fett att dom gjorde klart låten iaf! det blev riktigt bra fan.
mr.mc-dr
Producent
2009-01-06 20:31
enligt mig hade dom kunnat skippa 50cent på denna, han förstörde. Doktorn lägger det sjuuuukt tungt, likaså eminem.
Den är ju helt jävla tokigt fet den här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
50 förstörde låten, resten va fett.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Låten går på repeat här hemma. Om man ska jämföra låten med något så är det väl "Encore" från Eminems senaste platta med samma namn där 50 och Dre gästar också. Liknande stuk, men jag tycker fan att den här slår den. Eminems vers är heeeelt jävla tokig, så jävla imponerad. Samma gäller Dre, och den enda som känns lite svag är tyvärr 50. Refrängen är sjukt corny, men jag har den redan på hjärnan. Det blir en hit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, denna va helt okej. vet inte, inte min stil av låt men hört den en gång bara så.
eminem dödar på denna iaf, rimmar som en idiot! hehe.
gilla bättre Dres version i eminem demon som läckte för ett tag sen. men denna va ändå dope!
och som många sa, 50 fucka denna!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
PS. hoppas fan inte detta blir singlen för Relapse! hmm nog ingen risk, inte ems typ av första singel..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Den har ju i a f förmågan att kunna bli en Radiofästing.... Personligen tycker ja det här är ganska kass.... Inte alls Hiphop musik längre. Låter som vilken MTV-popskit som helst, bara det att det är 3 rätt kända snubbar på tracken.. fy Jag kanske ändrar mig senare, dunno... Men så är läget just nu iaf.
mok vurban
gillar beatet en del, men refrängen är ju helt sjukt fattig och drar ner poängen.. Em's vers var helt ok, diggar inte sing-song flowet helt men vid ett par ställen i versen skiner hans briljans igenom helt klart.
Keep CD alive
Jävligt tung låt! Em droppar det helt galet.
Producent
2009-01-07 11:04
RIKTIGT GALET AV ALLA TRE!!!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Han får gärna skynda på relapse.. Sen får han gärna släppa singeln till relapse för är det denna som någon sa ovan blir jag också besviken :/
jävligt tung! 50 var faktiskt helt ok på den här tkr jag, brukar inte gilla annars.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
nu när jag lyssnat några ggr så diggar jag låten mer! och 50cent låter liite bättre efter några lyssningar. men heller skippat honom och en vers till av EM :D men NEEEJ DÅ! :P
Nu undrar man ju bara vilken skiva den här kommer hamna på, Dres eller Eminems? Det är ju Dre som har proddat, och kör en vers, så det är inte omöjligt att den hamnar/skulle ha legat på Detox, men jag ser gärna låten på Relapse istället!
Vad exakt e det som e så "öveeeeeeer feeeeet" med denna? :S
Steve Rifkind must of been sniffing!
Refrängen, hehe
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
tyckte den va nice , relax
El_Presidente P23 lyssna på den så hör du ;) Nej men ärligt, brukar inte gilla när det är för mkt sång osv i hiphoplåtar men jag tyckte fan detta var riktigt skönt :) gillar beatet, reffen, Em's vers (klart han kan MYCKET bättre) men jag hade inte så höga förväntningar så jag tyckte den va grym. Dre's vers va oxå fet :) 50 säger jag bara blää till..
hörde nån variant på denna på youtube, skillnaden då och på denna var att det bara var eminem som rappade och den hade ett högre tempo... mycket bättre låt
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
oj hamnar den här på "Detox" så är jag redan besviken på plattan, hoppas inte alls att det här är soundet på den skivan. alla låtar på "2001" är ju betydligt vassare än den här, har svårt att se varför så gott som alla skriker överfett härinne. som sagt så är beatet helt ok men den där refrängen är ju bara sanslöst corny, var fan är Nate Dogg när man behöver honom?? kan ju iofs vara så att den är från "Relapse", samtliga Eminem album har ju promotats med en singel som har varit töntigare och mer trallvänlig än resten av plattan ("Encore" är undantaget då halva albumet utgjordes av skräp).
Keep CD alive
Producent
2009-01-08 12:30
Batrat_XL P22 Det var en demo version som hade läckt ut på nätet.
Värdelöst skit är vad den är. Ska Em hålla på såhär så kan han lika gärna skita i att göra något alls.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Haha tööngt av 50, har aldrig diggat Dre och Eminem är ju löjligt tight som vanligt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
eminem va löjligt bra här de som säger att em fell off e skadade fan sjuk rimschema Dre va tung med o 50 va chill
Har alltid diggat dessa tre kungar, men denna låten var inte direkt över förväntan, Dre var bäst, fattar varför fif sjunger på låten?
www.myspace.com/mceeemusic
låten älskar jag! eminem o dre gjorde fett ifrån sig, beatet ägde, och jag tycker 50 cent passade in väldigt bra, på sista versen.. d va lite annorlunda..
http://www.myspace.com/deadlykanha
Graffare
2009-01-11 05:47
Em var fet. Längtar till hans nya släpp. Dock så är beatet baxat från Wu... *suck*
Bara jag som tycker att ni är knas som tycker låten är "sådär fet"? gud, jag blev besviken på skiten.. hoppas dre tar den på sitt jävla detox släpp ist för em iaf
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Mangola: samma sampling bara. inga konstigheter.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Okej, tycker den är bättre efter några lyssningar. Eminems flow är så överlägset.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Den här var fan riktigt fet haha skönt beat. älskar refrängen som fan!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
den är är rätt skön asso, 3 kungar på samma låt igen hehe.. nån som vet om Detox kommer i år ? annars tror jag Relapse och Before I selfdestruct blir feta.. har sett tracklistan till Before I selfdestruct och det är mer Get rich or die tryin stuk på gästartisterna än curtis och The massacre.
imba
Den går juh inte att få hem mer, nån som kan slänga upp den?
BAHA!
El_Presidente det är för att dom har gjort sin första hyffsade låt..