I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Artister med vilseledande låtar, bra självförtroende

Utländsk Hiphop - Allmänt

Rappare

2010-08-25 16:48

Artister med vilseledande låtar, bra självförtroende

Jag tänkte göra en tråd om artister som gör låtar, med ett speciellt meddelande typ om att dom är bäst men resten av världen tycker inte de, ni kanske fattar?

Här är mitt bidrag, "I look good" men är ruskigt ful.

Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Poet

2010-08-25 21:15
Räknas denna? Iförsig känns det lite tvärtom för vad du sa, men det är en klassiker hehe.

Hitta inte ocensurerade videon, men videon är skitball! :D

At the gates of Eternity...

2010-10-12 03:11
Mims - this is why im hot

2010-10-13 14:06
"men resten av världen tycker inte det" - "Mims - this is why im hot"
Den där dängan spelades ju överallt när den kom ut, verkar som att resten av världen tyckte det ändå?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Rappare

2010-10-13 16:35
R Kelly - The Worlds greatest? iofs RnB
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-10-13 16:54
Skaparen av tråden failade ändå =P

hans text visar helt uppenbart att hans swagger looks good :P inte han som person utan hans stil, och han har en nice stil!

dont hate the playa!

här är mitt bidrag:

Motiverar: jag anser inte han vara "Almost Famous" haha

2010-10-13 16:57
där är ingenting i ditt bidrag maketo..?

må va sant att han menar sin still "looks good" men ja, tyckte ändå de va kul om man tog det ordagrant! ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-10-13 17:05
Eminem Almost Famous va mitt bidrag

2010-10-14 16:44
Användaren är inte inloggad ? 

2010-10-21 18:37
typ varenda rad Young Buck la på G-Units andra album... Typ om hur lojal han är till G-Unit och hur mycket pengar han har. Och det slutar med att han gråter över telefon och gör låtar med Game och Lil Wayne månader senare! Yeeeah

2010-10-21 20:51
R Kelly - The Worlds greatest? iofs RnB

Handlar om/är riktad till Ali.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-10-24 13:03
Ganjaholic fallet är säkert så. Men jag fnissade åt låttiteln och min egen värdering av R Kellys talang!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"