Konsertbesökare
2007-05-08 19:38
Songs where the guest MC outshines the artist?
Raekwon feat. NaS & Ghostface Killah - Verbal Intercourse Jay-Z feat. Eminem - Renegade Gangstarr feat. Inspectah Deck - Above The Clouds Jay-Z feat. Biggie Smalls - Bk's Finest NaS feat. AZ - Life's A Bitch Crustified_Dibbs-Cunt_Rennaissance_Feat._Biggie_Smalls De jag kommer på nu, fyll på Whoa folket!
alla gangstarr-låtar som har gäster. rite were u stand, the militia, osv osv.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Freddie Foxxx på Militia Lord Finesse på Represent Fat Joe på Who Got Gunz Percee P på Kickin' Flavor Wit My Man Jay-Z på 4 Alarm Blaze Kool G Rap på Letter 'P' Jay-Z på Never Let Me Down Nas på Live At The Barbecue Papoose på Watch How It Go Down RMX Grand Puba på Nitty Gritty
Chords feat. Tonedeff - Days Chasing Days Access Immortal feat. Substantial - Get What You Deserve
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
jakpuk: ja maste saga att ja tycker Gurus vers i DWYCK e tightare an Nice o Smooths. trots att dom annars e mycke skonare.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Vet inte om jag är ensam om att tycka detta, men tycker dilla är bättre än common på thelonious. Sen om den räknas som Commons eller SV's låt är en annan sak.
Peedi Peedi på Long Time med The Roots är oxå imponerande.
Sen finns det ju såklart hur många låtar som helst med självklara "vinster", men black thought och common är ju inte vem som helst kännst det som.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Skribent
2007-05-08 22:24
Big L på Furious Anger Cormega på Set It Off Dresta på Real Muthaphucckin' G's Canibus på Music Makes Me High (RMX) Nas på Live At The Barbeque Big L på Yes You May (RMX) Cuban Link på Bet Ya Man Can't Big L på Represent
Bun B på det mesta han gästar, vilket är en hel del...
Nas & Quan - Just a moment imo.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Scarface ft Nas - inbetween us. Satan i gatan vilken vers.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
cunninlynguists f. tonedeff - love aint eazy-e f. b.g. & dresta - real compton city g's sen får man väl addera att dr. dre brukar vara en klass sämre än sina gästrappare...
Priyan samma bröder outshinar även eazy-e en gång till på gangsta beat 4 tha street! :)
M.O.P feat Kool G Rap - Stick To Ya Gunz Jay-Z feat Dr Dre & Rakim - The Watcher 2 Notorious B.I.G feat Method Man - The What Lord Finesse feat Big L - Yes You May (Remix) Jay-Z feat Eminem - Renegade
dundermannen P11 Fysatan vilken bra låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Public Enemy feat Ice Cube & Big Daddy Kane - Burn Hollywood burn Fat joe feat Apache & Kool G Rap - You Must Be Out Of Your Fuckin Mind EPMD feat K-Solo & Redman - Headbanger
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Hangaround
2007-05-09 00:25
Blackstar ft Common - Respiration
RA The Rugged Man på Uncommon Valor
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Konsertbesökare
2007-05-09 07:42
Adding: NaS feat. Scarface - Favor For A Favor
Konsertbesökare
2007-05-09 07:47
Add Nr. 2: Mobb Deep feat. Raekwon & NaS - Eye For An Eye
Nas gästverser håller nästan alltid högkvalité. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jay-Z feat. Eminem - Renegade Benzino feat. Busta Rhymes & M.O.P. - Figadoh (Remix) Eazy-E feat. B.G. Knoccout, Drêsta The Gangsta & Sylk-E Fyne Fat Joe feat. Baby, Lil' Wayne, Rick Ross, R. Kelly & T.I. Shawnna feat. Pimp C & Rick Ross - Gettin' Some Head (Remix) Too $hort feat. Pimp C & Rick Ross - Money Maker Mystikal feat. B-Legit & E-40 - Here We Go Kurupt & Method Man brukar nästan allti outshina originalartisterna.. nästan..
Game - 300 bars Remix feat. halva hiphoppen och Nas
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
one blood menade jag givetvis
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Är R. Kelly är en "guest MC"?
Young Buck feat. Game & Ludacris - Stomp.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Biggie i Flava in Your Ear (remix)
http://fredpajorden.com
game feat eminem - we aint
Redman & Icarus - The Bullshit Last Emperor, Poetic & Esthero - One Life
Science Genius Girl
2pac feat. Daz, Kurupt, Method Man & Redman - Got my mind made up
Nas feat. Jay-Z - Black Republicans Jay-Z feat. Scarface & Memphis Bleek - This Can't Be Life Aesop Rock feat. El-P - Whe're Famous J.R. Writer feat. CL Smooth - Mesmerized (Remix) Joell Ortiz feat. Saigon & Jadakiss - Hiphop (Remix) Nas feat. Jadakiss & Ludacris - Made You Look (Remix) är några jag kom på på rak arm. Tycker man Eminem kör över Jigga på Renegade har man förmodligen en grov avsaknad av soul eller så är man bara lite bakom flötet. Jigga lacear 10 gånger mer känsla än Eminem på den.
jo men att säga att jay-z outshinar nas på black republican så tyder det också på att man är lite bakom flötet...
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Hm, tough call tycker jag. Både Nas och Jogga har riktigt grymma verser där (Black Republican) but I gotta give it to Jigga. That rhyme structure gives me f*cking goosebumps. Huddlin' over the oven...och allt det där. Mind blowing. Typ bästa Jigga-versen på....mkt länge.
Jogga, haha, måste sluta äta med ena handen och samtidigt skriva med andra.
jay dee outshinar slumvillage och common pa thelonius
jag var inte ensam alltså.. :)
Nas på Verbal Intercourse.
Word2YaMova: Nas öppninsrade överglänser Jiggas men sen slaktar Jigga rakt av. Dock är de relativt jämna.
Jay Z och alla som någonsin har gästat på en Kanyelåt. Tycker han överskiner Nas på Black Republican också. Em på alla låtar med Fifty eller Obie eller någon annan från Shady Inc. Slug på Blah Blah Blah R.A. the Rugged Man på Uncommon Valor: A Vietnam Story och Ill Bill på Heavy Metal Kings Dem jag kommer på nu på rak arm
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
50 cent på eminem - never enough
Cage på El-Ps "Dead Disnee" är väl lite väl bra. El verkar mest slö på den ärligt talat. I övrigt måste jag hålla med Hwarang om Slug på "Blah Blah", och floppen om El-P på "We're Famous". Och Dose One på Aesops "Odessa"... hahahaha. Shiiiit.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Soul_Survivor_II P29 "Papoose på Watch How It Go Down RMX" är du allvarlig? papoose lägger en av sina sämsta verser nånsin medan termanology lägger en av dom fetaste verserna jag hört på länge. papoose e en av mina absoluta favoriter men han gjorde mig galet besviken med den versen. mitt eget bidrag är: apathy - it takes a seven nation army to hold us back ft emilio lopez kanske inte direkt outshine eftersom apathy's vers e skitfet också men emilio's e bättre.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
fasa: Jag tycker Terms vers på den är mkt sämre än hans "riktiga" verser på orginalet. Jag minns inte exakt vilka rader Pap droppar där, men hans flow och delivery mördar. Är det inte i den han droppar "My support system/is NY wisdom/I made the city look good when it was dead, just like a mortician" Makes me say "Ouch" everytime!
SS fan va skumt, jag tycker term lägger en bättre vers på mixen än på orginalet. att den skulle va "mycket" sämre hajjar jag inte alls. och paps flow e riktigt dåligt jämfört med vad han kan egentligen enligt mig. men men det e väl åsikt å smak i guess... jo det e där han dropar den raden, fast lite annat mellan wisdom och i made... fet line ja
Obie Trice ft. Eminem - Hey Lady
vilken låt påminner Raekwon, Nas & Ghostface Killah - Verbal Intercourse om.. känner igen den..
Don't try to fit in my shoes cuz you can't// nobody can fuck with me, understand???//
fasa: OK. Vi kanske båda kan enas om att Pap och Term är grymma och både remixen och orginalet av WHIGD är feta? ;)
SS låter bra det :)
krs & tonedeff - clear em out
Madjin
Nas ft Scarface - Favor for a favor
Dr.Dre ft Devin the Dude & Snoop Dogg - Fuck You
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
MazTheHustler P22 Är Game ens med på Young Buck - Stomp? Jag säger RZA på Last Emperor - He Lives.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe