I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jedi Mind Tricks

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-09-20 17:34
nejdå. Förstör inte min bild på hur Vinnie Paz sticker knivar i urinblåsor och spikar upp jesus. Allt är sant.
njut

2007-09-20 17:34
Vinnie Paz är en tönt.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2007-09-20 17:36
Nej. Så här ser en tönt ut, inte tatuerade tjocka killar med mörk dödsröst. De snackar om Pentium och Microsoft istället för mord och åter mord.
njut

2007-09-20 17:37
MFD00M P20

aa du har helt rätt, föredrar engelskan bara och förstår inte varför det skulle störa nån, okej om det är nån som inte kan engelska men då kanske det är dags att börja lära sig.

men d har inte med topicen att göra, och a underground kan ni få denifiera helt som ni vill, om riktigt hiphop blir mainstream så är jag tvärnöjd för det betyder att all den här gangsta-gimic rappen försvinner... folk som bara e ute efter cash lite så där snabbt o inte har nån kärlek för kulturen...
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-09-20 17:44
jaja, han kan likagärna dissa usas regering istället för o ge sig på världens största religion? fatta hur många människor som tar åt sig... fuckhead
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-09-20 17:52
Explict P20: Mörk dödsröst? Wtf, Vinnie Paz är redigt kass, och han är tråkig när han håller på att prata om mord hela tiden..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2007-09-20 17:54
"jaja, han kan likagärna dissa usas regering istället för o ge sig på världens största religion? fatta hur många människor som tar åt sig... fuckhead"

Vem fan bryr sig, religion är ju skit ändå. Bara kul att han bashar Jesus ju.
njut

2007-09-20 17:54
"Explict P20: Mörk dödsröst? Wtf, Vinnie Paz är redigt kass, och han är tråkig när han håller på att prata om mord hela tiden.."

Låter som du sett för lite actionfilmer i ditt liv.
njut

2007-09-20 17:59
Pfft, vad snackar du om? Vad har actionfilmer med Vinnie Paz att göra? Han är gör inget nytt han babblar om samma jävla skit hela tiden..

2007-09-20 17:59
Då kanske mörk är fel ordval då, men tillgjord, grym och överdriven är den minsann.
njut

2007-09-20 18:00
Något sånt, otroligt irriterande röst har han iaf.

2007-09-20 18:06
tycker hans röst e soft, han är duktig när det kommer till lyrics.. flowet funkar fortfarande efter många år.. men det jag INTE diggar e hans stötande texter.. och säg inte att "religion e skit" bara för att 95% av whoa e ateister
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-09-20 18:07
"men det jag INTE diggar e hans stötande texter.. och säg inte att "religion e skit" bara för att 95% av whoa e ateister"

Stötande texter är ju hela grejen med Vinnie Paz. Han skulle va dödstråkig om han inte var stötande.
njut

2007-09-20 18:13
han e grym på storytellings, o det finns många låtar där han inte nämner kvinnoförnedring, homofobiskt shit, hat gentemot kristna.. osv.. så nej, allt e inte stötande min vän :)
AMICI DI NESSUNO

2007-09-20 18:13
I nyaste JMT-albumet har dom lite olika teman och sånt, GZARZA. Han snackar inte om samma saker jämt, tyvärr. Personligen skulle jag föredra om han bara mördade i alla låtarna, men så är faktiskt inte fallet.
PEACE

2007-09-20 18:14
"han e grym på storytellings, o det finns många låtar där han inte nämner kvinnoförnedring, homofobiskt shit, hat gentemot kristna.. osv.. så nej, allt e inte stötande min vän :)"

Allt är inte stötande, men det bästa med mest lyssnarvärde är.
njut

2007-09-20 18:30
Sen_AP P19 Men det blir för mycket av det, jag gillade han och JMT på deras debut album och VBD var helt ok, annars är jag inget stort fan..

2007-09-21 11:47
och forceone vem fan tror du du e mannen snacka svenska vi lever inte i harlem din pajjas och sen är de rza å inte gza ¨du tror all mainstream e club musik? sluta nu bara säger att jmt inte är så u.g och obskyra som ni tror asså big deal snacka skit om jesus titta på manson te.x de funkar.. håller med om de inte är akon,jay-z mainstream men att komma med de e okända,underground etc ..lägg ner de nu de e inget speciellt me de
Yo,i got a slight problem

2007-09-21 11:50
underground är typ osignade artister som springer och kränger sina cds på gatan och har spelningar för 5 pers, inte några som är kända över hela klotet,spelats på mtv osv så lägg ner
Yo,i got a slight problem

2007-09-21 14:16
fast samtidigt är dom inte direkt mainstream, de är helt enkelt bara hiphop

Vad tycker folk om deras nya platta? Army of pharoes

personligen tycker jag den var ok, hitta 3 spår som var riktigt tunga (Battle Cry, Gorillas och Al Shall Perish)
JKIBMM

2007-09-21 16:07
Kitti: det är den näst senaste AOTP plattan. Den senaste heter Ritual of Battle.

okej nej, JMT är inte mainstreamhiphop. gaah
http://www.kalvinhiphop.com

2007-09-23 19:14
det är den första AOTP plattan, The Torture Papers som har All shall perish osv ^^ den nya (som släpps på tisdag) heter Ritual of Battle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-23 19:16
"och sen är de rza å inte gza"

finns en jävel som heter gza som är med på on the eve of war med mera :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-23 19:18
Uncommon Valor och Shadow Business är två låtar som många lyssnar på.. och inte är de stötande!
AMICI DI NESSUNO

2007-09-24 00:20
"finns en jävel som heter gza som är med på on the eve of war med mera :)"

Upptäcker folk GZA genom Jedi Mind Tricks nu?
njut

2007-09-24 10:53
topdawg P21

vem kallar du pajjas? vart fan skrev jag gza? horunge lär dig läsa, skrivit varje inlägg förutom första på svenska. fuckin' pretendah... gå o sälj korv mannen.

kan du inte engelska, lär dig.

och vem jag tror att jag e? beror på hr du menar, va d e en utmaning? kom o ta reda på vem jag e muckar 19 februari. jävla horunge spela bonanza på nätet.... VAD!!!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-09-24 10:55

sen förresten jag skiiter fullständigt i undergroudn o mainstream... jag lyssnar på hiphop, vart horungarna  e signade o sånt skiter jag fullständigt i...