I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ill Bill-White Nigger [Video]

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-01-17 00:57
P.S. Alltid kul att flippa ut i ett sidospår.......

2008-01-17 01:11
Oj. Det här var ju faktiskt bra.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Poet

2008-01-17 20:11
Realistic: Haha ja men de ändrar inte en konvertits DNA för det. Och som du själv säger, så är det mer en fråga om religion än etnicitet.
At the gates of Eternity...

2008-01-18 07:22
BC 99 - Ha ha, en konvertits DNA ändrar inte det faktum att "hebreiska judar" är en icke-existerande definition - och därigenom är hela ditt resonemang grundlöst.
Poet

2008-01-18 10:10
Realistic: Jag lägger ner att argumentera med dig, antingen så är det du genuint trög eller så dummar du dig med avsikt.

Love!
At the gates of Eternity...

2008-01-18 12:42
BC 99 - Det var inte mycket att komma med...
Faktum kvarstår: "hebreiska judar" är ett uttryck du troligtvis hittat på själv.
Om jag är trög - bevisa det genom att presentera trovärdiga källor som redogör för vad en "hebreisk jude" är!

2008-01-18 15:56

Angående texten.......
Refrängen går så här:
"Call me white nigger, call me Christ-killer or kike/call me nigger lover because I spit on the mic/think you got me figured out you´re not listenin´right, get your fuckin´head kicked in for thinkin´you´re hype!".
I texten säger Bill också: "...any type of racism is wrong".
Budskapet är alltså att all rasism är fel - vitas rasism mot svarta, svartas rasism mot vita, anti-semitism, och rasistiska vitas hat mot de vita som de kallar "nigger lovers".

2008-01-18 18:56
fet låt men trist att det inte var någon video med.

2008-01-21 22:05
BC99

Det judiska folket och då pratar jag inte om dom som konverterat har ursprung från mellanöstern vilket gör dom till ett semitiskt folk. Detta har iofs diskuterats under en massa år fram och tillbaka så det är svårt att fastställa någonting egentligen.
www.myspace.com/spectrocon
www.myspace.com/zentre