The Beatnuts - Yo Yo Yo ft. Greg Nice galet skön
Brother Ali ft. Wale - 2nd Time
Ya boy, Ya Boy, Ya Boy, Crooked I, Crooked I, Crooked I that's how I do it
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Nipsey Hussle - Hussle in the house Kul att nån annan här har upptäckt
Nipsey .
dancehall men anthony b featuring chezidek- Better Haffi Come
Onyx - Slam Harder Tech N9ne - Midwest Choppers Om ni inte hört dessa borde ni absolut kolla upp dom.
De fetaste låtarna jag pumpar just nu är tyvärr inte i genren 'hiphop'. Den fetaste låten just nu är väl: Busta Rhymes - Gimme some more
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Ne-Yo - Champion Lover Uncle Murder - Murderer
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Deltron 3030 alla låtar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ghettolandz - Ginuwine Thoughtz 12"
Saigon - The Rules
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Cage - Scenester J-Dilla feat. Common - So far to go Souls of Mischief - Fa sho, fo real Lords of the underground - Faith De La Soul - Church
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
GZA - 4th chamber har gått mycket på senaste, hade nästan glömt bort liquid swords-plattan
paha, sjukt fet platta. 4th chambers intro dödar (:
liquid swords måste vara en av dom bästa hiphoplåtarna någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shyheim - dear god kanske inte så tung menmen...
allt med kool g rap å ra rugged man
ra rugged man- poor people
Jedi mind tricks - Deathbed doctrine
Ciara feat. Youbg Jeezy - Never ever
Jay-Z, Young jeezy & Nas - My president is black (remix)
Bearman - Brown Bear Picnic
Wiley - Cash in my pocket
Tinchy stryder feat. Wiley - Uptown girl
Jay-Z - History
The CMA - Windows
Tinchy Stryder feat. Taio Cruz - Take Me Back
bärs, holk & mutta
Såg att Ghostface Killah kommer till stan på min födelsdag (29 maj) så tre fetingar just nu får bli... Be Easy Josephine Walking Through the Darkness
Im the motherflippin...
Lambi, The CMA - Windows, sjukt fet låt! Första gången jag hör den.
immortal technique- hollywood driveby BRUTAAAAAAAÖL!!!:D
ludacris & wayne - last of a dying breed. scratch hooken mördar.
life is still a bitch.... but sometimes to unwind she lets me feel her tits.
Skyzoo,sha stimuli,sav killz - Bbrooklyn Renaissance
CNN - NY Groove
Blaq Poet - Aint Nuttin Changed
Killah Priest - Salute
Timbo King & Planet asia - robbin hood theory
Shabazz the Disciple - Preme
BOIA CHI MOLLA
Slum Village - Reunion De La Soul - Much more L.E.G.A.C.Y - Cold as a butcher Common - I used to love H.E.R Classic shiet..
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
Bun B & Lil' Wayne - Uptown Fat Joe & Akon - One Drake - Congratulations T.I. - A better day
cage - nothing left to say
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
myka 9 - 1969 myka 9 & j the sarge - magic heart genies eliot lipp - peace love weed 3d ortho acusto - only voltures are able to eat dead food murs - murs for president
certified - the underworld redigt tung skiva annars så finns det ett par pärlor på black milks - tronic och jake ones - white van music
meh!
Jag hoppas verkligen Frenchy får ut nån skiva i år.
Är det någon som vet om slutet av videon är på riktigt? Riktigt jävla rått hur som helst..
Tycker verkligen både Max B och French Montana är riktiga sopor.
Saigon - The Rules och Joe Budden - Angel (egentligen hela albumet) Och sen beef låtarna mellan båda dessa rappare.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Rockz P26 Och jag tycker både French och Max B är snuskigt sköna. Speciellt Biggavell! Vill du fortsätta spela tennis?
smut peddlers-stank mcs(feat._kool_keith)
Drake - Uptown (feat Lil' Wayne & Bun B) 2OO9 sjuuk
The lonely island - im on a boat the lonely island - jizz in my pants (L)
COKE WAVE, OOOOOOWWWWWWWWWW!!!!
vet inte vem som plockat fram alla beats, men jävlar va bra dom är.
Krayzie bone - murda mentality
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Pete rock - they reminisce over you Jay dee - fuck the police Visionaries - If you cant say love Det är de låtarna jag spelat just idag som passar denna dags sinnestämning.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
CNN - Grand Royal Big Pooh - Homage To Pete Rock Blaq Poet Ft Lil Fame & Shabeeno - Rap Addiction Blaq Poet - Too strong Freddie Foxxx - Amerikkan Blackman C-Ray Walz - The Family Crest Dedication To Gang Starr) Mic Geronimo & Royal Flush - Everybody Raps T.I. - Coming Back
Gza - Liquid Swords, Pro Tools The U.M.C's - Fruits of Nature Kool Keith - Sex Style Dr Octagon - Dr Octagonecologyst Wu-Tang Clan - 36 Chambers Twista- Resurrection, Adrenaline Rush The HRSMN - The Horsemen Project
fortsättning följer...
The Coup - Me and Jesus the pimp in a 79 granada last night
The Coup - 5 million ways to kill a C.E.O
Saukrates - Hate Runs Deep
Producent
2009-03-14 16:24
och de la soul ft. redman - oooh är också äckligt skön, hittade inget med den på youtube
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
teenage thug.. kolla HHDX eller googla
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers