The Game har haft självmordstankar - bryter ihop under en intervju
Game täcker kommande omslag av XXL där han under intervjuen b.la bryter ihop och berättar att han inte mår bra just nu. Han berättar att han inte känner sig tillräckligt stark rent psykiskt att göra mer musik. Han säger att han gått igenom en hel del massa skit osv.. Han fortsatte med att säga att han ibland önskat att han inte fanns på denna jord, och börja gråta under intervjuen. Han sa att tårarna som rinner ner på hans vänstra kind är för allt skit han gått igenom och dem på hans högra är för hiphopen mår idag och hur fakkad industrin är. Detta kan vara en anledning till att han sagt att LAX blir hans sista album. Källa, som jag anser vara väldigt pålitlig är www.hurricane-game.net Där finns det exakta citat, det går inte att kopiera text från hemsidan. Annars får man gått vänta på XXLs Juni nummer Måste säga att de e skitsynd.. krävs en riktig man att visa sina känslor sådära.. Det reflekteras jue oxå med tanke på hans låtar, hur han agerar och så.. men han är en riktig G, riktig stark människa, fan han har mitt fulla stöd! Riktig omtänksam, jordnära och talangfull människa... hoppas han mår bättre han har mitt fulla stöd iaf! Tippar starkt på följande kommentarer; 1. men han är en riktig G, riktig stark människa, fan han har mitt fulla stöd! Riktig omtänksam, jordnära och talangfull människa... hoppas han mår bättre han har mitt fulla stöd iaf! Haha årets roligaste eller? 2. Bra, hoppas Gayme slutar 3. Haha oj vad "gangsta" av honom att bryta ihop 4. Jävla mediabluff för att sälja mer skivor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hoppas också att gayme slutar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så han är enligt ditt tycke en G bara för han snyftar som en liten slyna i en intervju lol lol lol. Vem fan har det inte jobbigt i dagens samhälle? han borde sluta böla och skylla sig själv istället, han har haft både pengar och tillfälle att ändra sitt liv till något bra.
aa, för att han snyftar som en slyna.. exakt.. sant jue mer pengar man har, desto lyckligare blir man.. haha lägg ner vafan sorry afro!
mange schmidt - jag talar ut
men han är en riktig G, riktig stark människa, fan han har mitt fulla stöd! Riktig omtänksam, jordnära och talangfull människa... hoppas han mår bättre han har mitt fulla stöd iaf! du förutsåg det men din kommentar var faktiskt hysteriskt rolig haha
går ju inte att läsa sidan du länkade, bra färger de valt vitt ljusgrått och lite mörkare grått
har han inte sagt det några gånger nu, alltså att han ska sluta?
keep your head up Game!
SKU - SKU - SKULASON!
Ni fattar ingenting, han gråter ju för att bruden ville ha change of heart
och vem fan är du?
Otroligt stark av game att berätta det! Keep your head up game!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Dehär känns lite som serien O.C, ett gäng gnälliga rikisar som har "JÄTTEproblem". Men dom har råd att gå i terapi eller proccessera (stavas det så? är det ens ett ord?) sina "problem" i sin jättevilla eller i sin fina bil för ett antal hundra tusen medans vi dödliga får hantera våra problem som vanligt folk. Ärligt, ge mig dina cash och jag tar lätt över dina problem vilken dag som helst. Och ja, JAG skulle må jävligt mycket bättre om jag hade så mycket cash. Det är fanemig mycket enklare att göra livet bättre med en massa pengar än utan!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
walleballe.. kommentarer överflödiga.. tänker inte ens kommentera.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Han har en poäng dock, även om han sa det väldigt rough. Jag har aldrig varit ett fan av The Game och hans musik eller vad han än skulle vilja göra på fritiden. G eller inte så bryr jag mig uppriktigt sagt inte ett skit. Men det är dock bra när man inser sina begränsningar och det är viktigare att ta hand om sig själv än att släppa skivor eller what not. Hoppas han tar hand om sina problem och sedan försöker sprida kunskap om hur han gjorde det för att förbättra sin omvärld... Skulle förövrigt inte bli deppig om han använde sin depression för att bli en mer gangsta Sage Francis eller Cage... Men det är väl en dröm =). Hur som helst lycka till, till honom önskar han det bästa och att han fixar sina problem
Måste säga att de e skitsynd.. krävs en riktig man att visa sina känslor sådära.. hah...hade det inte varit en artist som du verkligen gillar misstänker jag att det hade låtit helt annorlunda.
Walleballe då kan ju du stoppa upp dina problem i arslet du också och skänka din dator, dina problem och ditt sociala skyddsnät till någon från zimbabwe också. lovar att det finns gott om folk på jorden som tycker att du är en gnällfitta också...ditt resomang är sjukt barnsligt och ogenomtänkt.
Dresta sa allt som behövs sägas om The Game: "Kurt Cobain, this nigga wanna blow out his brains Swear, the stress and success will drive cowards insane Want the title, the new thug American Idol Since he talking shit to me I guess he is suicidal Think he invincble, swear this nigga feelin himself He a whiteboy, talking bout killin himself Homey you crazy, couldn't be a Compton baby Wanting death, when there's niggas try to dodge it daily" Roligt att folk tycker det är coolt att vara emo när deras favoritrappare blir det. Och att hans tårar är för hiphop? Att hiphop lider just nu är för att det finns för många talanglösa rappare som inte kan skriva en ordentlig text utan baserar hela sin karriär på en gangstaimage, vilket är exakt vad The Game är.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
walleballe Helt rätt! Demento Ditt resonemang är otroligt ogenomtänkt eftersom att jag antar att du inte vet det minsta lilla om walleballe. Tycker bara det är patetiskt att tycka synd om en snubbe som troligen sitter i sin lya på 2000 kvm och dränker sina sorger med några flaskor cristal. Jag gillar Games musik, men sånna här grejer är bara patetiska.
your heart pump project kool-aid
Demento P21 > Jag tror nog säkert att ett antal fattiga i zimbabwe skulle tycka exakt samma sak om mig om jag gick ut i en tidning där och böla ut om mina "hemska" problem i min medelklassförort. Men saken är att jag gör det inte. Är det för att jag inte kan? Nej, för att jag hanterar mina problem på mina sätt. Sen att mina problem inte är någonstans lika jobbiga som ett fattigt somaliabarns har inte med saken och göra. Men du tror inte att en fattig i zimbabwe skulle kunna hantera sina problem en hel del lättare om de hade the games bankkonto? Jag menar bara att dessa gnällspikar har det hur jävla lätt som helst i denna värld och att deras "problem" går nog ganska enkelt att få bort ur huvudet när man har det så bra ställt.
OCH detta måste tilläggas, jag gillar the games musik så jag är ingen hater som reppar g-unit i alla inlägg jag gör. Tänkte det kunde säkert komma upp sådana kommentarer också!
Fred ut
walleballe.. jag kan tänka mig att games problem räcker sig längre än vilka bilar han ska köpa.. har du delat uppväxt med game eller? sånt har väldigt stor inverkan på psyket du vet..minnen .. farsa som våldtagit systern, uppväxt på barnhem, kompisar som blivit mördade, varit väldigt nära döden efter att ha blivit skjuten.. i "krig" med sin bror.. press på sig att leverera bra musik och dessutom sälja bra för att inte klassas som en has-been eller one hit wonder.. är det saker du hanterat också? om inte så är det omöjligt för dig att sätta din in i hans (och många andras) situationer.. tror du allt blir bra så fort pengar rullar in?...
elem P19 jag vet att han med 99 % sannolikhet har en materiell standard som vida överstiger den genomsnittliga materiella standarden för zimbabwes invånare, därav resonemanget. om han sen har ett jävligt liv trots att han uppenbarligen har det tillräckligt gott ställt för att sitta framför en dator och oja sig så kanske det inte heller är så konstigt att man kan må psykiskt dåligt även om man har miljoner på banken och en schysst bil. det var liksom det som var min poäng, vilket du kanske skulle förstått om du tänkt efter innan du skrev.
Walleballe så för att man har mycket pengar kan man inte ha hur mycket emotionellt drama i sitt liv som helst eller? du har väl ingen jävla aning om varför game mår dåligt och hur hans privatliv ser ut? jag undrar förövrigt vad du har för utomjordiskt korkad syn på terapi och psykisk ohälsa om du inbillar dig att allt går att bota med en högavlönad terapeut eller liknande...när det dessutom handlar om någon som uppenbarligen växt upp under mer eller mindre jävliga förhållanden blir det ännu underligare att ifrågasätta personens rätt till att må dåligt, även om jag rent personligen inte förstår varför man överhuvudtaget ska säga att någon inte får må dåligt för att dom har pengar. tänk längre än näsan räcker, tack.
Klart att det kan vara så också. Men nu tog jag bara game som exempel. Han kan säkert ha gått igenom en massa skit jag inte vet ett dryft om. Vad jag menade om det inte framgick var folk i allmänhet om som lever ungefär som i O.C och vilka "Jätteproblem" de har. Självklart kan det vara så att någon har haft det väldigt tufft i livet trots alla sina rikedomar men nu generaliserade jag. För jag har hakat upp mig väldigt hårt på just O.C och får ungefär samma reaktion varje gång jag ser den serien som Demento fick från mitt inlägg. Men skillnaden mellan "mina" och "deras" problem är att jag inte går runt och gnäller om mina problem utan jag tar hand om dem på mitt vis och då stannar problemen hos mig och drabbar ingen annan! Alla har säkert stora som små problem men jag tycker att allt dethär jävla gnället från kändisar och annat rikt folk bara är jobbigt och omotiverat! Om allt blir bra så fort pengar rullar in? Nu snackar vi inte några tusenlappar tillbaks på skatten utan ett antal miljoner. Självklart kommer allt fortfarande att hänga med dig så länge du lever men det lär vara ganska lätt att få tankarna i andra banor när man kan t.ex bara ta sin privata jet och lägga sig på en strand i barbados i en månad och leva som en gud med dom nära och kära man har kvar. Det är lättare att göra situationen bättre med ett sånt bankkonto det vill jag lova! Sen måste jag tillägga att det finns en massa folk som är lyckliga utan en massa pengar också. Men jag vet att JAG skulle må jävligt bra om jag kunde bosätta mig i thailand och vara ekonomiskt oberoende, så det så!
Demento Jag menar inte att man inte får må psykiskt dåligt bara för att man är rik, men har man problem berättar man det för sina närmsta vänner eller sin familj. The Game vill ju att hela världen ska tycka synd om honom eftersom att han går ut i en så stor tidning som XXL. Hade han berättat om sina problem för mig personligen hade jag tröstat honom och säkert förstått men det här är bara patetiskt.
Walleballe du tror inte att det möjligen är så att kändisars "gnäll" syns och hörs mer just för att dom är kända snarare än att mängden gnäll faktiskt är större än bland vanligt folk?
Självklart kommer allt fortfarande att hänga med dig så länge du lever men det lär vara ganska lätt att få tankarna i andra banor när man kan t.ex bara ta sin privata jet och lägga sig på en strand i barbados i en månad och leva som en gud med dom nära och kära man har kvar.jepp. barndomstrauman botas med en resa till barbados. tack dr. phil.
elem P19 vad är det som är patetiskt med att berätta för omvärlden att man mår psykiskt dåligt? hade han gjort en låt om det hade du knappast reagerat.
Demento Hade hans album innehållit djupa texter och han sagt att albumet speglar hur han känner för tillfället hade det varit en annan femma. Jag gillar inte människor som går runt och berättar för hela världen om hur dåligt dom mår eller hur sjuka dom är. Men det är bara jag, någon annan kanske tycker helt annorlunda.
jepp. barndomstrauman botas med en resa till barbados. tack dr. phil. haha underbart
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
spelar väl för fan ingen roll att han har fett med cash nu, hans barndom och uppväxt lär väl inte ha varit en dans på rosor och sånt etsar sig nog fast.
SKU - SKU - SKULASON!
det verkar att vissa tror att allting blir bra i livet så fort man är känd och har pengar, vissa av er är verkligen extremt korkade!
Rappare har känslor som alla andra o The Game är inget undantag.. Det ÄR ett jobbigt liv, oavsett pengastatus.. Det innebär stress o press som en 7-4 snubbe aldrig kommer att känna.. Sen att sitta o bitcha i XXL en vecka innan plattan släpps känns ju bara som ett PR-trick även om känslorna är äkta.. Men The Game e väl inte direkt känd för att låta musiken tala för honom o sälja hans plattor
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
No more fun and games
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
jepp. barndomstrauman botas med en resa till barbados. tack dr. phil. Ja för det var exakt vad jag sa. Bra att du kan läsa! Gör om, gör rätt! Snarare vad jag sa är att det lättare att komma på andra tankar när man har dem resurserna att kunna leva gott som satan. Blir nog en hel del lättare att fokusera på annat än sin taskiga barndom då! Dr.Phil signing out!
Med tanke på livet han levt innan han slog igenom o att han fortfarande e en banger för bloods så kan livet vara tungt, Även för honom det e inte lätt att ta sig ur ett sånt gäng även dom hårdaste måste få lätta på trycket för att kunna må bättre. Och det är starkt av the game att kunna visa det i en intervju pga han säljer o lever på sin hårda attityd.. Hip hopen va som bäst på NWA tiden men har förvandlats till pengar o bilar även champange så han har rätt många fäller nog en tår för hur hiphopen är just idag.. Musik branchen i usa e nog inte den lättaste så att säga även eminem har varit utbränd det fick man höra redan när han o 50 skulle komma till gbg men det blev det inget av som så många andra artister också.. Vi ser o hör bara det dom gör framför kameran men sen har dom även 1 liv bakom den som vi inte vet så mk om. O allt snack om att pengar gör 1 lycklig jo visst gör dom det men inte när man inte får 1 lugn stund utan paparazzi upptryckt i ansiktet 24/7 för att man är kändis då e det nog bättre att slita arslet av sig på 1 vanligt jobb o käna grova pengar för dom har man både cash och friheten.. Får hoppas att han inte lägger av bara tar 1 paus för han kan ge hiphopen den glöd som fanns förr.... one
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Pajasar hela jävla bunten
"Hip hopen va som bäst på NWA tiden men har förvandlats till pengar o bilar även champange så han har rätt många fäller nog en tår för hur hiphopen är just idag.." bahahahahahha...HAHAHAH!!! har du ens lyssnat på NWA? ps. gayme och alla ni batty bois som blir äckligt känsliga när man skrattar åt det här behöver ett liv. skaffa RIGTIGA kompisar ni kan bry er om. kram // Statsminister.
Please lilla pojken kommer o uttalar sig om sånt här det finns hatare o sen finns det sånna som dig.. NWA skapade det som va ida för dom flestas del... det finns många andra grupper med men det va ingen som vågade göra det nwa vågade att visa vad dom verkligen tyckte på ett beat kompis det finns många dokumentärer ta o se på en angående nwa..
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Jag vet vad NWA gjorde men det vet inte du. dom rappade och hade skits om just pengar och bilar. hiphopen har inte förvandlats den har alltid haft lite gata och pengar snack i sig.
Med tanke på livet han levt innan han slog igenom o att han fortfarande e en banger för bloods så kan livet vara tungt, Tror du på allvar att the game säljer crack på gatorna och följer med "gangstrarna" på drivebys.ps. gayme och alla ni batty bois som blir äckligt känsliga när man skrattar åt det här behöver ett liv. skaffa RIGTIGA kompisar ni kan bry er om. Äntligen lite vett i den här tråden.
Jag tror knappast att det här är ett publicity stunt, han lär ju vara medveten om hur det här påverkar folks syn på honom som en hardcore snubbe. Med andra ord så måste han antagligen må jävligt dåligt.
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
har jag sagt att han e ute o säljer crack o drive by skjutningar idiot märks att du sitter framför datan o lallar dig.. Det finns många kända som fortfarande e bangers o att va med i ett gäng består inte av att skjuta folk o skit märks att ni bor framför tv' n men på fel kanaler.. plus jag blir inte ''känslig'' av att nån snackar skit om the game kompis lägg ner med det där snacket. Hela skitet märker man ju att dom som hatar e sånna som inte själva kan röra en mick o få det låta bra. Även dom största inom hip hop säger att the game har så mk potential o kan tillbringa en stor jävla del till hiphop gemet.. men men haters e haters o kommer så förbli.. Gå o lyssna på Carola istället för o hata Ripoff äntligen nån som fatta rätt....
Alltså, det ÄR ett PR-trick, 100%.. Folk som köper skivor e inte gangstas o detta är ett bra sätt att få folk att känna samhörighet.. Play the Good-guy card.. Hur som helst så e han en bra MC, synd att det inte räcker för att sälja skivor längre
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
"haters" hahah sjuuuuukt känslig du är
mcbusta P22 jag hatar inte gayme, förstår bara inte hur folk som du kan se upp till en jävla pajjas som ALLTID ska försöka se så hård ut på bilder, rappar som om det vore coolt att vara med bloods, snackar en jäääääääääääääääääääääääävla massa gangstah snack men hur mycket gör han igentligen? det är lugnt om någon rappar om mord och så vidare men låter det vara där. om någon rappar om att var en gangster och sedan påstå att man menar allvar i interviewer, sen är med change of hearts, tatuerar en fjäril på ansiktet "sen tar bort och ersätter med en LA tat för att vara mer gangtsah", snackar som om england är ett mobbat ställe men sen får springa för sitt liv och börjar grinna i en interview är det klart som fan att jag garvar.
"har jag sagt att han e ute o säljer crack o drive by skjutningar idiot märks att du sitter framför datan o lallar dig.. Det finns många kända som fortfarande e bangers o att va med i ett gäng består inte av att skjuta folk o skit märks att ni bor framför tv' n men på fel kanaler.." Du får gärna förklara för mig vad Game gör idag som är "blood" relaterat.
haha topdogz helgardering mot whoa-kommentarer vaju vattentät... Game är fet
Löjligt att läsa snack om hans "barndomstrauman" när jag känner folk som varit i krig och förlorat familj som inte beter sig lika emo som The Game. Vad var det han upplevde som var så hemskt då?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
caliber: enligt ditt påstående så kan ingen må dåligt förutom dom som har det absolut värst.. bara för det finns folk som har förlorat 5 familjemedlemmar betyder det väl inte att folk som har förlorat 2 familjemedlemmar (eller whatever..) kan må dåligt? det är inte en tävling..
Hahahhaah garvar åt alla IDIOTER här inne.. Vad är det värsta som hänt er? Ni fick bara 30 spänn i veckopeng som små eller? Snälla.. Ni äcklar mig. Att grina ut offentligt hjälper knappast försäljningssiffrorna era dumma jävlar. Tror ni folk säger "fan va kass Game är, men han grät ju i XXL så jag köper skivan!". AAHAHAHHAAAAAAAAAAAAHAHAHAH........... Antagligen så blev han påmind om all skit han gått igenom under intervjun och det brast helt enkelt.. Sluta överanalysera.
Tur att Jeppe e världsvan med sina 18 fulla år på jordklotet.. ALLT är ett PR-trick
vafan, en människa kan må dåligt oavsett kön, status och ekonomisk täckning det måste väl folk fatta... jag sa att det var starkt av honom att säga det rakt ut istället för att gömma sig bakom ett par solglasögon och skrika "baaalliin" eller "lifees good".. han säger vad han känner, de gör han så bra.. Hade hans album innehållit djupa texter och han sagt att albumet speglar hur han känner för tillfället hade det varit en annan femma Doctors advocate One Night Dont need your love Start from scratch Där har du några Hur fan kan man jämföra de här med OC ungdomar?? deras största problem har varit att välja samma universitet som sin flickvän.. Games var vem hans nästa dealare var.. Yun_DI sa de bäst;jag kan tänka mig att games problem räcker sig längre än vilka bilar han ska köpa.. har du delat uppväxt med game eller? sånt har väldigt stor inverkan på psyket du vet..minnen .. farsa som våldtagit systern, uppväxt på barnhem, kompisar som blivit mördade, varit väldigt nära döden efter att ha blivit skjuten.. i "krig" med sin bror.. press på sig att leverera bra musik och dessutom sälja bra för att inte klassas som en has-been eller one hit wonder.. Plus att han känt sig sviken av många i industrin, många tvivlar på hans street vred, vilket egentligen är det enda han har, dvs hans gangsta image.. de svårt att leva upp till sånt med all den press man har på sig