Bill O'Reilly vs. NAS
Bill O undrar varför han hatar rap så jävla mycket
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
döda oreley, mörda mörda mörda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gangster rapper? Bill O'Reilly är så jäkla patetisk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fy fan vad jag hatar Bill O'Reilly , han e fan helt vack!!! Hahaha Nas Gngster rapper.
http://www.myspace.com/danielscriptchess
Man mår dåligt av att se sånt här. haha
he mad
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Fox News = Bush News ...inte konstigt att de snackar bull om en N.Y. rapper
JKIBMM
att han är ifrån n.y. har inget med saken att göra bill o hatar alla rappare, ickekristna och ickeamerikaner
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
true...men fox news är fortfarande kasnke den mest enkelspåriga och snevridna tv kanalen i hela Usa.
JKIBMM
det är dom lungt dokumetären outfoxed var det som fick mig att bli "besatt" av bill
Ha! Jag gillar hur de tar rader ur låtar totalt ur sitt sammanhang. Det är ju bara ett publicitetshorande som Bill kände att han kunde utveckla från den första gången han fick uppmärksamhet i den här frågan.
"... People now log on to message boards and write thesis statements about the music. If you like it, you like it. If not, cool. Let it be what it is. It's just Hip-Hop." / Phonté
Helt urgröpt i skallen.. MEN vad fan va de där för remix på thiefs theme man fick höra en bit av?? lät ju skön!
Men lika glad är jag för det!
Såg ni att dem hade tagit scenen ur Jay-Z - 99 Problems, när jay-z blir nedskjuten?
Men simpsons går ju på fox, det är ju vänsterskit nästan,¨åtminstonde liberalt?
e det han som dissade snoop??
Neobica: Det är nog mest debattprogrammen, nyhetsprogrammen osv som syftas på när man kallar fox för vinklat.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha reilly är smutsig! han kan fan inte må bra asså. blev säkert antastad som barn eller nå
men äsch han e en jobbig gammal gubbe
Vad heter låten som gick nånting med "got yourself a gun"?
Changed P19 Got Urself a Gun heter den..
The absence of evidence is not the evidence of absence
den heter got yourself a gun;)
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
oj Sino han före...
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
HATAR HATAR HATAR den här snubben1! kan ingen bara ta o skjuta honom nån dag!
en arrogant jävla surfitta är vad bill är!! men så otroligt underhållande. somebody slip him some roofies.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Det roligaste i inslaget, förutom att O Reilly är lika ignorant som vanligt, är ju klippen när dom visar orden till hans låtar... "Carhaart" blev "Car heart"!! hahahaha Kul att dom klippte in klippet från 99 problems där Jigga blev skjuten... ahhhh, the irony.
OK om Mobb Deep skulle uppträda på V-tech, då kanske det skulle kännas lite mer förståeligt med tanke på textinnehållet ("My gunshots'll make you levitate"). Men Nas?! Ridiculous id say.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Vilken e den sista låten då efter Jay-Z blir skjuten börja nått..busta a shell at the ground elle nått vet ni vilken låt de e??
vafan visa Nas- I know i can
och vem fan är du?
O'Reilly skulle lyckas få Will Smith att framstå som en gangster!
Neobica P58 - jepp..och så gör även family guy som jag förstått det...men det är skillnad på deras nyheter och komedi ..deras nyhetetsenhet är bara bisarr ur alla perspektiv
JKIBMM
sen har ju simspsons drivit med Fox extremt många gånger!
man slutar aldrig att tröttna på horbill. Han är så jävla patetiskt att ingen raderar han nuna från TV.
SKU - SKU - SKULASON!
Roliga är ju att folk köper det där......
JKIBMM
hade varit skoj att se nas sitta i oreillystudion och försvara sig. Nas hade käkat upp han.
SKU - SKU - SKULASON!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!! Så jävla irriterande att dom bara plockar ur dom meningarna! Nas har hur många "peace" låtar som helst!
Lika irriterande är det när O'Reilly inte låter någon annan prata färdigt!
palla lägga skulden på dom 32 döda på rektrorn schysst nsnubbe
LEGALISERA CANNABIS
Tycker man ska gå ut med en sång rej i TV, att den som hittar mest skti på bill oreilley får massa deg!!! han kommer sjunka
LEGALISERA CANNABIS
Jävla äckliga gubbe. Dö. Bara dö. Tror ju fan inte Nas drar någon av hans vapen glorifierande låtar direkt. Nas har väl lika mycket känslor om det som hände som vilken amerikan som helst.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
Mina släktingar i USA tyckte att mina föräldrar skulle förbjuda mig att lyssna på rap med hänvisning till O'Reilly
Erik_Indian P23 fy fan det var det värsta!
SKU - SKU - SKULASON!
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
lyssna så hör du
The Young Phenomenon...
Ey vad är det för remix på Thiefs Theme? Tungt beat..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Remixen är gjort av en snubbe som heter Midas Touch , han har videos på youtube med många av hans remixer.
tackar!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Skyhigh: Då kanske Fox News enbart tog youtube videos? Med tanke på att det är en snubbe som har gjort en video med Nas med låten "Ethier" och har med där Jay-Z blir skjuten.
Varför tog han inte med Nas i programmet istället? Jag tror inte han skulle tacka nej.
your heart pump project kool-aid
finns det inte varre saker att fokusera sig pa??!!
I be around, just out of sight