50 Cent - AYO Technology (Feat. Justin Timberlake)[Video]
Video Gillar beatet som fan, video ser ut som allt annat och 50cent är fett seg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan han går bara lägre och lägre verkligen skitdåligt....
Synd att 50 cent har sin sämsta delivery någonsin, speciellt i reffen. Hurfan låter den? Beatet är liksom asbra.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Det här ska ju vara singeln som ska få 50cent att sälja mer än Kanye typ.
Det blir intressant att se vad Kanye har i skjortärmen. Den borde oxå komma snart.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
På samma sätt som 50 cent "snott" sina beats till Amusement park och I get money menar du?
Gillar beatet som fan, video ser ut som allt annat och 50cent är fett seg. Vilken video liknar denna? Tycker både videon och låten är grymt sköna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycket videon påminner lite om tidigare Justin videos. Men den va otroligt skön!
50 suger på den här låten.ö,
Beatet var inte så speciell... Timbaland kan göra bättre
Den här kommer få albumet att sälja. Allt timbo och justin gör blir stort.
your heart pump project kool-aid
Tycker inte om beatet, men smart move av 50 att släppa singel med justin. lär nog sälja oavsett hur det låter.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2007-08-03 13:55
beatet va riktigt grymt....riktigt 8-bit känsla på den....synd bara det e fel jävla rappare på den...skulle vilja ha den på instrumental
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
etna... amusement park beatet är g-unit official som läkte ut men I get money beatet är väl inte helt likadant som lil flips right?
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Fumez jag har den instrumentalen! För övrigt så kommer denna sälja sjukt, tänk alla 14åriga tjejer som kommer sjunga "aAAAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOO"? Denna kommer fixa massa sales för 50, kvittar ju vem som köper. Men egentligen. fuck sales.. 50 är smart, har 3 singlar ute och han släpper om 1 månad... han kommer släppa minst 1 till inann. Han måste verkliogen vara helt försäkrad på att inte förlora...
Producent
2007-08-03 14:23
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
CRIK Jim Jones rappade på amusment park beatet innan 50 cent hade det! Så det beatet är inte exlusivt för 50 cent! Iblant gör producenter sånna dealar
Jim Jones rappade på amusment park beatet innan 50 cent hade det! Så det beatet är inte exlusivt för 50 cent! Iblant gör producenter sånna dealar Ibland får rappare tag på beat-cds med vissa beat. Dangerous LLC visste inte ens att Jim Jones hade använt beatet. Jim Jones hade inte tillåtelse att använda beatet men eftersom det var på ett mixtape...
beatet e najs justin gör de bra men 50 fuckar allt
nja alltså denna gillas inte så mycke.. känns som vanlig rap av 50 sen helt plötsligt en Hård refräng som tar över hela låten, som om den har blvit inklippt på nånogt konstigt sätt.. Ähh men men 50 lär sälja bra tack vara justin och timberland, allt med dom säljs nu för tiden.. ska bli kul när deras tid är över.
Curtis "Green Screen" Jackson haha.
Gillade inte... ALLT var för segt och tråkigt. Känns som det inte blir några mer 50-grejer i min skivsamling.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Curtis "Green Screen" Jackson Skulle det på något sätt vara negativt?
tja
Cam'Ron och alla dom han har beef med kan nog använda sånt mot honom, det förstår du nog själv.
tbh green screen låter coolare än killah cam
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Tyckte inte den va så bra, typ ok Synd, hade höga förväntningar, Justin, 50 och timbarland, jävligt cool mix som borde bli sjukt bra, men men
hak_lars okej tråkig.....menade inte så menade att han blir bara sämre och sämre varje gång han öppnar munnen...
fett låt som fan sommarens största hit , 50 & justin = guld , försöker dom inte härma den filmen minorety reoprt med tompan?
YeeeY YeeeeeeeeeeeY
broder_d P0 Menade att den inte är nått speciellt, ser som tidigare nämt ut som allt annat av justins saker.
Menade att den inte är nått speciellt, ser som tidigare nämt ut som allt annat av justins saker. Kan hålla med om Justin, men där e skillnad från övriga rapvideos om man säger så :)
etna P23 beatet va gjort för 50 cent... enligt producenten... så med andra ord va det väl jim jones som snodde beatet
Digg this!
Låten skulle förmodligen vara bättre med Justin featuring 50 Cent än tvärtom. Det är en väldigt typisk Timberlake-låt och 50 låter lite malplacerad på den.
www.plaingold.com
kass som fan
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Average Timbaland beat, kan bli störande ibland, 50 imponerar inte med rappen, Justin outshinar vår egna lilla mtv-gorilla.
http://www.myspace.com/deadlykanha
verkar bara vara jag som tycker den är tokfet
ye ye ye
sen har ingen lagt märke till svenska spriten i videon :) ?
ye ye ye
jag vet att 50 inte har snott sina beats..läs vad jag skrev.
anledningen till att jag skrev sådär var för att hak_lars påstod att kanye snott från daft punk, vilket han inte har såklart. med det resonemanget har 50 snott beats oxå..så menade jag.
filladakilla, nej ! denna låt är as fet! diggades från första början. Gillar inte fifty så mycket men detta är najs!
Bara jag som tycker det låter roligt när fiffty säger "justiin"?
Jag betvivlar att detta kommer att sälja, trots Justin och Timbos medverkan...detta låter ju bara som en billig version av "My Love", fast utan samma hitfaktor, och med 50 som ersättare av TI - tror faktiskt att TI och 50 är en framtida beef rentav, sedan TI tagit över tronen som hiphopens konung i dagsläget (åtminstone vad det gäller siffror)...tror 50s skiva kommer sälja MAX 1 MILLE...inte mer!
Även om denna singeln förmodligen får mer hype än de två tidigare - att de två första singlarna floppade är nog ett tecken på att denhär skivan inte kommer att gå särskilt bra. 50 Cents tid är liksom över nu...inte ens han kunde stå emot "THE SOUTHERN TAKEOVER", ett bevis på detta är hans uttalande mot Lil Wayne.
THE TALENTED MR BRAT
MC_Joe, T.Is skiva har ju inte sålt en mille? Så hur kan han vara kung av siffror.. lol
Nej, han har inte sålt en mille, men enligt statistik från flera sidor så är det den bäst säljande hiphopskivan under 2007 (och hans förra platta, "King", sålde ju faktiskt bäst av alla rapalbum under 2006...så ja, domhär två senaste åren har han varit på topp faktiskt...jag trodde faktiskt att 50 Cents tredje platta skulle bli årets överlägset största succe, men efter fiaskot med båda dom första singlarna så betvivlar jag detta)
THE TALENTED MR BRAT
lil-mcd jag tycker oxå de låter sjukt roligt
kommer bli sjukt skoj att se debatten mellan 50 och kanye 11 september på 106 & park.
SKU - SKU - SKULASON!
varför visas inte hans videos på tv?? han har släppt 3 singlar hittils och jag har inte sett en enda på tv :P
Nej, han har inte sålt en mille, men enligt statistik från flera sidor så är det den bäst säljande hiphopskivan under 2007 (och hans förra platta, "King", sålde ju faktiskt bäst av alla rapalbum under 2006...så ja, domhär två senaste åren har han varit på topp faktiskt...jag trodde faktiskt att 50 Cents tredje platta skulle bli årets överlägset största succe, men efter fiaskot med båda dom första singlarna så betvivlar jag detta) Du har inte hört talas om I Get Money? Alla går crazy över den överallt. Sen alla brudar som har hört Ayo Technology tycker den är skitbra, mission completed. 50 Cent och T.I är inte ens i samma liga . Har T.I ens någonsin gått multi-platinum? 3 veckor sen är 50 Cent platinum. Southern artister som Young Jeezy, Young Breezy, Young Feezy och Lil Killa Skrilla får kämpa i 6 månader för att gå platinum. Sen är T.I den ända stora artisten som släppt iår, vänta du tills i slutet av året.
etna P23: Näe han samplar/loopar bara lite äldre hit's och rappar över dom typ och lägger lite fula harmonier...
Fiddy Cänt, JustÄÄNNNN, Timbäälään, Godddäääämn
http://www.myspace.com/deadlykanha
Graffare
2007-08-06 19:19
nu kommer småglinen tro att 50 är crunk också.. lol
http://metafourhiphop.com/