I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era top 5 skiver, no trash talk

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-10-12 03:24

Era top 5 skiver, no trash talk

Jag kan börja med mina top 5 skiver, kom ihåg det är min åsikt he!
1. Illmatic
2. The don killuminati:7 day theory
3. Only built 4 cuban linx
4. Marshall matters LP
5. Ready to die

Andra album som jag diggar hårt: liquid swords, enter the 36 chambers, the infamous, black album, stillmatic, the chronic, 2001, doggystyle, revolutionary vol 2

2010-10-12 09:15
01. Illmatic
02. Funky Technician
03. Paid in Full
04. Mecca and the Soul Brother
05. Step in the Arena

2010-10-12 10:35
Sådana här trådar blir lika tråkiga och uttjatade varje gång, och det finns dessutom tusentals av trådarna.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-10-12 13:56
jag letade en sådan bland de 5 första siderna men hittade ingen, men den är inte lika uttjatad som "vem ära era top 5 mc's" för då äre alltid någon som har lil wayne eller jay-z på top 5 sen blir det en massa tjafs ...

2010-10-12 15:56
Men i sådana här trådar handlar det istället bara om vem som sliter fram de 5/10/20 mest klassiska plattor på sin favoritlista, varav resultatet blir att alla listor ser likadana ut förrutom vissa enstaka skillnader.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-10-12 16:05
dessutom ska alla vara äkta så när någon kommer och skriver Lil Wayne - Carter så blir den nedskjuten direkt ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-10-12 16:57
Men det är väl ingen som inte trollar som skulle ha den på top5 ;-)

Pang Pang!

2010-10-12 19:02
Sådana här trådar blir lika tråkiga och uttjatade varje gång, och det finns dessutom tusentals av trådarna.

2010-10-13 16:44
tycker det är omöjligt att ranka men dessa platsar i top5 just nu iaf!

Illmatic
Reasonable Doubt
ATLiens
Ready To Die

det är för svårt..mmlp, paid in full, funky technican kanske ?
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle