Necro DIE! LÄKT!
Skiten har läkt och ja måste säga att av det jag hört så är detta ett helt galet jävla album. beatet på den här låten är så brutal. De andra finns på jewtube!
Producent
2010-05-09 22:33
Han kan utan tvekan prodda, alltid gillat den, men hans rap e så jävla .. kass.
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
Albumet har alltså läkt? Vad hade det för skada innan?
en remix på den sista låten hade inte varit fel
@jeppehehe P20 Där var du lite rolig va? Orka vara en besserwisser
Bra produktion, men rappen är så sjukt värdelås
Synd att han är så jävla dålig på att rappa, för beatsen är verkligen topnotch!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Som vanligt så är det trista beats och överfet rap.
Redline!
Läkte väl typ den 4:e redan..oavsett tycker Necros beats har blivit lite mer tekniska och lite mindre elaka. Rappen har blivit mer skrikig dock något mer tekniskt, vet inte om det är bra dock. 7/10 är mitt betyg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som vanligt så är det trista beats och överfet rap. håller med
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
What? Det är ju hans beats som rockar. Hans rap är bull.
At the gates of Eternity...
BC99: Jo, de flesta tycker det. Jag gillar hans läspande ångvältsrap om våld, knark och snusk. Visst, det kan bli lite mycket harvande om han bara mal på utan någon poäng men när han har ett tema så är det guld! Arga och skrikiga rappare är the shit! Hans beats är ju oftast typiska NY-beats med en sampling som han har klätt med ett par tråkiga trummor. Visst, han har en förmåga att hitta tunga samplingar men jag kan inte riktigt ge någon props för deras beats när det egentligen handlar om att de letat fram en häftig sampling.
Redline!
Jag gillar hans läspande ångvältsrap om våld, knark och snusk. Hahaha, woord !! Detta blir ju skitkul ! Hade totalt missat att han hade ett nytt album på G.. Hoppas bara att detta album blir bättre än Death Rap, för det är nog det sämsta album han gjort enligt mig.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
lol rubriken, kids dont smoke crack haha flowet på albumet är juh sjukt, sedan håller jag bara med "Jag gillar hans läspande ångvältsrap om våld, knark och snusk."
Necro är bra skit. Behövs ibland, för att bilda lite kontrast.
Skräll att albumet heter DIE! Ska bli intressant att lyssna på hursom
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
LÄKT!! haha Thank God the album didnt die ^^
Läkte väl typ den 4:e redan.. Fel trots allas tillrättavisningar, eller bara en smart ironi ?
Denna tråden gjorde mig på gott humör
Detta är min forumsignatur
Jepp fel trots alla tillrättavisningar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste bara skriva att "First Blood" e nog det bästa han har gjort. galen hook med stallone
Plattan kommer bli blytung. Alla låtar som läckt är skitfeta.
snowblind: det hade ju inte läckt några låtar?? dom hade LÄKT! det är skillnad ^^ haha sorry folket, men jag är trött och jag tycker fortfarande att skämtet är roligt :D
Klart dom läkt.. För det låter ju sjukt fett *höhö*
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Vi kan nu konstatera att Necro's nya album verkar vara asfett, och att P-Lex & Infinitiv är två kandidater till sämst humor på Whoa =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent
2010-05-13 18:01
samplingen i thugcore cowboy är så sjukt jävla FEEEET!!!!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
samplingen i thugcore cowboy är så sjukt jävla FEEEET!!!! Absolut. Synd bara att han smutsar ned den med sitt flow/röst. Skivan är som folk säger riktigt bra när det kommer till beatsen, men hans flow är värre än migrän i större doser än 16 takter typ.
9-1
Ingen aning om du syftar på flowet i just denna platta eller över huvudtaget, men jag kan inte förstå hur man kan klaga på hans flow. Förstår hur folk kan ha nåt emot hans läspande osv. men jag tycker han e helskön from top to bottom !
Att påstå att Necro inte kan flowa är ju bara dumheter.. Flow har han absolut. Sen om man inte gillar hans röst, hans läspande, hans texter eller ngt annat, det kan jag köpa.
denna skiva är inte korrekt någonstans..17 The Human Traffic King kan man inte gilla texten på..den är för vidrig 02 - Pit + all produktion är riktigt bra dock
JKIBMM
Announcement: Jag skrev "läckt" i mitt inlägg. Jag menade naturligtvis "läkt". Sorry! Inte långt kvar till release nu.
skitmusik, helvette så dåligt flow. näe usch...
"Everybody's a thug now even Nick got a Cannon" - Jin the emcee
Har heller aldrig förstått att folk klagar på necros flow, tycker det är helt ok. Dock har jag svårt för att han skriker så, han har jämt vocals flera levels högre än instrumentalen vilket gör att det låter skit om man pumpar i högtalarna.
har även kört "läkt"-skämtet i nas & damian marley-tråden nu hahaha ^^
Smaken är som baken och man kan tycka vad man vill om Necro och hans musik.
Men att säga att han har dåligt flow och är kass rappare är rent ignorant.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Producent
2010-05-18 17:13
jo flowa kan han ju, men hans rimscheman är ju helt åt helvete
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Är det en ny fluga att skriva Läkt istället för Läckt?
Har pumpat denna i två dagar nu. Kan säga att vissa låtar verkligen är bra, aningen bisarra texter som vanligt, men det är ju han så det hade varit skumt om det hade varit smörigt..
Bra beats, men några var bra störiga.
Det går dock inte upp mot de gamla hederliga låtarna från Gory Days..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Human Traffiking King har skapat lite kontrovers, kolla in videon o läs Necros uttalande:
http:// http://ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se/2010/may/necro-die-kontrovers.html
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se
Thugcore Cowboy. Bra beat och nice i övrigt.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
jaylun: Soft att se Necro skriva utan caps :D
Redline!