[Video] Kontakt med Världens snabbaste rappare
Yes, som sagt slog NoClue Guinness rekordet på att rappa snabbt januari 2005 då han var 20 år gammal. Ricky som han egentligen heter är uppväxt i Seattle, Washington i USA och varför han valde just NoClue som artistnamn är för att det faktum att världen inte hade en aning vilken typ av påverkan han var på väg att ge. 723 ord på 41,27 sekunder var det han behövde för att skrivas in i historieböckerna. Idag jobbar NoClue hårt med sin musikkarriär och släppte en ny singel till kommande albumet ”Forewarning” som är tänkt att släppas snart. Själv kan jag avslöja att jag har kunnat växla ett par ord med NoClue genom nätet men om vad vi skrev nämner jag inte. Jag har följt rapparen ett långt tag iom att jag brinner för hans musik och han vet det själv. Singeln som släpptes för några dagar sen heter ”On the Edge” och videon är uppe på youtube. Måste tillägga att videon har nått över 1 miljon tittare på Worldstarhiphop.com. Om ni känner till komikern Tracey Morgan (Amerikansk känd komiker) så är det han som ”öppnar” med lite fakta om NoClue innan låten börjar. N the track is dope as Heelll… Source: Min blogg på nattstad, länk på profil