dem bara har råd att köpa billiga leftover beats från bra producenter eller så har dem bara en märklig smak.

Samtliga är signade till Shady Records både som grupp och solo artister och för mer än en platta. Så nej budgeten är det nog inget fel på, men antar dom valt beats och så efter eget tycke och smak

2012-03-17 15:42
easymode skrev:

kan jag dock inte hålla med om..

2012-03-17 15:47
easymode skrev:

kan jag dock inte hålla med om..

Han var ironisk/sarkastisk/kalla det vad du vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-17 15:48
antar jag, i alla fall.

2012-03-17 18:57
svanspelle har det

2012-03-17 20:15
easymode skrev:
svanspelle har det

haha jaha... vet inte riktigt vad jag ska säga nu då.. :(

f.ö. så är deras inhopp i yelawolf - hard white remixen riktigt brutal !

2012-03-18 22:07

Haha jag höll på att svälja min snus när jag läste det