I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zion I - Atomic Clock

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-11-17 16:30

Zion I - Atomic Clock

Skivan har ju funnits ute ett litet tag nu, och efter ett antal genomlyssningar måste jag säga att Amp Live gjort det igen. Vilken jävla producent han är, Zumbi i all ära..

Bästa Spår so far: The sun came out och Polarity (f. Macklemore & Locksmith)

Jag har väntat med spänning på skivan, vet inte vad intresset för Zion I är här, men förhoppningsvis finns det lite fans.

Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels

2010-11-17 17:48
The Sun Came Out var skön! Inte hunnit lyssna genom plattan än men ska göra det. =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-11-19 23:42
Amp Live är onekligen duktig på vad han än gör, men diggade inte riktigt riktningen som han tog iom Take Over. True N Livin var så mycket bättre. Hur låter den här?

Take Over hade dock ett gäng dunderbra låtar, och jag gillar Zumbi. Hans hjärta och positiva budskap väger upp att han inte är världens tightaste rappare alla gånger.

2010-11-21 17:53
asså den här är ju mer lik take over än true n' livin (som jag f.ö tycker är den bästa skivan). Men jag gillar att killen experimenterar hela tiden, han lyckas få in så mycket i ett beat, ingen monotonitet någonstans!

Skivan i stort känns tightare än Take Over, det var lite för plottrigt med beatsen där ibland.

Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>