Kriminellaste Rapparen ?
vet ni vilka som är det kriminellaste rapparna, även som ungdomar vid ca 15-17 års åldern eller senare tid ? tack på förhand frid
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
dmx har ju åkt dit hur mpnga gånger som helst men menar du värsta brott så är ju han som käka upp sin flickvän bland de värsta, kommer inte på vad han heter men jag tror det brotha lynch eller va han heter.
Det var Big Lurch.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte bara det kriminellaste dem gjort vet ni några också som är kriminella just nu hela tiden typ :P
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Hur ska vi veta vilka dom kriminellaste rapparna e, mycket skitsnack. Lakey, cormega, tragedy khadafi,m.o.p mm till
Bobby Sandz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-08-16 09:55
C-Bo? Har inte han typ två strikes? Så om han fuckar nästa gång så är han fucked. Kommer shiii på någon annan nu på rak arm.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Vafan är det här för fråga egentligen? Wu har ju varit rätt inne i maffian ett tag, med ODB som den jag skulle säga är den mest kriminella genom tiderna. Annars så är det väl så att ifall alla vet att ngn är kriminell "as we speak" så är väl tanken att dem ska åka in? Jag fattar inte alls poängen med den här tråden och jag tycker överhuvud taget att detta är försvischande. Iaf är det inte Akon haha
Funkteller: Haha!
"Who the motherfuckin' bawse?"
Varför skulle ODB vara "den mest kriminella genom tiderna"? Finns ju dom som dömts för mord menar jag, som Big Lurch t ex, för att ha dödat sin flickvän (och ätit delar av henne). Vad jag vet har ODB aldrig dömts för något superallvarligt.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Eh Big Lurch är ju sjuk:O
men han hade ju rokt pcp.. I nyktert tillstand tror jag knappast han hade gjort nagot ens i narheten. PCP is a hell of a drug!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
the lifers group kanske... alla satt väl på allt från 15 år till 2 livstidsdomar när dom spelade in?
Är du på jakt efter en ny idol? Funkenteller P23 Haha!
Producent
2008-08-16 13:14
E-Money Bags
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
C-Murderer han är tungt kriminellt belastad. Freddie Fox a.k.a Bumpy Knuckles också en snubbe är ganska kriminell
Fucks your life up crew Tjabo!
Måste också tippa på C-Murder. Han har ju torskat för 2 dråp-fall såå.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
big lurch har iaf 2 brorsor som är minst lika dementa
va tvungen att hitta big lurch fakta, sjuk grej att göraBig Lurch From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search Big Lurch Background information Birth name Antron Singleton Origin Fort Worth, Texas Genre(s) Hip hop, Gangsta rap, Horrorcore rap Occupation(s) Rapper Producer Years active 1996 - 2004 Label(s) Jive, Rap-a-Lot Records, Black Market Associated acts Cosmic Slop Shop, Rick Rock, Luni Coleone, Too Short, Mac Dre, RBL Posse, C-Bo, E-40, Keak Da Sneak, Yukmouth, E-A-Ski, Mystikal Big Lurch (born Antron Singleton in Fort Worth, TX) is a rap artist currently serving a life sentence for murdering 21-year-old female acquaintance Tynisha Ysais and eating parts of her body in April 2002 while under the influence of PCP. During his music career, Singleton worked with such Bay Area rappers as Luni Coleone, Too Short, Mac Dre, RBL Posse, C-Bo, E-40, Keak Da Sneak, Yukmouth,E-A-Ski and New Orleans based Mystikal, TQ, DJ U-Neek, Lil Keke and Big Bone. He was also a member of Cosmic Slop Shop, along with Doonie Baby and Rick Rock. In April 2002, 25-year-old Singleton murdered Tynisha Ysais in her apartment while under the influence of PCP. Her boyfriend Thomas Moore testified that he and Singleton spent the evening prior to the murder smoking PCP, also known as "angel dust." The victim was found in her apartment by her friend Alisa Allen. Her chest had been torn open and a three-inch blade was found broken off in her shoulder blade. Teeth marks were found on her face and lungs, which had been torn from her chest. Eyewitnesses reported that when Singleton was picked up by police, he was naked in the middle of the street, covered in blood and staring at the sky. A medical examination performed shortly after his capture found human flesh in his stomach which was not his own. On November 7, 2003, he was sentenced to life in prison. He had been convicted of murder and aggravated mayhem the previous June after pleading not guilty by reason of insanity at the time of the murder. The court ruled that his intoxication and plea of insanity were not satisfactory reasons for committing the crime. In 2004, Stress Free Entertainment and Black Market Records released a solo album by him called It's All Bad. Rumors that Antron is dead or is to be released on parole soon are unsure. Antron will be eligible for parole after at least serving 20 years of his prison term.
LEGALISERA CANNABIS
rick ross the boss ,
Survival of the fitest only the strong survive.
Laste iof nu att Lurch aven varit atalad for mord 2 ganger och en gang for tortyr... sa varldens mysigaste kille ar han nog iaf inte haha (fast youtube ar ju inte sa tillforlitlig kalla..)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Som om det spelar en stor roll i en tid då alla ljuger som idioter och blir multimiljonärer. Enbart patetiskt, tycker det är dags för trådar som "Vilken rappare brukade hålla sin mammas hand som 15åring" och en höjdare som "Vilken raper har mest pistoler?" ja raper var en felstavning med flit
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
hmm inte för man bryr sig men iaf.. Belo zero från gruppen Do Or Die.. han åkte fast nyligen han sköt någon snubbe till döds och dömdes till 10 år
Tutilooooo
jedimindtricks i dems texter känns dem ganska kriminella?
ODB skulle jag kalla mest kriminelle eftersom han bröt mot flest lagar under längst tid. Efterlyst i 49 stater eller vad var det? Men visst beror ju på vad man kallar kriminell... Tycker fortafaradne tråden är rätt så puffad :P
var det inte ODB som hade mask på sig i nån video för han var efterlyst ? å blev jagad av scen på nån spelning av polis?
Det första var Ghost, det andra var ODB
Haha ändra topic till "Vem är mest Gangstah?" 50cent påstår ju att han har blivit skjuten, vad är det, nio eller åtta gånger?
Betyder dock inte att han är kriminell..
eminem är criminal.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Mange Schmidt är kriminell, ni vet ju vad han gjorde på scen ;)
finutansmink : jag ska sätta den 10 kulan i honom! ^^ Cage kenylz satt ju på dårvinken..?
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
Och kaney west är en riktig skurk.. ..han har förstört världens syn på hiphop! ;(
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
mina pengar ligger på X-raided, eller Cool C
Snubbepartiet - tunga lättviktare och tungviktare lätta på foten
och Big Lurch ja! såklart
Snubbepartiet - tunga lättviktare och tungviktare lätta på foten
var det inte ODB som hade mask på sig i nån video för han var efterlyst ? å blev jagad av scen på nån spelning av polis? När ODB var på rymmen och efterlyst dök han upp på en spelning med Wu-Tang Clan och hade dolt sitt ansikte från början för att undvika att bli upptäckt. Efter att han avslöjat vem han var fick han ganska bråttom därifrån.
50cent påstår ju att han har blivit skjuten, vad är det, nio eller åtta gånger? 50 Cent har blivit skjuten nio gånger, det är inget han har hittat på. Dock som någon sa, är det inte kriminellt just att bli skjuten.
Cage kenylz satt ju på dårvinken..? Cage satt på mentalsjukhus för att han var sjuk, inte för att han var kriminell.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
tråden skulle hetat villken rappare har åkt fast när dom knarkar. de e ingett gangsta meda att snorta pcp o käka upp en brud o vakna upp på psyket o inte komma ihåg nått desuttom få 20år på kåken
im never yet sober
man snortar inte pcp, sen fikk han livstid. 50cent vart väl ändå bara skjuten typ 3 gånger men hävdade 9 för att vara mer gangstah, var typ 9 skott som avlossades eller nå sånt... = )
((MAAD))
En sak e säker o det är att det INTE är Rick Ross iaf.. Om det inte e gangsta att vara plit.. Da Lenchmob e mitt bidrag.. En e död, en på livstid o en på death row
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Man får dock se det från det här perspektivet... Hur många smarta cracklangare ställer sig framför micken och erkänner att han har säljer crack och hustlar varje dag? Inspelat erkännande liksom, huga. 2pac erkände ju framför kameran i Yo! Mtv raps att han hade misshandlat regissören för Menace II Society och åkte in för det liksom. Smart
Cage satt på mentalsjukhus för att han var sjuk, inte för att han var kriminell. han satt på mentalsjukhus för att han var kriminell inte sjuk. han åkte fast för nåt skit och istället för ett redigt fängelsestraff övertalade hans mor domaren att sätta honom på ett psykhem där han blev sjuk på riktigt för att han fick fel diagnos från början.
skvätt skvätt
han satt på mentalsjukhus för att han var kriminell inte sjuk. han åkte fast för nåt skit och istället för ett redigt fängelsestraff övertalade hans mor domaren att sätta honom på ett psykhem där han blev sjuk på riktigt för att han fick fel diagnos från början. Ah ok, fel av mig!
Man får dock se det från det här perspektivet... Hur många smarta cracklangare ställer sig framför micken och erkänner att han har säljer crack och hustlar varje dag? Inspelat erkännande liksom, huga. Hahahahah, Har du hört någon hip hop låt alls?
jag skulle saga att Puff Daddy forstort varldens syn pa hip hop. han ar en av bovarna i dramat
Blaze_We: Klart jag har vafan? Vad menar du med det? Att det inte stämmer eller? Idiot. Vilket argument
Jag menar att i stort sett alla rappare snackar om att dom hustlar och säljer/har sålt crack, lät så roligt bara, ta det lugnt, jesus.