jag tycker han har en poäng. nas är fel artist för den där konserten.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Förstår också Bill O'Reilly, rätt sjukt att nas av alla ska komma dit, men samtidigt låter han inte någon snacka till punkt och beter sig helt vidrigt..
Men att skylla på en artist är helt fel, när dem har kanske en av världens konstigaste vapenlagar i Virginia! Är det inte så att en 12 åring kan köpa vapen där?
Ang simpsons och family guy så finns det en gammal vits om att en kapitalist glatt skulle sälja repet till folket som planerade att hänga honom. Dvs att de programen genererar så möe pengar att fox inte bryr sig om samhällskritiken i dem.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Erik_Indian P23 de där är riktigt skadat, att folk kan svälja det så där. Inte undra på att USA ser ut som de gör...
Men lika glad är jag för det!
dirtyfist Jo det lär nog ha varit så att dom har tagit med videos från Youtube faktiskt.
Hallå kan nåhon J***l svara på min fråga vilken e den sista låten som spelas när dom visar NÄÄÄS om hur gangster han e
tror snoop osv nas kmr köra en scarface scen ' I have a problem, We have a problem ' hahahahahaha
Tutilooooo
A_Unit Thiefs theme (remix)
141_141 ja hitta den på youtube...but tnx anyway ;)
rolig gubbe de där.... Konstigt att dom säger att Nas e känd för sina våldsamma texter..... knappast
kill kill kill, murda murda murda på O'Reilly sträjt app en daown
O'Reilly är ju fullkomligt inkompentent.
www.myspace.com/suspectrap
Har NAS uttalat sig om detta? Och vad heter den där låten i början när han skriker: "Kill Kill Kill"
"rolig gubbe de där.... Konstigt att dom säger att Nas e känd för sina våldsamma texter..... knappast" så du menar att inte är våldsam?
bill o´reilly är en äcklig super konservativ nazist som ngn borde backa upp en bil på eller ngt, ond jävel.
HL.
tror han han bara e ledsen för att han inte får säga "the N word"
Producent
2007-08-19 13:27
Fyfan va löjlig han är.....idiot!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
neapaal P18: ja jag blev ju själv ganska upprörd när dom förde ämnet på tal. samtidigt kan jag förstå dom. våld från dudes inom gatugäng finns i deras vardag. Dom bor nära ett område där det regelbundet sker random-skjutningar från påtända gängmedlemmar med allt för god tillgång till vapen, ibland har dom även gjort drive-byes inne i deras kvarter och bekanta till dom har blivit skadade/dödade. så jagkan ju inte riktigt begära att de ska digga musik som glorifierar sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
so d´å kan man ju lika gärna påstå att usa´s regering och amerikaner över huvudtaget uppmanar till våld och att alla presidenter varit till krig och att de är förebilder tilll folk för vapen innehav
clinton krigade väl inte
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
en hiphoptråd fortsätt inte snälla inget sånt krig men det släpptes bomber även under hans tid men han är satt säga en av de mer vettigare presidenter usa haft för och vara ärlig tror jag den bästa hur som helst ett undantag för att komma till saken ska maqn säga att han är kvinnoförnedrande då ochj en dålig förebild för män så som dem säger om rapparna för deras livstil?
VEM FAN ÄR NAZ?
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
swedishrapstar: Clinton krigade. Alla amerikanska presidenter har varit med i krig när dem har suttit som president.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Jag blir sjukt förbannad på Bill alltså.
snubben måste ju få knulla snart det här är helt sjukt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han ger sig inte.
SKU - SKU - SKULASON!
inte för att jag gillar Bill det minnsta men är det så jävla taktiskt att låta nas lira på ett sånnt ställe iaf. Han har ju ändå åkt fast för vapeninnehav vad jag förstår. Även om han har mycket peace låtar så är han ju knappast ensam om det. vore nog mer passande med någon annan måste jag säga.
Static is the last thing ya need when ya see me
bruise P19 Hur många gånger har han åkt fast och när var det senast?
Shuu
lovar att gamle bill har en puffra under kudden i sitt crib
SKU - SKU - SKULASON!
Det är så kul att han ställer frågor och när han inte får det svar han vill ha så avbryter han den som talar direkt.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
men han har ju rätt den här gången. på en sån här tillställning borde artisterna väljas med större fingertoppskänsla.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
man tycker att idioten Bill borde ha vettigare æmnen att ta upp, nu ær han dock så proBush att han gør vad som helst att få folk att inte tænka på den riktiga frågan, som egentligen borde vara Irak.
I be around, just out of sight
Oavsett vad folk tycker om Nas är lämpligt eller inte så är hela Bill O´Railey programmet sjukt vridet....visst...det är lite av en ledarskribent-shit han håller på med (ingen aning vad man kallar sånna i tv version) ...och det är mer eller mindre deras egna åsikt....men killen borde inte få kalla sig journalist när han ska droppa så mycket bull ja mena...killen får aftonbladets nöjesspalt att framstå som mer sanningsbaserad än Darwins evolutionsteorier...
JKIBMM
vet inte hur vettigt det där inlägget var ..men jag är trött och aningen alkoholpåverkad så live with it!
JKIBMM
men hur många vet riktigt säkert om han har ändrat sig efter vapenarresten som jag tar för givet att han varit med om eftersom alla skriver det. Hur många artister finns det inte som inte har åkt fast för vapeninnehav liksom. Jag gillar Nas som fan men jag förstår kritiken
Static is the last thing ya need when ya see me
alltid enklast o skylla på en individ istället för att fokusera på den riktiga frågan. ska han inte ta upp hur fucked up vapenlagarna är i USA och vad som är anledningen till att folk skjuter ihjäl sina medmänniskor? Bill tror han är sån god människa och patriot för att han kritiserar och pekar fingret! Han borde intervjua någon som var i Publiken o fråga dem varför dem valde att gå dit...
I be around, just out of sight
"alltid enklast o skylla på en individ istället för att fokusera på den riktiga frågan. ska han inte ta upp hur fucked up vapenlagarna är i USA och vad som är anledningen till att folk skjuter ihjäl sina medmänniskor? Bill tror han är sån god människa och patriot för att han kritiserar och pekar fingret!" Japp, så tycker jag också. Tror ni att tv-kanalerna som visade en massa action filmer stoppades? Någon som kan alla staters vapenlagar? Jag har för mig att 12+ kan gå in o köpa ett handelvapen i Virginia. Är inte det man borde igentligen satsa på? Istället för att skylla på artister och filmer? Tror ni inte att någon annan mobbadunge skulle göra sådär i världen om det fanns vapen att köpa?