I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

50 Cent - AYO Technology (Feat. Justin Timberlake)[Video]

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-08-06 19:41

tror inte att T.I. och 50cent kommer beefa, T.I. tackar ju "sha money & G-unit" i sina thank you notes (?) på T.I. vs T.I.P. skivan

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-08-06 23:14
Jag tror inte heller att det blir någon beef då dom inte riktigt vänder sig till samma målgrupp, bara att jag tycker AYO låter som en billig ripoff på "My Love" (i synnerhet beaten), men utan samma hitfaktor som denna. Det är där jag drar likheterna med TI. 50 må ha sålt mer skivor än dom flesta rappare, men tror att hans tid är förbi. Jag hör nästan aldrig någon av domhär låtarna på radion eller på MTV/Channel U heller för den delen...brukar inte ta sådan tid för 50 Cent att få någon hype.  
THE TALENTED MR BRAT

2007-08-07 00:18
broder_d P0

haha du är den största G-unit dickrydern jag har sett
har du inte insett att de är trash?

diggade inte låten.. beatet var chill men fiftys rap var trash..
bless

2007-08-07 09:13
haha du är den största G-unit dickrydern jag har sett
har du inte insett att de är trash?

Hm, jag vänder inte kappan efter vinden som 90% av alla hiphop-fans gör. Är det hot så säger jag att det är hot, är det wack säger jag att det är wack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-07 18:26

Hmm, Fifty är inget för mig, men Justin är fan bra asså!

2007-08-07 20:20
Du har inte hört talas om I Get Money? Alla går crazy över den överallt.

Hahah vem har gått crazy över den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-08 01:01
USA kanske?
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-08-08 18:01
medans du blir 3 wayad av black wall street medans game namedroppar andra namn samtidigt som han bangar dig?

2007-08-08 18:07
ere bara jag som tycker att broder_d blowar g-unit hahaha, keep sucking bitch

haha säger han som har The Game OCH Blood i sitt namn och dödshotar folk över internet. steppa ditt life game up din lilla fffaaaggot

2007-08-08 18:11
Exorsixten

Skulle inte kalla "Harder, Better, Faster, Stronger" för en hit. Dessutom är den en grymt bra produktion, vilket säkert även du skulle höra om du lyssnade på instrumentalen noga. Sen förstår jag inte hur du kan få sampling till något negativt.

MC_Joe
Kingdom Come sålde bäst första veckan 2006. 
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-08-08 19:28
Etna produktionen är tyvärr inge speciell. Snubben lägger lite fula synth harmonier. Har inte hört en enda seriös producent säga något positivt om den.

Dessutom var Harder Better Faster Stronger en stor hit från Daft Punk's sida.

Ser inte sampling som något fel. men att enbart sampla hits för att göra hits är lite väl tråkigt, särsilt när snubben inte ens flippar det utan mest brukar ta loopar.

2007-08-08 20:39
Har du hört någon seriös producent säga något negativt om den då? 
Okej om den var det från Daft Punks sida..det har ju inget med saken att göra. Globalt sett var den absolut ingen hit. Däremot t.ex. Top Billin som I Get Money är samplad från var ju en hiphophit i slutet av 80-talet. 

Kan du räkna upp 5 låtar där Kanye loopat kända hits för att göra hits?

Helt sjukt att vara negativ av den anledningen hur som helst. Okej om du inte gillar hans sound på beatsen eller hans sätt att rappa, men att säga att han är en dålig producent är galet.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-08-09 23:00
CRIK 

Har sett vdeon till i get money någon annanstans än på youtube emellan dina onani-intervaller?

2007-08-09 23:13
fresh som fan.. justin mörda den!

2007-08-10 00:17
ja det har jag. jag gillar inte den

2007-08-12 09:44

haha JUUSTIIN

I Use To Fuck Nasty Bitches, But Now I Fuck Classy Bitches

2007-08-12 11:38
Tror att ur Radioperspektiv så kommer denna diggas mer än Kanyes Stronger , enklare att lyssna på plus att det gästas av Timberlake o Timbaland..