I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jay-Z & Nas - Dead Presidents/Got Ur Self A..(Audioheads Bootleg)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

   

2010-09-28 16:51

[Video] Jay-Z & Nas - Dead Presidents/Got Ur Self A..(Audioheads Bootleg)


2010-09-28 17:40
riktigt nice låt fan!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-09-28 17:46
Den va riktigt fet ju ! Ny/gammal ? Aldrig hört denna förr.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-28 22:04
Eh det är väl bara en remix?

2010-09-28 22:32
Eh, och en remix kan inte vara bra ?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-28 22:45
har jag sagt att den var dålig?

2010-09-28 22:53
Eh det är väl bara en remix?

Lät så klumpigt kommenterat bara, klart är en remix. Vad gör det liksom?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-29 00:31
Fan vad du alltid ska tjaffsa! Jag bara undra om det va en remix eller en orginallåt

2010-09-29 10:38
Haha det lät inte som en fråga men aa klart de e en remix, eller mash-up eller vad man nu kallar de =) Fet som fan är den hursom!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-29 11:59
fett! klart att det skulle vara roligare om det va original och ingen mix. fbws sluta grina och acceptera vad folk tycker o skriver :)

2010-09-29 12:03
När grinade jag ? Och när ACCEPTERADE jag inte vad någon tyckte ? Häng med i tråden =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-29 14:31
du gnäller över hans kommentar, vilket betyder du grinar över det haha :) du är ganska bra på att hänga med i tråden, inte jag. du har ju ändå skrivit 5 ggr nu. haha! snacka om inget liv. Im out!


2010-09-29 15:05
Med den där kommentaren sagd har du bevisat vem som inte har något liv iaf. =) Yeah man you're out, nog med off-topic jidder nu.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2010-09-29 15:41
fbws P21
du börjar ju bli riktigt jävla pinsam. nuff said

fet låt, gillar beatet.

2010-09-29 15:47
Konstigt
du blev pinsam a long time ago. nuff said.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-10-11 17:43
Det är 2 klassiska låtar ofta ni inte visste att det var en remix? :P

2010-10-11 19:54
originalet är fetare....

fbws P21 - du är spam personifierat
 

2010-10-11 20:07
Spam ? Haha ge dig nu =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-10-11 21:30
Eh det är väl bara en remix?
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2010-10-11 21:34
Tråden spårar.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-10-15 22:29
skulle nog kalla det en mash up av något slag. 2 acapellor används och resten verkar vara spelat! Soft iaf..