sellouts
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KillaWith3Chins din mamma och bror e sellouts Tung skit, men rätt gammal video väl? kom ut för en bra tag sen om ja inte har fel
^Ojojojojojoojjojoj cooling. Jag är ett stoooort wu fan men den här skiten har ingenting med Wu-Tang att göra. Meth förtjänade en diss efter det här, även om Joe Budden var helt fel person att göra det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KillaWith3Chins So? Är han sellout för han inte kör sin wu tang clan style of rap? Om han körde de hela tiden då skulle han va skit tråkig ju
Han är sellout för att han har RnB hooks bara för att han vet att det säljer, han gillar nog inte sina nya låtar själv. Om han inte var med på senaste Wu albumet för den här skiten så har jag förlorat all respekt för meth.
Producent
2009-08-01 14:51
KillaWith3Chins har lite rätt ang att meth själv inte gillar sina låtar. Läste förr på nån sida där meth va lite besviken på skivbolaget att han inte fick köra sina egna texter som hade skrivit o att han va tvungen o ändra om dom så det skulle passa TV/radio osv...men sellout e väl endå inte. Sen så tror jag att meth har kommit upp i en så pass hög ålder att han vill få lite pengar på köpet...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Finns redan 2-3 trådar om denna den e old
Fumez Method Man gör saker som han absolut inte vill göra, enbart för att skivbolaget säger att han kommer få nya fans och mer pengar. Vet inte vad man ska kalla det förutom att Meth är en sellout. Något bättre ordförslag någon?
Någon som kan länka material där han berättar detta?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
grymt skön låt från en mkt bra skiva.. "Blackout II" levde definitivt upp till förväntningarna och varför skulle Mehtod Man enbart köra på sin Wu-Tang stil?? ..redan från starten var han den som hade mest "mass appeal" och störst chans att bli framgångsrik som soloartist, klart som fan han ska köra på det då??
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
^Method Man har redan sina fans, varför sno Soulja Boys fans och bli av med sina gamla?
hahah sicken jävla överdrift, faktum är att Meth är bättre i dagsläget än han har varit på väldigt, väldigt länge. 8 Diagrams och Blackout II visar en full-utvecklad MC i sin andra peak. synd att du inte kmr upptäckta det då är rädd för en catchy refräng..
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
claaaa7
Jag tycker dock musiken är viktigare än skills, tror du har mer koll på wu än jag men jag lyssnar ändå hellre på det här, är ju lite sång med i låten hehe:
Alltså, Ge Mig AYO! Kepsen !!! :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
hahah sicken jävla överdrift, faktum är att Meth är bättre i dagsläget än han har varit på väldigt, väldigt länge. 8 Diagrams och Blackout II visar en full-utvecklad MC i sin andra peak. synd att du inte kmr upptäckta det då är rädd för en catchy refräng.. Jag är inte rädd för en catchy reff så länge den är hiphop, men det här är tyvärr RnB. Låten Tical på Meths 1a album, så ska han låta. Men de finns bra låtar på Blackout 2 även om dom dåliga låtarna förstör mer än vad dom bra förbättrar.
^^ det är helt klart en smaksak och visst är "Tical" självklart vassare än "Blackout 2" men tycker ändå att Meth har åldrats värdigt och att BO2 är en mkt bra skiva. de enda spår jag inte gillar alls är "A Lil Bit", "I Know Sumpthin" och "How Bout Dat".
låten med bun b är ju ett jävla skämt också. diz iz 4 all my smokers och i'm dope nigga är riktigt bra.
^^ nää diggar faktiskt "City Lights" jävligt mycket, duon bevisar att dom kan rippa vilket jävla beat som helst men kan förstå varför man inte gillar den.