Young Buck - laugh now cry later
FY FAN Vilken tung låt som Bcuk just släppt, dissar G-unit igen. Gillar Allt med den här Låten, Beatet e tvärskänt, hans Rap e sjuk, sköna rhymes och en Nice Hook! Säga vad man vill om shitet som e mellan 50 och buck men en sak e så jävla säker, 50 skulle aldrig kunna sätta ihop en sån här skön låt, Never. Han e en grym affärsman, men hans musik dem senaste åren e kass enligt mig. Buck däremot, blir glad så fort han släpper en låt för oftast e de sjukt tungt. Ska Bli intressant att höra en FiddyFri Skiva Från han, kommer bli sjukt bra! Checka in 2dopeboys.com eller hiphopdx.com Enjoy! Peace!
Grym som fan! Kommer det skiva snart eller?
New Zealand Why not?
Ironin! Att folk kan hata en artist så mycket så dom börjar gilla artister som också hatar på samma artist.
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
Ja den är fet som fan. BUCK hetast just nu enligt mig! -Robban- P25 En skiva är ju iaf på väg, tror inget datum är satt.
den var bra. inte för att han hatar 50cent, utan den va bra.
Orkar fan inte bry mig om vilka som har beef med vilka längre, skiter jag fan i. Släpper game en tung låt så diggar jag, samma med G-unit och Buck. Men nu va de ett jävla tag sen 50 och G-unit gjorde mig nöjd med sin musim altså, dem bör göra nått åt de dem håller på med för nu känns det inte som det funkar. Game har jag inte vart stort fan av nångång fast han har gjort några sköna greje. "Our turn" som han släppte för ett tag sen Va tvärskön tycker jag. Jag säger Skit i beef, ta inte parti, Bra Musik e Bra Musik även om de kommer från snubben som har nått otalt med din "idol". PZ
kan nogon lanka ja hittar inte fan..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Gubb fet låt
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Skön låt utan tvekan.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Övefet låt. Han är flera huvuden över alla i G-Unit.
Aa man måste ju slänga en "representin'" comment åt buck här då.. Aa visst jag hatar fiddy så fuck that beef talkin n shit.. Hatar honom inte för att nån annan hatar eller så.. Fiddy har gjort sina småsköna grejjer men inte nu längre, tycker han e fett skön på refrenger, dom flesta låtarna inom G-Unit eller så, eller låtarna då han gästat på young bucks grejjer har varit tunga fan, men beefa mot buck ere dummaste han kan göra musikmässigt tycker jag.. Hoppas bara det pajjar b.l.a. hans G-Unit karriär, helst även hans egen.. Skulle vilja se Game & Buck gå hand i hand i G-Unot ;) Då kan man kalla det Återfödelse iaf.. En tuuuung sådan.. Give It Fo' Tha Diiiiirty South!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Fan va fet den va faktiskt.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
fbws: buck och game är på G med ett mixtape .. så räkna med lite g-unot låtar på den =)
fet låt.. buck är ju med på PAIN remixen med Game bla..
Juventus
tycker den var bra faktiskt.. buck har blivit tung sen han läma G Unit..
Snut_as >> Vart har du källan på de som inte bara e ett rykte? :P
vill höra! länk nån? fattade inte den sidan som nån annan länka till :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka // Tills den är borta och spliffen har slocknat //
Young Buck verkar lagga ner tanke pa texterna, beatet ar grymt skont. 4/5 ar mitt betyg.
I be around, just out of sight
Trixer> Behärskar du google?
bandit_king vänta o se bara ;)
bandit ska testa... kan bli svårt :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka // Tills den är borta och spliffen har slocknat //
snut_as hehe faan va nice, förstod nästan att det skulle hända nu när buck också e uteslängd ahah.. Men men dom vinner kriget, no doubt.. I min åsikt iaf! Kanske dom här grabbarna kan kicka riktigt tunga collabs me varran framöver, sounds like a dream in my ears ;)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ryktas om att buck ska va med på nått spår på games skiva, även rykten om att ett mixtape på g. Men som sagt bara rykten än så länge, Jag förstod nästan att många rykten skulle börja spridas när buck med blev kickad:P hahaha Tro inte på allt som saknar källa..oftast bara Bull!
Denna låt är helt sjukt bra
Buck har alltid varit fetast i G-Unit och nu med låtarna "Terminate on sight", "The taped conversation" och "Laugh now, cry later" har han verkligen tvättat bort allt tvivel ang det (Om någon nu tvivlade).
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC du får inte heller glömma My Interview.. iaf jag tycker den är riktigt fet också
kolla även in låten "Soundscan" kom ur igår...sjukt fet..."Move on" även den tvär skön... Bcuk gör mig gla som fan när han släpper altså, sjukt tung och grym kvalite!!
HAHAHHAHAHAHHA :D IM THE MAN!!!! Jag har lyssnat på Buck sen innan Straight outta Ca$hville och han har varit min absoluta favorit rappare sen flera år tillbaka! ;D äntligen har han lämnat G Unit. Jag skrev på en Youtube video att Young Buck inte kommer bli riktigt stor fören han lämnar fiddy.. att han håller Buck tillbaka.. självklart blev min kommentar bortröstad och alla tyckte det var fel .. . Men jag hade så rätt så! :D
Get Random!
Är du Korkad eller?? Buck kommer nog aldrig vara så stor och så känd som när han va med i G-unit(TYVÄR) Han kommer aldrig tjäna lika mycket Cash heller. Det är synd men det är bissnes, tror du Bcuk kommer få Cashville lika stort som 50 fick G-unit? Aldrig, det är sjukt synd med tanke på att musiken har typ 100ggr bättre från Cashville. Och Buck gör sjukt bra ifrån sig músikmäsight men tror aldrig han kommer skapa hypen för att gå platinum med cashville tyvär...
BanDiT_King P21 Han kan ju, The Game lyckades ganska väl. Men å andra sidan har Game en hel kust för sig själv att reppa samtidigt som Buck konkurrerar med Jeezy, Chamillionaire, Paul Wall etc...
Shuu
Bandit King enligt game så har buck varit ganska fattig när han var med i g-unit eftersom 50 tog det mesta
BUCK THE WORLD!
Get Random!
checka Rap city freestyle med Buck . eller hot 97 på youtube