sämsta rapparen genom tiderna ?
vem är den sämsta rapparen genom tiderna?
25 aug 2009 - the day the music died.
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Ingvar Carlsson.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Antar att du menar av dem som har "slagit igenom"?
Brap brap!
Jävlar va dom var dåliga haha :P Sämsta flowet någonsin
Dom som slagit in så.. Tony Yayo eller något typ, Lil Wayne också..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Vet inte vem som tar priset. Antingen Tony yayo, kaney west eller jay-z hmm..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
haha de e knas
I ain't the type of brother made for you to start testin!!
Inte i klass med "Det e knas" kanske, men fortfarande hysteriskt dåligt.
Fuck karma, I don't need karma!
MR WONG!
Fast skulle mer räkna honom till "grime"
Brap brap!
den som säger att jay-z eller kanye west tillhör de sämsta rapparna genom tiderna har inte alla indianer i kanoten alltså. tycka vad man vill om deras musik kan man göra men ingen av dem är dåliga rappare. Ot; jag tycker personligen att soulja är ganska dålig i jämförelse med hans fame.
http://www.johnlemon.se - varje dag
John - "Sämsta rapparen genom tiderna" .. Hur fick du Soulja boy till en rappare?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Soulja Boy Tell 'Em
The only time you feel alive is when you're dead
Nu far vi bortse fran alla Whoa-rappare och forortsthugs. Slim Thug, Rick Ross och Tony Yayo ar kanske de samsta rappare jag kan komma pa sadar pa rak arm. Vet ej fan om Weezy ar riktigt den samsta, men helt klart den mest overskattade rapparen som finns.
At the gates of Eternity...
Sheeit, jag glomde ju Ying Yang Twins haha, clower utan dess like!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Måste nog också säga Bizarre.
...och det är det som är så fint med whoa!
Den som kallar Lil Wayne för sämsta rapparen någonsin går ju inte riktigt på alla cylindrar.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC - Ne inga cylindrar någonstans :) ... med Lyricism är han säkert bra, men allt ajg har hört från honom, är ju bara.. ne orkar inte.. Älska honom du.
annars är ju 50 en ganska bra kandidat, helt ärligttalat, iaf dom senaste åren.. om man ska jämföra med fame motför talang så att säga..
work some magic
seriöst
BearC P21 och alla andra som tycker att lil wayne är bra.. Om ni heelt ärligt förstod vad fan han snacka om första gången ni hörde denna låten får ni 500 kronor av mig.
jag hör inte
ETT SKIT !
Nej, fyfan, wayne är utan tvekan världens sämsta rappare.
Undantag hans pappa fågelmannen.
IT'S THE ROC!
Detta var första gången jag hörde den versen faktiskt, vill du sätta in pengarna på mitt konto? ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Ni som säger att han är
världens sämsta , lyssna här:
Eller här:
Om ni inte ändrar uppfattning så är det ju bara ett faktum att ni har bestämt er att han är jättedålig och tänker köra på det haha.
BearC - Sätter 1000kr i mitt konto och jag kommer inte ens klicka på skiten..
Alla som tycker Weezy ar sa bra har svart att motivera det. Jag tycker inte han ar den samsta rapparen som finns. Men att han suger ar det ju knappast nagon tvekan om. Att han sen ocksa mycket val kan vara den mest overskattade rapparen som finns, ar ren fakta.
Soulja boy? om man kan kalla han rappare dvs, är nog iaf troligtvis det sämsta skit jag hört.. sämre än Yin Yang twins, lil wayne och en hel del pinsamma figurer
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Soulja Boy rappar om polkagrisar och lukta gott vatten... jag kan bara inte gilla det, men jag förstår om 12 åriga flickor diggar det
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
Sole, eller Sage kanske. Svårt val. Eller El-P. Finns jävligt många kassa indierappare.
BearC P21 hahaha shit.. Du vinner
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Soulja boy känns så jävla enkelt o säg. det finns värre jag lovar er. Lil wayne heter han! Och ni som älskar wayne vet bara inte om det än, men ni älskar gillie the kid egentligen.
IT'S THE ROC!
Kanye west P Diddy soulja Boy Rick ross Mike Jones Flo'rida
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
"Och ni som älskar wayne vet bara inte om det än, men ni älskar gillie the kid egentligen. " Haha. Word!
Synd att alla som gör musik för att sälja har blivit dålig nästan.. Ingen substans längre...
Måste nog säga tupac.
Turntable is my radio, Graffiti is my TV
håller med om att kanye ær bland dom tråkigare som ær riktigt stor..
www.soundcloud.com/hjalleprod
Producent
2009-09-24 23:21
BearC P21 Asså hur kan du tycka han rappar BRA på den första låten du länka? är ju sjukt dåligt, jag skulle fan kunna spotta bättre än så där! Om det finns, försök hitta acapella-verser med Wayne, och är du inte självmordbelägen efter det kan du göra det samma med kanye. usch för dem! :(
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
Hur kan ni säga wayne är sämsta den sämsta mc'n? Är det bara för att det är inne att hata på han eller? Har ni hört låtar som tex "trouble"? Tycker den är svintung..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
jeppehehe , Jay-Z som VÄRLDENS sämsta rappare? : | whuuut.. vet inte hur man kan säga det men okey ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
50 cent och souljah boy. for real.
han som sa tupac kan ju gå och lägga sig.. fjorton år garanterat.
Puff Daddy Puffy P. Diddy Diddy Han har ju verkligen inte blivit bättre för han bytt namn, och kommer nog alltid förbli the worst rapper alive.
"Today's the tomorrow you should've feared yesterday"
Dom som nämner Jay i denna tråden är ju inte de starkaste pillret i burken :S
"Visst är det vackert.."
jeppehehe har haft skruvar lös sedan han blev medlem här inte så konstigt han nämner Jay-Z eller så kan det vara för att han vill reta whoa-folket, men det tvivlar jag starkt på sveningmar - "weezy" helt enkelt är så totalt sjukt jävla värdelös.. simpelt
Finns många, men t.ex Lil Wayne, Rick Ross & Diddy.
^^ Kan man tycka, men.... E40, är den mest talanglösa rapparen i historien. Någonsin!
Eaten bread is soon forgotten.