I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gratis månadsmix med det bästa som släpptes i maj!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2008-06-01 10:19

Gratis månadsmix med det bästa som släpptes i maj!

Det här gör mig oerhört glad. Det största syftet med denna blogg är att sprida musik som jag gillar och det här är ju nästan definitionen av just det.
Git Something presenterar - Monthly Mix: Maj, mixad och ihopsatt av Dj Akilles med musik vald av Robert Zillén.
Låtarna som är inkluderade i denna mix är några av de bästa eller mest aktuella som släpptes/läckte 25/4 - 25/5. Min vän DJ Akilles slängde ihop dem i en härlig mix och vi kan nu stolt presentera resultatet för er, fri för nerladdning! Det här är den första utav många mixar som vi kommer att bjuda på och jag hoppas att det uppskattas och gillas. För er som har annat att göra än att kolla musikbloggar varannan minut hoppas jag att detta blir en sorts snabbguide i musik som ni kanske missat. För er som frenetiskt scannar genom sidor i hopp om att hitta det senaste hoppas jag att ni är nöjda med urvalet. Spela den på årets första ordentliga grillfest. Spela den från bryggan när du vågar dig ner i svenskt vatten för första gången 2008. Låt den ljuda från bandspelaren bredvid basketsplanen.


För tracklist och nerladdningslänk, besök: Git Something

Git Something
Git Something
Git Something
Git Something

Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus.
Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething