Fetaste diss låten någonsin
personligen tycker jag bäst om 2pac ft. Outlawz - Hit em up diss till biggie m.m
2pac - hit em up, självklart! sen e jay-z - takeover fet.
Drop a Gem on em - Mobb Deep Ice Cube - No Vaseline Nas - Ether
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Ice Cube - King of the hill LL Cool J - Ripper strikes back Eminem - Nail in the coffin
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se
kurupt - callin out names eller vad den nu heter. fat joe med dissen till ja rule. kommer inte ihåg vad den heter men den e fet.
Nas - Ether
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Nas - Ether eller Ice Cube - No vaseline
JKIBMM
tweedy bird loc - y'all can't fucc with us, en av dom bättre jag hört.
your heart pump project kool-aid
kanske inte den bästa men den är jävligt skön
Även T.I diss till shawty loo är skön som fan.
Båda dessa videos är guldvärda
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
2pac - hit em up, Eazy E - Real muthafucking G'z, Nas - Ether etc...finns för många bra
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
rå diggar dissarna Em släppte. nail in the coffin, invasion triologin, the sauce. ect.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Vilken överaskning att du gillar Em´s dissar Dizzy... Den bästa disslåten är Canibus - 2nd Round K.O., men det är väl kliché att nämna den. Hit em up är så jävla överskattad också. Barnsliga dissar. Andra bra disslåtar är Masta Ace - Acknowledge (High and the Might diss) Masta Ace - Top Ten List (Fat Joe diss) Notorious BIG - Kick in the door (Nas, Jeru The Damaja, DJ Premier, Ghostface Killah, Raekwon Diss) Jeru The Damaja - One Day (Bad Boy diss) West Side Connection - King Of The Hill (Cypress Hill diss) The Game - 300 Bars and Runnin (G-Unit diss)
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
intressant med lite andra låtar än hit em up/common/eminem. blev inte ett dugg förvånad när jag tittade här o det var det enda som nämndes. masta ace - acknowledge är grym :d
Vilken överaskning att du gillar Em´s dissar Dizzy... Den bästa disslåten är Canibus - 2nd Round K.O., men det är väl kliché att nämna den. Hit em up är så jävla överskattad också. Barnsliga dissar. Andra bra disslåtar är Masta Ace - Acknowledge (High and the Might diss) Masta Ace - Top Ten List (Fat Joe diss) Notorious BIG - Kick in the door (Nas, Jeru The Damaja, DJ Premier, Ghostface Killah, Raekwon Diss) Jeru The Damaja - One Day (Bad Boy diss) West Side Connection - King Of The Hill (Cypress Hill diss) The Game - 300 Bars and Runnin (G-Unit diss)haha ofc not ^^ men saken är den, att jag har typ bara hört dom disslåtarna, eftersom jag lyssna på dem från början till slut, hörde tillbaka dissarna och allting, df gillar jag den beefen för jag måste få reda på allting som går att få reda på.
jag gillar måånga fler dissalåtar, men det är mer underground artister från usa,candada så inte ens lönt att droppa deras namn när dom inte e så aktuella här..
masta ace är för övrigt riktigt grym så ska kolla in dom dissarna!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Yukmouth gör riktigt bra disslåtar, kingen
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
De flesta har redan nämnts.. Eminem, Canibus, Eazy-E osv.
No Vaseline - Ice Cube King Of The Hill - Westside Connection 2pac - Hit Em' Up Canibus - 2nd Round K.O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cypress Hill - No Rest for the Wicked
Fuck karma, I don't need karma!
Nas - Ether ingen har lyckats göra en bättre diss låt
ne, inte många bra diss låtar, dock har jag hört några feta disslåtar.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
the game - my bitch är tung
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Eminem - Quitter Eminem - Girls D12 - Hit Em Up 2 Jävligt skönt beef mellan Eminem och Everlast. Och dissen mot Limp är jävligt skön oxå Everlast diss Everlast - Whitey's Revenge
www.Myspace.com/theandena
Drop a Gem on em - Mobb Deep Bäst eftersom de lyckas med att dissa någon utan att nämna personen vid namn, det är en konst.
2Pac ft. Outlawz - Hit 'Em Up Eminem ft. D12 - Hit 'Em Up III
The only time you feel alive is when you're dead
Eminem - Girls Eminem - Nail In The Coffin
Notorious BIG - who shot ya
Masta ace - acknowledge West side conn - king of the hill Canibus - 2nd round E väl de jag gillar bäst ether också fet
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Canibus - u didnt care e riktigt grym också
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
biggie who shot ya är en av de fetaste knappt nån som nämt den va e grejen ;o
Allt är sant på internet.
tittade 3 rader upp så är det nån som nämnt! samma låtar om o om igen.
Tupac - hit em up Tupac - Against All Odds(den gjorde ondast efter Hit em up XD) KRS One - Over here Boogie Down Productions - South Bronx Ice Cube - No Vaseline NAS - Ether
Jag vet att ni som sagt "Hit 'Em Up" har ratt att tycka vad ni tycker, man seriost den "Hit 'Em Up" ar ju fan en trakig disslat. Och snuskigt overskattad. Canibus - 2nd Round K.O Ludas vers pa "Stomp"
At the gates of Eternity...
biggie who shot ya är en av de fetaste knappt nån som nämt den va e grejen ;o Grejjen är ju att pac gjorde en ÄNNU bättre låt i Hit 'Em Up, visst who shot ya? är en utav dem bättre dissarna som gjorts men det sjuka var ju att 2pac ändå vann beefen
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Alla riktiga klassiker har ju sagts. Ether, No Vaseline etc. Här kommer en rå jävel.
pacs hit em up verkar alla vara överens om e den fetaste dissen genom tiderna . the game släppte ett mixtape som heter stop snitchin stop lying.efter han avgick eller blev kikkad från g unit. där dissar han g-unit och fiddy brutalt ryckten säger att allt ihopa är ett pr trick men personligen e mixtapet en av mina favoriter tror att new yersy devil ligger bakom den . för tillfället är Jay z s DOA disslåten jag gillar mest....the game har svarat tillbacka och dissar jay z på hans DOA beat lite roligt på tanke på att jag har alldrig hört the game aouto tunad ?o andra sidan har jag svårt att se t pain och cheer dissa jay z .
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat
kick in the door med Notorius är väll inte en disslåt till nån? den är ju prodad av DJ Premier så skulle förvåna mig om det är en diss till honom. det är väll en helt vanlig skrytlåt, en fet jävla skrytlåt, men ingen disslåt, eller har jag fel?
MTMTX
krillebajkoj det är väll en helt vanlig skrytlåt, en fet jävla skrytlåt, men ingen disslåt, eller har jag fel? Du har fel. Låten är fylld av "subliminal disses".
Its ill when, mcs used to be on cruddy shit Took home, ready to die, listened, studied shit Now they on some money shit, successful out the blue Big syftar på att Nas härmade Biggies concept på sin andra skiva "It Was Written" som sålde mycket mer än hans första skiva Illmatic. Nas har själv nämnt att Biggie dissade honom i en av sina låtar. Kan ej komma på vilken just nu.
This goes out for those that choose to use Disrespectful views on the king of ny Denna gick ut till Raekwon och Ghostface som dissade Biggie för han härmade Nas album cover, för att han också hade ett barn på sin cover.
Son, Im surprised you run with them I think they got cum in them, cause they, nothin but dicks Kan syfta på att DJ Premier producerade Jeru The Damajas låt "One Day" som är en diss till Bad Boy Records. Tror jag läst nånstans att Premier själv sagt.
Det är rätt vaga punches men att det är riktat till personerna i fråga är hyffsat känt.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
men det sjuka var ju att 2pac ändå vann beefen Pojkvasker...
At the gates of Eternity...
Ok, men tycker ändå inte det är en disslåt, för att den har några subliminal messeges i sig. En disslåt ska ju va riktad öppet tycker jag, annars är det ju bara speckulationer, man kan tänka sig att det va en diss, men har han själv sagt det? var det ens meningen att folk skulle fatta? eller övertolkar man kanske? det till the chef och ghostface är väll sant, för de dissade ju honom...jaja, det kanske stämmer allt. whatevvaaa:P
MTMTX
Producent
2009-10-27 22:34
2pac hade trallvänlig låt som vikken fjortis som helst diggade, inga lyrical punches. Han "vann" endast pga av den löjliga videon. Who shot ya muthafucka !
Since 1984 @realgizlee // twitter
mickillah: håll bara käften, vem fan har sagt att han ens vann mellan dom två?.
Respons till Tim dog,
50 blev knullad bakifrån,
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns