Jag blev fett besviken.... på alla som säger att den suger?! what the fuck?!?!?!?! Tycker dre i sig gjorde FETT ifrån sig, lyriskt sett, beatet kunde ha varit fetare, men snap...
Hade varit bättre utan Akon, kan inte med han.
hade det varit Nate Dogg istället för Akon hade låten varit ruggig.. gillade det här ändå!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Japp, skulle vart Nate. Men gillar låten!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Producent
2010-11-17 19:12
sjukt fet låt. jag tycker akon gör det bra, och hans medverkan ökar ju chansen att man får höra låten någon annanstans än på sin egen ipod...
https://soundcloud.com/jakkthemixer
sådär, inget jag tyckte var ngt märkvärdigt. kunde vart vem som helst som gjort beatet och man förväntar sig bra mkt mer från dre. hoppas inte denna kommer med på detox. eller att plattan låter ngt i stil med den här låten.
sjukt fet låt. jag tycker akon gör det bra, och hans medverkan ökar ju chansen att man får höra låten någon annanstans än på sin egen ipod... Eller hur! Visst, Nate Dogg hade varit det perfekta i Line-up'en, men Akon e fan grym på featurings ändå! Herrarna levererar, detta var tungt, inte överdrivet, men tungt.
Den kommer troligtvis att växa på de som inte diggar =) Finns det download för denna?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Men Nate dogg e väl knappt så han orkar ta sig till studion. Akon, så trött på den rösten... Schysst öl hävar låt!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Öl? Kushhhhh ;)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
haha, e ju nordbo... ingen jävla jamaican=) Nää men. Denna låt växer redan... BANGA!!!
Weed has no race holmes B-)
Weed e överskattat!!!
Till skillnad från öl eller haha :P
tycker den här låten är så JÄVLA fet.. växer som satan! Puff puff pass it
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tycker låten är fet. Problemet är bara att Dre skapat en situation där ingen låt någonsin kommer leva upp till förväntningarna. Med hypen som han skapat är detta inte tillräckligt bra för myten Detox. Detta hade varit ok om låten kom cirka 2006. I dagsläget är det inte tillräckligt.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Roethlisberger P22 > instämmer helt, Låten e sjukt fet och fetare än skiten som kommer idag som tex drake, Dre sa visserligen att detta är enda låten med weed tema på skivan och att skivan inte låter som denna låt, men som sagt, nu har alla så höga förväntningar att ingen kommer va nöjd med skivan när den väl kommer, och nu verkar de ju som att den kommer iaf..
Instämmer helt jag med! Själv har jag inga förväntningar alls, denna fet, man får ta skivan som den kommer helt enkelt, NÄR den kommer.
JAAA, så fett o höra det här gjorde min dag.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Producent
2010-11-18 21:18
CDQ-versionen är trasigt tung! släpptes på iTunes idag, dock inte på svenska cp-itunes!
https://soundcloud.com/jakkthemixer
CDQ-versionen är trasigt tung! Den är riktigt tung!
Spoiler http://hulkshare.com/g9u61h0ezqs5
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
kan hålla med om att den växer på en och den är bra men som jag skrev innan, inget som är över jävligt direkt.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
HAHAHA wtf!!!! va fick den här karln tag i för kush egentligen
B-B-B-B-BAAAANGER
Producent
2010-11-19 15:19
Äntligen en potentiell Detox-låt som faktiskt är riktigt jävla fet! Detta är en banger, knah'm saying? Skulle dock velat höra Nate Dogg istället för Akon.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
akons röst passar verkligen inte här, så fort man hör han så tänker jag på lonely låten som blev jävligt uttjatande förut.. skulle dock vilja ha nate dogg men eftersom inte han kunde så kunde dom tagit in kobe...
Dags att sluta whina över vilka artister och sångare dom KUNDE ha tagit in.. Nu är det Akon som tar hooken, hur mkt jag än hade velat se Nate Dogg jag också.. Men men.. Man får ta det för vad de e.
Fucking terminator
Helt sinnes stor är han.. gaddam. Undra om andra singeln blir någon tribut till hans son eller liknande? Lite 'mainstream' kärlek eller om han ens tar med det på skivan, får se. Detox den 11e februari, pepp.
Detox den 11e februari, pepp. källa? lyssnade på en intervju där han säger att han skall spela in ytterligare låtar, sen ska det mixas och efter det så rör det sig om 30 dagar innan den kan släppas om jag minns rätt.
Philip, källan finns lite högre upp.
philip, oj jag menar såklart februari 2011.. källan finns ovan ^^
alright missade det. men jag reagerade endast pga av den intervjun han gjorde med big boi som postades på 2dopeboyz nu i veckan där han inte nämner ngt om ett bestämt datum förutom att detox kommer 2011 och att den inte är klar just nu. så att den skulle släppas i feb e skitsnack.
Har hört den 3-4 gånger och den växer men den hade kunnat bli bättre om man hade 3 verser och ersatt akon med nate som någon tidigare nämnt.
visserligen har vi hört om o om igen att "snart droppar Detox" i ett antal år. men vi har aldrig tidigare haft en riktig "officiell" singel, det är ju videoinspelning och allt med! så jag tror att vi kan liiita lite mer på det denna gång. kanske inte febuari exakt, men tidigt 2011! för övrigt så håller jag med om vilken jävla jätte han är ! shit! Låten e sjuuuuukt fet tycker jag! men stör mig enormt såfort Akon kommer in, han passar verkligen inte in någonstans i detta... men men, man får stå ut med idioten som ska va på allllllas låtar....
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Har hört den 3-4 gånger och den växer men den hade kunnat bli bättre om man hade 3 verser och ersatt akon med nate som någon tidigare nämnt. Ja, men tyvärr så är väl Nate fortfarande sjuk.
Fet faktist.. Men som alla säger, Nate Dogg hade vart helt fantastiskt!
Young gunna married to the streets no wedding ring
Ja, men tyvärr så är väl Nate fortfarande sjuk. Nate hade varit det
optimala för denna låt.
Men det finns
sjukt många andra som skulle platsat så långt över just Akon...
tråkigt.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
detta är ju pinsamt dåligt :(
paha, come again? kanske akon sänker låten lite, men dålig är den fan inte.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
paha, come again? kanske akon sänker låten lite, men dålig är den fan inte. agreed!
Rätt weak låt
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
- Jag vet jag gör en låt som heter Kush. - Fan va fräscht Dre, ska du inte ha med Akon också? - Bra idé! Han har man ju inte hört något från på 3år. Sen tänkte jag även slänga in lite robot-liknande röster mot slutet... - Du vet allt hur man återanvänder något som folk tröttnade på för 10 år sedan!
För fan, sluta tjata om Nate Dogg, snubben har ju för i helvete fått två strokes, han kan nog knappt öppna käften, mindre finsjunga på nån Drelåt..
But we love Nate Dogg man, :(
Young gunna married to the streets no wedding ring