I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Video) Soulja Boy - 2milli

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2010-03-12 00:16

(Video) Soulja Boy - 2milli

Tänkte ja skulle lyfta upp åsikter kring SB nya video och låt "2milli" som ja oväntat tycker är helt ok och förkänar en hel del bra kritik både låtmässigt och produktionsmässigt kring just videon. För det första klappar jag händerna åt ett av dom bästa beatvalet han kanske gjort under hans hittills "framgångrika" karriär. Sedan tycker jag han levererar en hel del aningen bättre textmässigt med ett laidback flow som passar in med videon till fullo. Den är lagomt fräsh och enkel med något mycket mer djupare än allt det ständigt ytliga och påklistrade attitydmässigt. Detta känns faktiskt som nått i helt rätt riktning om jag ska ge honom en chans i framtiden. Men ja vet att denna tråd nog kommer ge mer negativ kritik än positiv. Fast poängen var mest och få ut vad er gottfolk kan se för positiv skillnad jämfört med det mera icke omtalade låtsläppandet han gjort. Eller lägger han det i samma riktning som tidigare?

låt kritiken börja!

ps: cred till att denna går till hans fans och att han kan gå med stora ord som "best rapper" och skapa turbulens bland många kritiserare. Men definitioner finns alltid och många ord beskriver i överdrift i just hiphop. Och ingen kan då heller neka att han är en stor artist i den eran han skapade/grundade oavsett åsikt.

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-03-13 16:27:46)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.