I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Triple c's feat The Game - Gangster shit
Utländsk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
Luggish
2010-01-04 03:58
[Video] Triple c's feat The Game - Gangster shit
DMAt
2010-01-04 06:38
gillade inte refrängen men verserna var tung.. i helhet fet!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
MR-J P37
2010-01-04 08:26
Gillade game som fan i denna! Bra låt förövrigt
jaojao_ P36
Supporter
2010-01-04 18:46
töng som fan
fbws P37
Supporter
2010-01-05 23:21
This is the shit !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Tillbaka till forumet