GALET JÄVLA FETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!! brukar inte digga the game men detta var överfetttt
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Skulle velat höra en bättre rappare på detta beat, det är för skönt för the game egentligen :(
Game måste ju vara bäst i världen på att välja beats!?
riktigt tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wow, den här låten fastnade. Fyfan vilken jävla reff!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägg av, det här är ju Game när han är som sämst. Jag är sjukt stort fan av game, men fan va tråkig han är när han gör såna här låtar
Här är han bra:
28
RED kommer bli riktigt vass!
JKIBMM
kROM lägg av, det här är ju Game när han är som sämst. Jag är sjukt stort fan av game, men fan va tråkig han är när han gör såna här låtar Är grym som fan... Men att (Better Days) skulle vara Game från sin sämre sida håller jag verkligen inte med om, tycker det är najs som fan när han kickar lite laid back!
tjulu..
HAHA.. ere ett stort SKÄMT eller det här? Tänker inte uttala mig om The Game men ärligt talat beatet? Det är det sämsta jävla skiten jag hört på flera månader. Pianomslingan låter som nåt lika gärna Emilia kunnat sjunga Im a big big girl in a big big world på. Resten av beatet är ju bara ett par assimpla trummor helt utan känsla som låter helt keffa. Basen är riktigt pinsam. Vet inte varför jag ens går in i detalj på det. Ni som gillar skiten lär ju inte fatta ens. Men vilken jävla BÖÖG låt. SHIT ASSÅ! BLIR FAN LACKARE OCH LACKARE JU MER JA TÄNKER PÅ ATT NI TYCKER DET HÄR E BRA. "Fyfan vilken jävla reff!!!" Jag håller med. Det varen sämsta jävla skiten ja nånsin hört. Det här ju DEFINITIONEN av en jävla The Voice hit som suger KUK och är tänkt enbart till dumma små brudar i förorten. Gillar man den här låten är man fan perdefinition GAY.
jag diggar låten.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jag är ett stort, stort fan av Game. Men tycker inte om denna låt. Känns som att han vill göra en ny "My Life", en dålig imitation av den låten (som jag inte heller gillar värst mkt). För att vara Game så känns de lite fel, även om Laller skrev på ett jävligt fel sätt så måste jag nog säga att reffen känns ganska mesig (bögig om ni nu vill säga så). Iallafall för game.
Onödigt att starta en ny tråd, tänka posta
Games första singel från RED:
jag tyckte den var skön :)
Laller.... vilket pinsamt inlägg : P men vi alla förlåter dig för att vara så rädd för din sexualitet att du som 24åring måste säga skriva att låten är "bög x3" och "suger kuk".... Dags att komma ut ur garderoben kanske? :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Kanske inte det mest mogna sättet att uttrycka sig på men att kontra med det du skrev har i stor grad att göra med att vara homosexuell. Ärligt talat "Dags att komma ut ur garderoben kanske? :)" Folk växer oftast ifrån sånna pissiga små klyshor före könsord. Vad jag MENADE (vilket jag tror till och med du förstod) var att skiten låter fjolligt, mesigt, barnsligt, gulligt..
Utan dessa "fjolliga" låtar skulle du inte uppskatta de mer hårda låtarna som finns där ute, så var glad för det. Och du tror inte att det blir uttjatat att bara göra "hårda" låtar för en artist ? Variation is the shit.
den är riktigt fet ju
Stay strong
Orka va så jävla hård hela tiden? Som att alla rap "gangstas" saknar känslor, dom gråter också om kvällarna. Och "big money" va ju verkligen helt värdelös, hjärndöd skitlåt. Better days e mycke bättre.
Better Days är enligt mig det bästa från The Game i år. Ja ni hörde, tycker låten är så jävla känslofylld att den bara blir underbar, att säga att reffen är bögig är bara barnsligt betéende. Refrängen är underbar och lika känslofylld som verserna. Riktigt bar, detta diggas (Y)Laller , en 24åring som bara ser en sida av en person, du skulle troligen ligga och grina om du ens hade upplevt hälften av skiten Game varit med om... Denna låt gör att jag som inte ens är ett "Game-fan" att längta efter skivan, lyssnade på The R.E.D. files idag, galet bra!
www.slackerz.se
Och du tror inte att det blir uttjatat att bara göra "hårda" låtar för en artist ? Variation is the shit. Jovisst men allt är inte "hårt" eller "fjolligt" finns jävligt mycket andra sätt att göra det på.
Orka va så jävla hård hela tiden? Som att alla rap "gangstas" saknar känslor, dom gråter också om kvällarna. Som sagt.. jag uttalade mig inte alls om Games rap utan endast om beatet. För övrigt kan ett beat vara sorgligt/nedstämt/passa till den här typen av texter utan att låta fjolligt/poppigt/horigt/thevoicigt
Essel allt du skrev till mig var helt taget från luften du verkar överhuvudtaget inte ha läst vad jag skrivit så jag gjorde bedömningen att du är förståndshandikappad och kommer därför inte skriva något mer till dig eftersom du knappast lär förstå ändå.
Laller, med tanke på hur din första kommentar såg ut kan vi utan problem konstatera att du inte är kapabel till att avgöra vem här inne som är "förståndshandikappad".. Så jävla fet låt iaf! :)
Vacker reff, men den kanske är lite småbögig dock. Game är alltid tung
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Bang along är games bästa låt i år och better days var bara skrääp. tyckte inte alls om den
Riktigt fet!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Den här sortens låtar brukar verkligen inte vara min grej, men denna var catchy ! Skönt beat, skön känsla och en väldigt djup game. Han ska ha cred för denna, faktiskt. Inte checkat alla andra läckta låtar än, men kommenterar denna nu, då tråden faktiskt handlar om just denna :P Mr. Logic hell yeah hehe
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ärlig och skön låt. Verkar som en del tycker att känslor är bögiga och att rapparen inte är äkta. Hur äkta är en rappare som inte vågar uttrycka sig? Refrängen var skön. Tycker dock att beatet var lite klent..
http://www.johnlemon.se - varje dag
Jag reagerar nog inte på att han visar "känslor", de har han alltid gjort och när det sitter så är det klockrent, på låtar som doctors advocate och start frm scratch. Där här du känslofyllda låtar. Vet inte men denna kändes seg för mig.. måste vara beatet kanske, förutom de jag skrev däruppe.. Känns som en svag trumma och lite piano bara.. men den kanske växer om jag lyssnar mer..
Jag förstår dig bättre nu och håller väl med på en del sätt. Beatet var klent faktiskt. Långt mycket bättre än Big Money iaf!
http://www.johnlemon.se - varje dag
Enda stället i tråden nån har skrivit bögigt är när jag pratar om beatet inte om Game. Tyckte jag var tydlig me att de va refrängen och i synnerhet BEATET som förstör låten.. INTE GAME.
Promotor
2009-11-20 21:01
Sjukt bra låt som jag lär pumpa mycket i framtiden! Förutom att man har en egen åsikt, så förstår jag inte hur man kan sitta och hata på låten! Man kanske förvänta sig annat, och att just denna låten kom som en chock? Riktigt bra låt iallafall! Kommer hålla ögonen öppna för hans album! Red hette den eller?
The R.E.D. Album
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Promotor
2009-11-20 21:31
Jag brukar inte kommentera trådar särskilt ofta här på Whoa nuförtiden men att ni tycker det här är bra är ju bara skrämmande. The Game som för övrigt är en kass rappare (som fokuserar på tok för mycket på rimmen och struntar helt och hållet i alla andra faktorer som gör en bra rappare) sköter sig relativt bra på den här låten. Det som däremot är helt åt helvete är BEATET. Jag finner inga ord för hur JÄVLA DÅLIGT det är!!! SHAME ON YOU ERA JÄVLA OMUSIKALISKA MÄNNISKOR MED FÖR STORA KLÄDER. Lyssna istället på beatet i "One Night" med The Game. DET är helt snuskigt bra. Eller "Put You On The Game" förstås :)
RawTalent P17 Jag tycker att du ska fortsätta med att inte kommentera trådar på Whoa särskilt ofta.
vet inte om ja gillar den eller inte, beatet var ganska lamt men bra rapp av game. Bang along som postades högre upp var däremot riktigt fet.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Ja, om vi ändå ska jämföra så håller jag med om att Bang Along är bra mycket bättre. Riktigt skön låt!
Skivsamlare
2009-12-02 18:22
nån som har låten och vill ladda upp den eller skicka? grymt skön!
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
MAJESTIC länken högst upp funkar.
Skivsamlare
2009-12-02 18:33
inte för mig ..
har du tryckt på "Mediafire"? för där går det att tanka ner den, provade innan
Skivsamlare
2009-12-04 20:15
jaha, nu funkade det , tackar :)