Eminem släpper nytt i maj
Det var ju ett jävla tjat om denna man... SLIM SHADY IS BACK!! EMINEM’S ‘RELAPSE’ SET FOR RELEASE MAY 18TH FOLLOW-UP, ‘RELAPSE 2’, COMING BEFORE END OF THE YEAR SANTA MONICA, CA - March 5, 2009 – Eminem, the biggest selling music artist of the decade, officially announced the street date of his eagerly awaited new album; his first original studio album in over four years. Relapse (Interscope/ Aftermath/Shady) will be released on May 18, 2009. The first single from the album and its accompanying video will see a simultaneous release on April 6th. Anticipation for Relapse has been building since the fall, when Eminem first announced the album title and debuted the freestyle, “I’m Having A Relapse,” during an interview on his Shade 45 satellite radio station. Last month, the release of “Crack A Bottle” from Eminem, Dr. Dre and 50 Cent brought that anticipation to a head. The track soared to #1 on the Billboard Hot 100 (Eminem’s second #1 after 2002’s “Lose Yourself”) and set a Nielsen SoundScan record for opening week download sales (418,000). The recording ranked third in the history of all weekly download sales. “Crack A Bottle” will be included as an album track on Relapse. With the announcement of the release date for Relapse also comes confirmation of something that had been rumored in recent weeks: Eminem is already working on a follow-up album, Relapse 2, that fans can expect in the second half of 2009. "A lot of people were expecting Relapse to drop last year," said Eminem. "I was one of them. Then Dre and I went back in the studio in September for a few days, and that turned into six months. We were on such a roll; we wound up with a ton of new music produced by Dre. Putting out Relapse 2 will let everyone get all of the best stuff." Eminem has sold more than 75,000,000 albums worldwide. His previous studio album, Encore, reached #1 and dominated the charts in late 2004. Certified quadruple platinum and spinning off four Top 40 Hot 100 hits, the Grammy-nominated disc has sold more than 11,000,000 copies around the globe. The #1, double platinum, 2005 greatest hits collection, Curtain Call: The Hits and #2, platinum, 2006 various artists compilation, Eminem Presents: The Re-Up, followed. In October 2008, Eminem released "Eminem: The Way I Am", a book compiling thoughts, stories, and memorabilia from various points in his life. The book entered the New York Times Best-Seller list at #11.
jagvillocksåhaenblog.com
Det tror jag på när jag har skivan i min hand.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Borde vara hyfsat spikat när Universal säger att det ska släppas. Men ja, vi får väl se!
jagvillocksåhaenblog.com
källa? dvs länk, eller missa jag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla bra nyheter, den här skivan kommer bli en bomb i sommar!
okej.. nu kan jag inte hålla mig.. FAN VA JAG LÄNGTAR!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
YES!!!! :D:D:D:D:D:D visst 2 månader kvar. men nu vet man datum. de kanske inte håller exakt, men de brukar bara skilja ngn vecka än sagt datum... YES!!! dock skumt att crack a bottle va me på skivan :S sades ju att de va 50's?!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Källan var en pressrelease. Blir inte mer officiellt än så. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Äntligen är väl allt man kan säga. kommer bli grymt det här :)
så jävla FETT! :D 2 skivor under året, blir att köpa båda:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Fett! Hoppas han flowar och levererar samma stil som han gjorde på MM och att han inte proddar nått själv. Mycket Dre beats hade suttit som kåkfarare!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
DMAt - vilken är skiva nr. 2 som du pratar om ? :)
alá ShadyStyle!
C.Shady om du läser texten så hittar du mer information.
Eminem is already working on a follow-up album, Relapse 2, that fans can expect in the second half of 2009.
jagvillocksåhaenblog.com
skit i relapse jag vill ha Detox
Grymt som fan 2 skivor från eminem samma år..Blir helt galet !
jag har riktigt höga förväntningar!
2009 is THE Y3AR!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
nice nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja Relapse 2 kommer också i år !!! Länk till http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=3956 ja måste ju faktiskt säga att det är heeelt jävla underbart med 2 album av eminem på ett år! och "relapse 2" verkar ju vara enbart proddat av Dre, vilket är väldigt uppskattat :D
måste dock säga att ja tror eminem kallar de "relapse 2" just nu bara.. det är för dåligt namn enligt mig. tror de bara heter det änsålänge!
hur som helst. 18maj kommer bli årets hittills bästa dag!
min bästa da kommer att bli när Detox släpps och blueprint 3 Em är bra men diggar mer Dr.dre och Jay-z
varför tror folk att han ska leverera, länge sen han gjorde det. har inga förväntningar, men hoppas verkligen han skiter i att sjunga denna gången. frågan är om proof skrev alla hans nice rhymes? eller kanske royce,man vet ju aldrig
^^ iom att Eminem har tightare punchlines än både Royce och Proof så är det ju tveksamt.. jag hoppas det blir bra men hoppas inte på för mkt.
Keep CD alive
uncrowned.. wtf at that comment.. om Proof/Royce skrev alla hans bra rim? :P med tanke på hur mkt bättre eminem rimmar än båda, samt sina fyndiga rader äre sjukt tveksamt ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
dmat: claaa7 said it, no need to repeat
Tror proof hade stor inflytande på hans musik men haha vill han göra sig ihågkommen som en riktig person i folks ögon och inte en sellout så tror jag han satsar på dom hära 2 albumen ganska rejält, och till någon som skrev hoppas han inte proddar själv så har han väll själv sagt asså eminem att det är dre som står för det mesta på plattorna dom gick in i studion i 6 månader om jag inte minns fel
närmar sig dagen em's singel ska släppas. 6e april är de sagt ju! lääängtar någon annan mer än mig? ;D
yes, har sett lite bilder från videon dem spela in, i las vegas. han e inte blond längre och har åldrats en del, ryktas om att den heter "we made you". dre och 50 förkommer också i videon...
efter crack a bottle sjönk fan förhoppningarna på både relapse och detox
Bild från videoinspelning!
Har inte 50 råd med en kostym?!
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P26 konstigt 50 rappar alltid om hur mycket pengar han har
Man ser ju tydligt att han är färre marker (heter det så) än Dre och Eminem!
jagvillocksåhaenblog.com
shit, börja ine på de här forumet också att jiddra över att 50 inhar konstym, varför han inte har det lär videon framvisa, angående hans marker så ligger det en bild ute när em har forlorat alla hans marker ocskå..haha
tycker detta e kul att han äntligen kommer släppa ngt :D sen att han kommer släppa två plattor i år e bara ännu bättre :D peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
fan jag tycker det inte e likt 50 på bilden, liknar mer Busta tycker jag :P
Producent
2009-03-29 15:07
shit, börja ine på de här forumet också att jiddra över att 50 inhar konstym, varför han inte har det lär videon framvisa, angående hans marker så ligger det en bild ute när em har forlorat alla hans marker ocskå..haha oj, varför tar du lite illa upp? förstår du inte den s.k ironin ?:)
haha orkar inte skriva ngt särskilt ville bara säga att UNCROWNED verkar vara retarderad! f ö förstår jag inte varför ni har sånna förväntningar? inte mkt han gjort på sistone har vart bra? varför skulle denna vara det?
För att han har 75 miljoner sålda skivor i bagage och är producerad av världens bästa?
För att han har 75 miljoner sålda skivor i bagage och är producerad av världens bästa? WORD!
Men seriöst jag är också ett fan av honom, iaf hans äldre grejer o dom få bra låtarna han haft på dom senare skivorna...men jag tror att albumet komer bli som dom senaste bara, några bra låtar där man ser den forna eminem o mkt skit..jag hoppas verkligen på motsatsen för han är lätt en av mina favorit rappare. dr.dre litar jag på dock...men man kan inte snacka om försäljningssiffror som ett argument för att kommande skiva ska bli bra! vi får se helt enkelt!
jag använde det inte heller som ett argument för att skivan ska bli bra, använde det som ett argument i din fråga på varför folk har sånna förväntningar. fast tror helt klart skivan kommer bli bra, enligt mig har han bara gjort bra skivor även om encore va den som lämnade mäst att önska.. Tror ni det blir leak på singeln i helgen då? ska ju komma7e enligt uppgifterna men brukar ju komma ut några dagar innan det... peace
jag använde det inte heller som ett argument för att skivan ska bli bra, använde det som ett argument i din fråga på varför folk har sånna förväntningar. fast tror helt klart skivan kommer bli bra, enligt mig har han bara gjort bra skivor även om encore va den som lämnade mäst att önska..Tror ni det blir leak på singeln i helgen då? ska ju komma7e enligt uppgifterna men brukar ju komma ut några dagar innan det... peace jah hoppas faktiskt på en leak, det är det enda ja kommer att LADDA ner av albumet. ska inte ladda hem ngt innan det släpps, ska köpa det för hans saker är alltid värt pengarna! det är eminem for gods sake! xD
men singlen kommer ja troligtvis faktiskt ladda hem..! längtar som fan efter att få höra den!!
eminem som pratar om videon "We made you" http://www.mtv.com/news/articles/160...3/eminem.jhtml Nån kommer bli dissad :D Kolla även dem andra klippen...
Singeln och musikvideon "We Made You" släpps på tisdag enligt Eminems hemsida och där finns även en intervju med Eminem.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
SNART KOMMER VIDEON! OCH SINGLEN! :D:D:D:D!!!!!! Några timmar kvar! :D dock kan ja inte se den förrens ja kommit hem efter jobb vid halv 5 imorron :( men ändå xD :D hur är förväntningarna ? :D
dock kan ja inte se den förrens ja kommit hem efter jobb vid halv 5 imorron :( men ändå xD :D Du kommer inte kunna se den då heller då de e världspremiär på MTV 6 a.m där, så ca 2-3 på natten borde den släppas enliget mina beräkningar, som jag dock inte litar på tismässigt riktigt. Nån med bättre koll???
Förväntningarna är höga hos mig och jag tror inte jag bli missnöjd.
Bandit_King: Men om det är världspremiär på MTV 6 a.m så borde vi i sverige alltså se den vid 12-tiden mitt på dan ;)
Något besviken på första singeln, lite för mycket namedropping och toilethumor samt jobbig röst.. men men, får väl se om skivan har samma stil, hans singlar brukar ju vara lite jobbiga.
det finns en chat! missa inte den...