Fulaste artistnamn genom tiderna?
Ja, rubriken säger väl allt. jag vill veta vad ni tycker om våra kändisars artistnamn. Vilka är de fulaste?
http://www.myspace.com/eriklundhbeats
Alla Lil hatar jag, förutom Lil Fame kanske, men det är väl för att han är så grym. Sen alla som innehåller Money och sånt skit. Alla fake ass-namn helt enkelt.
TURN IT UP!
P-diddy Kutmaster Kurt Shorty shit stain Juelz Santana
Shorty Shit Stain är ju klockrent ju haha
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
Sha Stimuli Boo & Gotti Boss Hogg Outlawz Fu Schnickens Gangsta Boo Keak Da Sneak Koopsta Knicca La Chat Tear Da Club Up Thugs The Hot Boys
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Kingpin Skinny Pimp spelar i en division för sig.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Hot Boys
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Shorty Shitstain är ju tokballt! Kidz in the Hall är ruggigt fult dock!
Fuck karma, I don't need karma!
När Big Pun började rappa hette han Big Moon Dawg, vet dock inte om jag tycker det är så fult, mest klockrent. Annars finns ju Evil Pimp!
The cool kids? fantasilöst imo..
See, I don't give a fuck, that's the problem
oj da juce man o gucci main
im never yet sober
Black milk är ett namn jag inte förstår mig på och, som ovannämnt, Lil & big-namn tycker jag är lite urplayat.
Battlerappare
2009-06-03 21:47
snoop dogg är ju jävla fult
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
Battlerappare
2009-06-03 21:48
jim jones är ju bara så korkat att heta som rappare när alla rappare ska vara G's no snitches o så, folk som kan bakgrunden om real jones fattar
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
brotha lynch hung
im never yet sober
Kool Genius Of Rap.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Kingpin Skinny Pimp spelar i en division för sig. Det är ju klockrent! Även Shorty Shit Stain
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
tycker soulja boy är så fult att jag ryser. alla andra är ju bara sköna så länge dom kan rappa! namn som Rakaa och Baatin är sjukt softa! T3 och Elzhi också!
"Our purpose is to educate as well as to entertain" - Curtis Mayfield
La Coka Nostra & Krukid har jag aldrig riktigt fasnat för, tycker dem är rätt fula stagenames
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
gucci mane
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Young Black teenagers - Daddy Kalled Me Nigga....
Så många fel där så man inte vet var fan man ska börja...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Finns en del såna härt trådar. Slick pulla brukar vinna
http://soundcloud.com/80scrackpolo
haha det är fan roligt att switcha till svenska hiphop forum ibland och få sig ett litet skratt.
slick pulla HAHAHAHA shiiieeeet!
Fuck karma, I don't need karma!
Bubba Sparxx Birdman typ.. Del da funkee homosapian.. värdelöst alias typ haha
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Del da funkee homosapian är faktist jävligt illa
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Shemale är ju coolt och fult på samma gång ..
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
Black Elvis e så dumt så de blir skoj
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänkte såklart skriva Slick Pulla en nån han före. DJ Bize är ju fett fult speciellt när han skriker som DJ Clue fast DJ BAJS Bajs bajs.... Hitlah Capo Konfucious (Bizzy Bones brorsa tror jag) är ju lite skumt också. Tycker Illa J e fett töntigt. Så uppenbart att det ska låta som J Dilla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller inte alls med om illa j. tycker det r ett bra namn
Polski
Illa J är ett fett namn i sig, men tycker också det är för likt brorsans.
TURN IT UP!
ok, inte ett arstist namn, men gruppnamnet Slaughterhouse är väl fan inte bra(?). låter som en skräckfilm.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
att låta som en skräckfilm e ju klockrent =)
keak da sneak, dålig rappare också
Producent
2009-06-20 23:10
Jag blir lite sur när jag ser att Kool G Rap, Fu-Schnickens & Del tha funkee homosapien är listade här ovan. Ett väldigt fantasilöst namn är "The Game". Sen har jag lite svårt för "Juelz Santana", inte bara för att det är allmänt dålig musik. Utan för att jag får för mig att det är latino-akustisk musik.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Organica Du kan inte ha fattat syftet med tråden? Vi här inte här för att lista dåliga artister utan fula namn och då är del jävligt fult, betyder inte att han är dålig annars..
Producent
2009-06-21 15:12
GZARZA Jag fattade syftet med tråden, tyvärr. Tycker bara att de tre namnen jag listade ovan är både innovativa och originella.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Pimp C?
Shoot at you actors like movie directors
heltah skeltah låter ju jävligt corny..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Lupe Fiasco, Masta Killa, Ras Kass, Rick Ross, finns nån pajas som heter Rich Boy också... swollen members, Tear Da Club Up Thugs.. The Pack låter inte skitbra heller
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Heltah Skeltah är ju tungt? Haha! Rich Boy är faktiskt fult som fan.
Shoot at you actors like movie directors
keak da sneak, dålig rappare också FEL!!! Kanske lite svårsmält men inte dålig. Man kommer en lång väg med originalitet och försök hitta någon annan som låter som Keak da Sneak.
Organica Aight.. Kool G Rap har jag inga problem med dock, tycker inte det är fult.. håller med om Juelz Santana, det låter inte Hip Hop alls.
vanilla ice är ju inte allt för kool.
((MAAD))
Tycker alla Ice-namn e fett töntiga. Jag trodde f.ö. att Ice Cube hette Ice Cute är jag var liten och knappt kunde engelska. Minns "Ice Cute is not for the pop charts..."
hehe, de här är lite offtopic, men nån nämde vanilla ice, så kan jag berätta att hans nuvarande jobb är att tvätta bilar nere i Detroit :P
söderrappare! B.G (baby gangsta!!) KB da kidnappa är också riktigt dumt.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
hehe, de här är lite offtopic, men nån nämde vanilla ice, så kan jag berätta att hans nuvarande jobb är att tvätta bilar nere i Detroit HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan