Fetaste låtarna ni pumpar nu?
Själv pumpar jag all i see med butch å snoop
Gärna nya som man förhoppningsvis inte hört!
Pete Rock Ft. Method Man -Half Man Half Amazin Gravediggaz - 6ft deap Mad Lion, KRS One, Doug E Fresh, Fat Joe, Smiff-N-Wessun, Jeru The Damaja - 1, 2 pass it Termanology - Thight Pants Are For Girls INte spec nytt dock förutom låten me term.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tanke precis lite nytt shit =)Lil Wayne ft Gucci Mayne - Supplier - Riktigt skön låt !!Bhusta Rhymes ft T-pain - Hustlers Anthem - Blir bättre med tiden =) Sen haru ju " Arab Money " och " Pop champagne " Den jag lyssnar på mest nu är Lil wayne ft Juelz Santana - Rewind Sjukt tuuuuuuuuuuung!
Highfive anyone, anyone?
PSD the Drivah - Til I Float ugggh!
Slaughterhouse- Move on(remix), blir inte mycket bättre än så.
Slaughterhouse - Move On (Remix) Focus feat. Royce da 5'9", Phonté, Stat Quo - Homage To Premier N.A.S.A. feat. KRS-One, Fatlip & Slim Kid Tre - Hiphop N.A.S.A. feat. The Cool Kids, Ghostface Killah, Scarface & DJ AM - The Mayor Jay-Z - When The Money Goes B.O.B. - I'll Be In The Sky Son Of Ran and Messengers - Street Runners Son Of Ran and Messengers - Lion's Heart (Remix)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Pete Rock Ft. Method Man -Half Man Half Amazin" va, denna låt tror jag har missat, två av mina favoriter...måste kolla in efter jobbet
Däd Präz - walk lajk ö wariår Atmåsfer - Drimers Wu-Täng Clän - De hart gjentli wips
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Tobey_ Isf kommer du inte bli besviken... ojojojojoj :P
Lesle - Feber Lil Wayne Feat. Jae Millz & Gudda Gudda - Troublemaker Elzhi Feat. Royce Da 59 - Motown 25 Royce Da 59 Feat. Twista - Lets Go Och lite afrikansk musik: Ngoni - Mimi Na Wewe Ogopa DJ - Mimi Na Wewe
ICP - Hokus Pokus
Producent
2009-01-31 18:28
sick jacken and cynic - committed so deep.... stricklin - born wit it
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
EPMD feat. KRS-One - Run It
EPMD feat. KRS-One - Run It? 2 av mina favoriter och ja har inte hört den!!! :S
Ya boy - I got... B.A.M ft lil fame - my city
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
KillaWith3Chins Den är från EPMD-albumet 'We Mean Business' från förra året.
Ill Bill - The Hour of Reprisal Hela skivan är övertöng.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
bra låtar fortsätt boys
Lyricist
2009-02-01 15:55
ja har fastnat stenhårt för två method man låtar.. Say och Is It Me
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Dead Flowers:
En av årets fetaste låtar, don't sleep!
Shakwon Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!! Är den ny?
Q-Tip, Busta Rhymes, Raekwon, Lil Wayne - Renaissance Rap (Remix)
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Slaughterhouse - Move On (Remix) - Dom tyngsta rapparna just nu på en låt.. fettelifett
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
RZA-You Already Know (feat. Kool G, Inspectah Deck & Suga Bang) B.A.M.-My Ciry (feat. Lil Fame) Q-Tip-Renaissance Rap (feat. Busta Rhymes, Raekwon & Lil Wayne)
rip stephen perry
A.S.N.O.M
eMC - The Grudge o What it Stand For från The Show Henok Achido - Holes in my Dreams, skivan kommer 25/2... GZA - Paper Plates
Why the fuck can't emcees emcee no more?
lyssnar mycket på nya raekown låten me method man o ghost
http://hiphopproduction.com/forum/index.php
Masta Killa - Pass the bone Inte ny för fem öre men så bar så det smärtar och skörbjuggen gör sig påmind.
HMOR
Damian marley ft. Cypress hill - Fire Busy Signal -TicToc Feat. RyeRye. M.I.A.Remix
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Army of the pharaohs - Seven Paleface - Hellsinki freezes over Cunninglynguists - KKKY Atmosphere - Trying to find a balance ....Listan är lång :)
-Skjut en snut och njut.
Promotor
2009-02-03 21:32
Army of the pharaohs - Seven Cunninglynguists - Lynguistics east coast avengers - Riot act (ft. king magnetic) Braille - Submission cause Onyx - over demigodz - playing with fire (ft. styles of beyond) Biss n eso - Sea is rising Lyrical commision - bounty hunters Liten lista av det stora hela! väldigt praa skit!
50 Cent - Officer Ricky (Go Head, Try Me)
Jim Jones - Na Na Red Cafe - Hottest In Da Hood Lil Wayne - Filet Mignon Nore - On And On Uncle Luke - Playaz Play DJ Suss One feat. Red Cafe / Uncle Murda / Maino - Who Shot Ya 2009 Papoose - Amnesia Charlie Hustle - Go Hard Twista - Wetter ..... är några jag lyssnar på just nu!
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Bone Thugs N Harmony - Young Thugs grym låt
pipers of zion - we come to claim & sparks, lyssnar sönder missing link ep'n... porr.
The Message o Not Going Back med Nas. The Shoot Out med Killarmy
Brotha Lynch Hung - Rest In Piss fetaste låten på länge.
Wale - Chillin' Jay-Z - My president (DC mix)
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Dj khaled, Ace mfl - cash flow Dj Khaled T-pain - kareoke Akon - troublemaker Akon & fat Joe - One peace
hoes over broes ..
Jokeren feat Street Mass - Godt Taget Mfs Eliten - ingen opposition Danskarna e jävligt mycket fetare än oss
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
KillaWith3Chins Halvny, skivan släpptes Juli 2008. Du måste kolla upp den, så förbannat bra, mer musik i samma klass som Dead Flowers. När du har Bronze Nazareth och Kevlaar 7, och Killah Priest som grädde på moset, så kan det bara bli bra. C-Rayz Walz är med i gruppen också, och förvånar de flesta. The Almighty - Original S.I.N. Think Piece: http://www.youtube.com/watch?v=XtlEk9cA1ZI Daylight: (poesi på hög nivå; Priest, K7 och Bronze lägger en varsin vers om sista ögonblicket före döden) http://www.youtube.com/watch?v=pfKBntK8lJA Killa Bee Swarm: http://www.youtube.com/watch?v=LT1Q1syYFbM ^^ Rekommenderar
^^Riktigt jävla tungt! Killah Priest är fan sjuk på att skriva texter. 2st andra galet tunga låtar är: Joell Ortiz - Brooklyn Bullshit BAM ft. Lil' Fame - My City
Aesop rock - Labor har nog det fetaste beatet jag hört på länge. Gammal men ack så härlig
Raekwon ghost meth - wu ooh jadakiss - letter to big Bronze Nazareth - a good morning Infamous Mobb - take it back Freddie Foxxx My Thougts Ludacris - MVP Pacewon - who i am Nature - nobody else but me M9 / Triple Darkness - Soul of windows P brothers - dont question
BOIA CHI MOLLA
KillaWith3Chins : Hoppas du kollat in Beutiful Minds skivan med Kamachi kan också vara en av årets bästa plattor!
BOIA CHI MOLLA
^Kollade youtube och de första ja hörde va it's the fall of commercial rap Contenders heard I'm back Doors are wide open, time for some murder tracks Killah Priest hade mig redan där :P
royce da 59 feat. talib kweli & raekwon - give up your guns
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Nipsey Hussle - Hussle in the house
2009