I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Game har haft självmordstankar - bryter ihop under en intervju

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-04-19 02:45
TopDogz

Snackar om hans kommande album.
your heart pump project kool-aid

2008-04-19 20:47
Caliber, Du snackar skit. Nej, du snackar inte skit för dresta texten du posta var fan het.

Men hur kan du säga att The Game är talanglös? Han e faktiskt grym, har hur många grymma texter som helst.

1995, eleven years from the day
I'm in the record shop with choices to make
"Illmatic" on the top shelf, "The Chronic" on the left homie
Wanna cop both but only got a twenty on me
So fuck it, I stole both, spent the twenty on a dub sack
Ripped the package off "Illmatic" and bumped that
For my niggaz it was too complex when Nas rhymed
I was the only Compton nigga with a "New York State of Mind"
Inside the dope house bottlin' up sherm, bangin' The Firm
Dre was king then so I waited my turn
Fast forward, now I'm makin 'em burn
Ended my peers careers, hollered at Nas, a hard lesson was learned
So I reconciled my differences like he did with Jigga
I stopped beefin' with niggaz, 'cause I'm "Ether" to niggaz
Comb the earth 'til there's no one left
"If I Ruled the World" I summons all you weak rap niggaz to death

Säger man att nån som skriver sånt där e lika dålig som SOPOR då ere illa.

The Game e härlig gillar deppskit å NÅT som gör en deppig e hiphop idag. Trodde aldrig att denna dag skulle komma men ja börjar fan bli oseker på om jag kommer lyssna på så mycket hiphop om detta fortsätter :S

2008-04-19 21:31
Men hur kan du säga att The Game är talanglös? Han e faktiskt grym, har hur många grymma texter som helst.

Man kan ju iof vara talanglös som rappare oavsätt hur bra texter man skriver
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-19 21:33
Jag fattar inte riktigt va gitano menar men jag tror ¨jag håller med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-19 21:43
Fiyah, jajajaja när man snackar om talanglös så snackar man väl ofta om att dom inte har nåra bra texter. the game har bra flow et.c åxå, kanske inte de bästa men inget dåligt. såååååå aya

2008-04-20 21:33
Först och främst är han en människa. Bara för att han heter The Game och är superstjärna med massa miljoner betyder det inte att han kommer må bra resten av hans liv.
Jag fattar inte hur vissa tänker här? Hur vet ni att han fejkar det här bara för att sälja ett par extra skivor? Tänk om han en dag vaknar och är så depressed att han tar självmord, vad säger ni då? Man ska ta sånna här situationer på allvar. Jag hoppas att han reder ut problemen som han har. Peace
Shuu

2008-04-20 21:48
T2dafuckin P62
så att du sitter och skriver i den här tråden är bara ett PR-trick för att vi ska tro att du faktiskt är en människa med tankar och åsikter och inte bara en pengahungrig raprobot från eslöv?

2008-04-20 21:51
haha it's gettin personal up in here....
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2008-04-20 21:58
tycker att det var rätt uppenbart att jag skämtade men jaja...

2008-04-21 08:44
Demento.. Ja
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2008-05-01 01:35
Tkr fett synd om game hoppas verkligen han blir bättre snart (inte musiken utan psykiskt). Hur kan man använda detta mot han? Att vara känslosam e normalt jag e säker på att ni som säger att han e mes för att han inte mår bra e riktigt efterblivna. Detta e bra, detta kan visa och få er jävla fjortisar som leker Gs här i Sverige bakom era datorskärmar att även rappare har känslor. Sen om det e bra musik eller inte kan jag inte säga "vad ni ska tycka" utan jag tycker om hans musik och det är min åsikt. Men att han e mindre "farlig" för att han utrycker sina känslor e bara så jävla fel. Väx du upp så som han har gjort och sedan försök utrycka dej!

säkert stavfel ba skrev snabbt aiiight peace, Game = Kung

2008-05-01 16:31
The är game är grym och hoppas att han verkligen att han släppa något mer efter lax.. Han hel klart den grymaste rapparn<3
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!