GhostfaceKillah, hahaha lek inte ditt riksmongo. Givetvis är inte Jay-Z den sämsta rapparen genom tiderna, precis som Wayne inte heller är det. Jävligt meningslös tråd.
Camron Kanye west Young Joc 50 cent (Har gjort ett par feta hits, men är en usel rappare)
Haha hur kan ni nämna namn som diddy, jay-z och sådana. Stört.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
diddy e väl okej att nämna, jay e ju bara idiotiskt korkat o säga
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Folk har olika åsikter asså, jag tycker både soulja boy och lil'wayne och vad fan som helst är sjukt mycket bättre än jay-z och kanye. Och jag tycker man är dum i huvet om man säger att lil'wayne är den sämsta!
Tycker att jay-z visar att han är världens sämsta klockrent här:
Har aldrig hört en sämre låt i mitt liv.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Jag förstår att man kan haka på hyper och det allmäna hatet som råder mot vissa rappar men hur kan man ens säga "bland dom sämsta" genom tiderna om 50 cent (efter get rich or die trying) Lil wayne efter allt han släppt (visst allt är inte bra men det finns många bra låtar+han är orginell) tom Kanye passar ju inte ens in där...jag menar kom igen SÄMSTA grabbar, killarna har ju gjort lite classic shit! Soulja boy passar ju mkt bättre isåfall...ying yang twins likaså...
sveningingmar: det är väl ungefär som att säga att jay-z skulle vara bland dom sämsta som är rätt stört...jag menar run this town är fet, doa är fet, massa grejer han släppt innan är feta...tro inte han behöver bevisa sig egentligen. men men whoa är o förblir en liten incest klubb där folk bara upprepar vad andra säger...
Sveningmar : Haha asså jag skulle sjukt gärna vilja se dig i ett rum med dina idoler (M.O.P och Wu) där du sitter och berättar för Meth och RZA att du tycker att Lil Wayne - Soulja Boy är bättre än Jay-Z och Kanye. Fyfan va jag vill höra Meth dissa sönder dig. Tror t.om. att Lil Fame hade smällt till dig. Och sen bitit dig med sina fula jävla tänder. Hoppas du får rabies.
IT'S THE ROC!
Att inte respektera Reasonable Doubt (skulle vilja säg alla hans skivor men visst) och College Dropout (+ Late Registration) som klassiker/JÄTTEbra skivor är bara idiotiskt. Rent ut sagt. Du blir utskrattad av alla här inne, seriöst. Visst, du kan megadunderjättesuperduper gärna tycka att Big och Wu håller samma klass, för det gör dom, verkligen, ingen säger emot dig! MEN , att säga att Jay är den sämsta rapparen genom tiderna är bara för mycket. Tillbaka till the topic at hand- håller jag mig till Lil Wayne fortfarande som den värsta rapparen någonsin, undantag Cam'ron! herregud, computers computin', biddidy boopin' - HATAR honom. Jim Jones också! Fuck it, hela dipset!
IT'S THE ROC!
sveningmar - Då är du väl 15 år antar jag ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Men om någon är SÄMST är inte t ex MIKE Jones värre då? skrikande jävla apan som knappt kan rappa...ying yang twins är ju hemska även dom...finns massa egentligen...finns fler kassa rappare än bra
50 cent har fan inte släppt nåt som är bra. :p hans publik består ju av 12-18 åringar, lyckat.. mjo. skulle skämmas o quitta om jag var han.
Sebeliito Ja eller så skulle jag helt enkelt säga till dem att dem är bäst i gamet och att jag blir lack när folk säger att en jävla popartist rappar bättre än dem. ; ) SuckaFree Hela Get rich or die tryin' skiva är ju the shit! Tycker du den är dålig? GhostfaceKillah Nä 13 faktiskt!
Get rich or die tryin ar en genomgående tungt jävla skiva, ingen låt är kass o vissa är riktigt tunga...o detta är verkligen mer än vad dom flesta rappare lyckats skapa under hela sina karriärer!
ja, jag ogillar starkt. :)
Hur kan man INTE digga detta? Blytungt.
aja namnet gör väl skäl för sig antar jag...suckafiend
men visst smaken e som löken....delad
HAHA! Tycker det är roligt med alla lil wayne och souljah boy groupiesarna... Jim Jones måste väl nog klassas som den sämsta rapparen genom tiderna helt klart, men han är tätt följd av den gulligt läspandes Max B och ärkesopan Shawty Lo. En legend som jag personligen tycker stinker är LL Cool J, inte allt han gör dock. Men tycker han är botten!
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
aldrig gillat LL Cool J heller :p föredrar fan lil wayne framför 50cent iaf. han har ca 2/100 hela bra låtar ;d
Varje gång diskussionen om Lil Wayne dyker upp, så brukar jag hävda att han är en av de sämre rapparna i världen. Varje gång är det ngn, precis som BearC som hävdar att man är inskränkt och inte vill ge Lil Wayne en chans. Varje gång är det någon som länkar eller ger tips på en låt där Lil Wayne ska vara "bra". Och varje gång när jag lyssnat på det låttipset blir jag om möjligt ännu mer övertygad om att Lil Wayne tillhör kategorin världens sämsta rappare.
Sebeelito, sedan får man inte glömma den första blueprint skivan, den är bara guld värd! :) menar, nämn ett spår på blueprint som är dåligt... Hittar man en enda borde man få en spark i skrevet, iof är det bara en fråga om smak tillslut men... albumet är guld som sagt:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
beror ju hyfsat på smak.. har aldrig nånsin gillat jay-z.
Souljah boy :D Mims är inte otrolig heller
OK, med tanke på trådens titel antar jag att man kan få vara i princip hur dissig som helst härinne utan att "bye hater!"-maffian kommer och tar en? Så jag kör på det då... Min röst går till Sole. Alltså ja , Li'l Wayne suger, men han är ju Pharoahe Monch jämfört med den där Bottle Of Humans-skiten. MC Paul Barman är ju också riktigt usel annars, men jag tror det är med flit, som en komedigrej? Sage Francis, Aesop Rock och Slug tillhör ju inte mina favoriter heller, to put it mildly. Hur är det med de där "The Yin & Yang Twins" eller vad de hette, som hade nån one hit wonder för ett par år sen? Räknas de som rappare? De kanske tar hem det i så fall. Pinsamt, bottenlöst usla var de iaf.
Nas & Method...kan inte rappa ju
http://www.johnlemon.se - varje dag
Juelz Santana, blir faktiskt arg när jag hör denna karln "rappa". I stort sett hela sydstats scenen är pinsam. Och denna Wayne. Vem ska få denna idiot att inse att han bara är irriterande?
pistol
Min röst går till Sole. Tycker personligen jag har hört många sämre rappare än Sole. Tycker han gör "Every Single One Of Us" riktigt bra.
http://arealdope.blogspot.com http://youtube.com/PG023
Producent
2009-12-03 22:13
Jag vet att det här är i ett hiphop forum. Men sämsta rapparen hittar man inte inom hiphop musik. Förmodligen inom eurodisco eller rapmetal.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
han snubben som "rappar" snabba cash. Lil jon. Sean Paul.
Moderator
2009-12-07 23:14
Jay Z sämsta rapparen någonsin? Kom igen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jay-Z var grym förut. Tycker hans insats på "Show N' Prove" på Scoob Rock's album var tvärfet:
Dopeness: Det är sant så sant som det är sagt. Nån som minns den här "artisten"?
Jag var typ femton när han dök i Söndagsöppet eller nåt och jag ville verkligen att någon skulle slå ner honom, haha...
..."for taking the word MC in vain" basically
Amen shit vilken flashback jag fick nu Soul Survivor! Jag håller med dig helt och hållet att detta är hur kasst som helst, fast..det är så kasst att det blir bra! Sen också att man får ruggiga flashbacks gör inte att jag tycker mindre om denna :) Daaaaaaam! Haha, man var väl 11-12 eller nått när man dansade som fan till denna! Vilka tider det var då. Fan vad fult det måste ha sett ut!
Prelude WTF, har du ens hört nåt album med E-40?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
P_: Tack och lov har jag aldrig dansat till detta, så mitt hat är ofläckat av nostalgi eller dylikt ;-P
jag tycker nog lil wayne, han är sjukt irriterande. Som en dvärg som försöker trycka in ett finger i ens öra fast man inte vill. det är sjukt irriterande men han är för stor för att vifta bort
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
skulle nog säja Ghostface. gnällig, skrig, gapig och extremt orytmisk - typisk New York-tendens... tsk, tsk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hiphop ÄR en New York-tendens.
LOL - kamma dej. *mupp*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skojjar med dej bara. no offense.. ;) nä men, seriöst. Ruttna äpplet har inte haft nått med hiphop attt göra sen 97 typ..
Jaja, jag skojar tillbaka. Ska inte anmäla dig för förtal. Seriöst tycker jag Ghost har mer känsla för intrikat rytm än 99% av rappare därute. Så fort rytmerna i flows blir lite mer avancerade än bara rak 4-takt säger nån att rapparen ifråga saklnar rytm. Men de tär väl smaksak.
Skivsamlare
2009-12-10 04:16
Master Ps bror C-murder är fan inte bra. De som sa Jay-Z och tupac kan sluta vara tuff rebel-fjortis.
P__:
Jiggaman gör det ännu bättre här (efter BDK):
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
pump_yo_brakes_ho P2 Hoppas du skojar? Annars är du nog ganska ensam om att tycka det. Ghost är ju best rapper alive efter scarface!
Det här nya youtubefenomenet ligger väl rätt bra (illa) till också:
soul_survivor ghost e en sån där komplicerad kille som bara passar på.. uhmm, vissa grejjer. soulsamplingar å sånt där trams brukar hans kastrat-röst klara av fint, när han typ rappar över en hel sån där 70tals-låt. men att lyssna igenom ett helt album med nissen, e lika intressant som att lyssna på ett helt album med M.o.p. ghost e en sån där artist som man bara klarar små doser av lixom.. ja lyssnar nog hellre mer på The Chef. en annan artist som påminer rätt mykke om ghost, e Freeway från Philly - han föredrar ja lite mer, eftersom att d känns som att han tar ut "svängarna" lite mer..