I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Game har haft självmordstankar - bryter ihop under en intervju

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2008-04-15 23:44

The Game har haft självmordstankar - bryter ihop under en intervju

Game täcker kommande omslag av XXL där han under intervjuen b.la bryter ihop och berättar att han inte mår bra just nu. Han berättar att han inte känner sig tillräckligt stark rent psykiskt att göra mer musik. Han säger att han gått igenom en hel del massa skit osv..

Han fortsatte med att säga att han ibland önskat att han inte fanns på denna jord, och börja gråta under intervjuen. Han sa att tårarna som rinner ner på hans vänstra kind är för allt skit han gått igenom och dem på hans högra är för hiphopen mår idag och hur fakkad industrin är.

Detta kan vara en anledning till att han sagt att LAX blir hans sista album.

Källa, som jag anser vara väldigt pålitlig är www.hurricane-game.net Där finns det exakta citat, det går inte att kopiera text från hemsidan. Annars får man gått vänta på XXLs Juni nummer


Måste säga att de e skitsynd.. krävs en riktig man att visa sina känslor sådära.. Det reflekteras jue oxå med tanke på hans låtar, hur han agerar och så.. men han är en riktig G, riktig stark människa, fan han har mitt fulla stöd! Riktig omtänksam, jordnära och talangfull människa... hoppas han mår bättre han har mitt fulla stöd iaf!

Tippar starkt på följande kommentarer;

1.
men han är en riktig G, riktig stark människa, fan han har mitt fulla stöd! Riktig omtänksam, jordnära och talangfull människa... hoppas han mår bättre han har mitt fulla stöd iaf!

Haha årets roligaste eller?

2.
Bra, hoppas Gayme slutar

3.
Haha oj vad "gangsta" av honom att bryta ihop

4.
Jävla mediabluff för att sälja mer skivor!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.