The Game - LAX Name-Dropping List hahahaha
Dr. Dre: 6 Times Biggie: 6 Times Tupac: 5 Times Kanye west: 5 Times 50 Cent/Curtis: 5 Times Suge Knight: 4 times Jay-Z - 3 Times Snoop Dogg: 3 Times Lil Wayne: 2 Times Ice Cube: 2 Times Ludacris: 2 Times Mary J Blige: 2 Times Rakim: 2 Times Diddy: 2 Times Scarface Big Boi Young Jeezy Common Spice1 Beanie Sigel Erick Sermon Baby Slim Jazzy Pha Wu Tang Scott Storch Akon MC Ren Nas Beyonce Rihanna Young Buck T-Pain Mobb Deep M.O.P. Shock G Shyne Mack 10 Will Smith Uncle Luke LL Cool J Public Enemy NWA New Edition Naughty By Nature Black Rob DJ Kool Herc DJ Red Alert Big Daddy Kane Frankie Beverly And Maze D.O.C. Brands Cars: Impala ('64): 9 Times Phantom: 7 Times Lamborghini: 4 Times Range Rover: 3 Times Bentley: 2 Times Chevy Suburban BMW Mercedes Bugatti Escalade Chevy Malibu Mustang Porsche Buick Luxury: Rolex Louis Vuitton Prada Drinks: Patron (5 Times) Cristal Champagne (3 Times) Kool Aid Other: Air Force 1s: 2 Times Nike: 3 Times Jordans: 3 times Air Force 2 Jordans Bo Jacksons Dickies Kangol Adidas Champion Ralph Lauren Timberland Mc Donald's Skytel Smith & Wesson Personalities Sports: Lebron James: 2 Times Michael Jordan Kobe Bryant Dwight Howard Chris Paul Tony Parker Mike Tyson Jesse Jackson: 2 Times Delicious (Flavor Of Love): 2 Times Kurt Kobain John Lennon Don Imus Frank Lucas Jacob The Jeweler O-Dog Pablo Escobar Al Pacino Tyra Banks Martha Stewart Vanessa Del Rio Ronald Raegan Jackie Chan Gandhi Rosa Parks Martin Luther King Bill Gates Barack Obama Hillary Clinton Nelson Mandela Coretta Scott källa http://www.hiphopgame.com/index2.php3?page=laxthegame
Konstigt om han inte nämner Converse / Chuck Taylor / All Star samt dissar Hpnotiq.
Would I shit you? You're my favourite turd.
aa Hpnotiq borde fan varit me
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hennessy oxå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-08-25 01:07
hahahhahah kunde inte hålla mig av garv när ja såg den här listan hahah stöttskön =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Pharrell är bortglömd i den där artistlistan ;)
haha men orka göra en sån här lista :P
JKIBMM
har man verkligen så tråkigt så man skriver upp en "namedropping-lista" på en artist?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
hahahah tycker det här var sjukt kul
http://www.myspace.com/macgbg
det fanns en sån här på hans förra album också!
Hahaha... Askul. Underbart att någon lägger ned tid på det med. Inte hört plattan än, men även om han name-droppar alldeles för mycket så hoppas/tror jag att han fortfarande är en av de mest intressanta mainstream-rapparna vi har idag.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Måste ju ändå vart ÄNNU fler på tidigare skivor? Känns som han tonat ner hela grejen på senare tid, har ja fel ?
Nä fan
tycker inte det gör något att han namedroppar så mycket...han gör det ju ändå på ett snyggt sätt
JKIBMM
Producent
2008-08-25 21:27
Hahaha, har haft denna ideén aslänge. Men trodde aldrig någon verkligen skulle orka göra det :D
The_Donut P17 Finns folk som gjort det med hans tidigare plattor såå...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Vad får han för det där kalaset då? Fett med doooolar
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
Va!!?? säger han inte Eazy-E en enda gång???
GO!!!!!!!!!!!!
Producent
2008-08-28 17:33
Är det inte en kör som sjunger "eazy-e we miss you" i nån låt?
Vilken låt då???
GO!!!!!!!!!!!!
hahaha, jag har börjat störa mig på det...
Han verkar ju ha taggat ner lite ändå,han droppa väl Dre 6 grr per låt i vanligafall.
Som han sa på hans konsert, "Namedroppin is my style thats what i do, you dont like it suck my dick"
tack för uppdateringen...jag har suttit sen i augusti och undrat om the game vill att jag ska suga kuk för att jag ogillar hans namedropping!
Dom glömde Stanley Tookie Williams
Shuu
Han säger "Eazy"
Eazy I had to let em know You could catch me cruisin down the street in my 64
hold your hands in the ayer!
BBKing P21 Du glömde RZA under namedroppingen
http://www.myspace.com/deadlykanha
Skulle vara intressant att veta om vilka han får sponsorpengar av... 10-4, over....
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hur coolt är det inte att namedroppa Martha Stewart?
Still in the bridge