blev lite besviken, trodde det skulle vara en riktigt video.
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.
Tung jävla låt.
PS. Your cunt is in the sink
Lite besviken? Jävligt myket om jag får säga det själv!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, en video... cmon...... ta bort tråden.
mmmm... ill bill... det är såhär han ska låta.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
blev också lurad, väntade mig en riktig video. fet låt i vilket fall
ja mennar kan en vit säga nigger :S Lyssna på texten istället för att ställa dumma frågor.
Redline!
Riktigt grym låt faktiskt. Men känns som folk inte orkar lyssna utan bara kommer säga exakt det han snackar om i låten.
där vart jag glad en sekund.. och sen vart jag ledsen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har svårt för hela necro-campet, jävligt svårt. men det här var en tung storytellinglåt, no doubt
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Jag har svårt för hela necro-campet, jävligt svårt. men det här var en tung storytellinglåt, no doubt Necro är bara på samma nivå när han producerar!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Nej, de alla är jävligt tunga. Ill Bill visar ju sina skills i denna låten, speciellt slutet som är helt klockrent! Detta är iallafall ingen officiell video, bara en bild på Bill?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Detta är iallafall ingen officiell video, bara en bild på Bill? suck...
ja mennar kan en vit säga nigger :S dina engelska kunskaper lyser med sin frånvaro. cool låt
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha through fire and flames låten i guitarr hero som beat juh =)
noeL P20 Lägg ifrån dig "gitarren", öppna dörren och ta lite friskluft. Det behöver du. xD
Bra skit, men varför ingen video? Deprimerande!
I tego arcana dei!
"Call me nigger-lover, because I spit on the mic" (eller liknande, skriver ur minnet) Negerälskare är fan mitt andranamn, är jag och Ill Bill själsfränder nu?
I tego arcana dei!
snälla jag är svart och ordet neger eller nigger stör inte mig! Ser du inte vad Nas håller på med? Han vill att nigger ska va lika störande som ordet cracker? kolla på nas nya albums tracklist, finns ju en låt som heter "you can be a nigger too" lyssna o lär!
NasirJones P16 vad spelar det för om DU inte stör dig på det? alla svarta människor tycker och tänker inte som du gör.
Han vill att nigger ska va lika störande som ordet cracker? mmm...det är nog det han vill.
tung fucking låt, ill bill mördar denna..
www.soundcloud.com/arionmusic
HAHAHAHAHAHAHA fan va roliga ni är, inte inteligenta ett dugg. Specielt trådskaparn som inte kan se skillnad på stillbild o video eller ens förstår inebörden av det han säger.
Tung låt som fan. Lyssnar inte på Ill Bill annars men den här var grym.
Shuu
men idiot, din missledade topic fick mig att tro att det kommit en riktigt video till denna låt denna låt är så otroligt bra, såklart han kan säga "nigger" han gör ju det på rätt sätt så att säga... om man fattar hur han menar med det
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Dethar var klart en av Ill Bills djupaste latar hittils, han e ju kand for att aldrig vara radd for det han sager, och i dethar fallet rappar han ju faktiskt om nagot som manga kan kanna igen sig i dessutom - att han var vit och vaxte upp i fororten, och blev hatad for att han gillade hiphop och kanslan av att aldrig riktigt passa in. Det ar sadan har hiphop som far mej att tanka att "HIP HOP IS ALIVE"
THE TALENTED MR BRAT
wooooord
Mad track!
At the gates of Eternity...
fet. nån som vet var jag får tag på mp3an? :)
Illmaticly ill
yeah den va riktigt jävla tung! förstår inte den här grejen med nigger, whats up med det?
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
Ill Bill är semit alltså jude så han är inte vit amerikan direkt.
www.myspace.com/spectrocon www.myspace.com/zentre
bill får säga vad han vill.
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Galvatron P24 men fortfarande vit? :P
Det är Necros bror eller släkting va?
tung låt hur som helst
Get Random!
tung låt. lyssna på texten om ni inte fattar det där med nigger? testat det? allt handlar väl om hur man säger det och i vilket sammanhang, inte att man säger det.
Illmaticly ill
KinG-PhiL X1 Ja han är fortfarande vit, Ill Bill är Necros bror.
www.myspace.com/spectrocon www.myspace.com/zentre
sa sjukt satans javla galet ackligt tung Beatet ar ocksa helt javla sinnes, trodde aldrig man skulle fa hora det i hiphop version bill ar kung
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Shiiiit, fyfan va Ill Bill dödar den! Psychological Records all the way!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Galvatron : Alla judar är inte semiter, det är bara de med hebreiskt ursprung.
Glömde att tillägga, semiter är inte vita heller precis. De är faktiskt närmst besläktade med de afrikanska folken, trots att de är bleka till hudfärgen.
Låten e riktigt skön synd bara att refrängen går som den går.
I aint saying im number one oops sorry i lied...im number one,two,three,four and five
BC 99: ALLA judar har ju egentligen "hebreiskt ursprung", oavsett om det är ljushåriga ryska, mörka marockanska eller svarta etiopiska judar. Dvs deras anfader (Abraham) kom ursrungligen från nuvarande Irak, settled down i Israel, där de judiska kungarikena etablerades. Efter judarnas första påtvingade exil i Babylon och efter att romarna senare fördrev judarna, stannade ett litet antal kvar medan resten spreds över världen. Bill och Necro har för övrigt släkt i Israel.
Realistic : Tack för din lektion i judendomen, behövdes dock inte hehe. Och att hävda att alla judar har semitisk bakgrund är lite att ta i. Finns oerhört många som konverterat, och det är ju där hela den här spridningen börjat. Känner en svensk som konverterade för sin mans skull. Min egen morfar var ju etiopisk jude, vilket till och med många andra judar inte ens anser vara "riktiga judar". Som sagt, alla judar är inte utav semitiskt ursprung, det är främst de hebreiska.
BC99 P24 Min egen morfar var ju etiopisk jude, vilket till och med många andra judar inte ens anser vara "riktiga judar". "Regarded by some as descendants of the tribe of Dan, these so-called Falasha have lived largely isolated from other Jews since biblical times. When warfare hit Ethiopia in 1974, Israel began smuggling them out. Last fall the Israelis organized a cladenstine airlift called operation Moses for 8.000 Falasha, who hade fled to Sudan." hämtat från ett nummer av national geographic från 1985 som jag lustigt nog satt och läste i för typ en halvtimme sen...tycker att dom verkar ganska poppis! haha vet inte om det var fruktansvärt relevant för tråden men du lärde dig kanske något du inte visste om din farfars folks historia? :)
BC 99 - Du borde nog utveckla lite vad du menar med "de hebreiska" judarna... P.S. Beta Israel från Etiopien är erkända som judar av Israels chefsrabbinat, även Falash Mura, som tvångskonverterades från judendom till kristendom.
Demento: Jo men vi blev ju inte sedda som riktiga judar förrän år 1975 liksom. Och idag i Israel så är det vi som får alla skitjobben och bor i de värre områdena. Tro mig, jag har mött många andra judar som rynkar på näsan åt falashas. Kanonmat och städa flygplatser är vad vi är bra för enligt många israeler.Realistic : Hebreiska judar, mer eller mindre judar som aldrig flyttade från mellanöstern, utan stannade kvar tills modern tid.
BC 99 - Du använder själv termen "falashas", vilket betyder något i stil med "främlingar". Detta är vad etiopiska kristna kallar de etiopiska judarna - Beta Israel, vilka INTE uppskattar detta nedvärderande epitet (kanske inte så konstigt, med tanke på att de bott i Etiopien i ett par tusen år).
Angående din lite originella term "hebreiska judar": Modern forskning har påvisat en MYCKET slående likhet mellan ashkenazim - "europeiska" judar och sefardim - "spanska" eller "nordafrikanska" judar och "mizrachim" (judar från länder som t ex Yemen, Irak och Indien) vad gäller DNA o dyl......
Realistic : Det betyder "utböling" någon som står utanför en grupp/samhället. De etiopiska judar som inte ville konvertera till kristendomen, förlorade sina rättigheter och stod utanför samhället. Och varför jag använder det ordet är för att det är inte så många icke-judar som känner till Beta Israel. Sen har jag väl inte påstått att många av oss judar inte skulle ha semtisk bakgrund, bara att det är främst de hebreiska som har den starkt präglade semitiska bakgrunden. Du som påstod att ALLA (ja, du skrev det med stora bokstäver) judar har semtiskt påbrå. Det omfattar alltså även, enligt dig, de som konverterat till judendomen? Kul att du valt att intressera dig för judendomen, men återigen, du behöver inte ge mig en lektion i något jag redan vet.
BC 99 - OK, då ALLA som inte konverterat (även om konvertiter enligt judendomen inte bara upptas i den judiska tron, utan även i den judiska "familjen" - och därigenom också delar den judiska historien med de som är födda judar, men detta är väl mer teologi än vetenskap).......