M-1! Blackthought! Dock vet hans kamrater på OKAYPLEAYER hur skillad han är, det är den främsta anledningen till varför ingen vill ha med honom på album tracks. (Common, Kweli) Jag anser även att KanyeWest är underskattad av hardcore hiphop entusiaster. Kanyewests lyrik går att tolka på flera sätt och har flera dimensioner; den ytliga och lätttillgängliga och den djupa, subtila samhällskritiska. En överskattad microphone controller, master of ceremony är Eminem ; pissar på Eminem . Detroits vita arbetarklassens problem hör hemma hos Jerry springer.
Straight outta fucking dungeons of rap
Tragedy Khadafi
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
Phat Kat
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Lockingboy: Tycker Kanye är en underskattad producent och en överskattad MC. När det gäller Eminem måste jag bara inflika: på den tiden det kändes som om han hade nåt med arbetarklassen i Detoit att göra var ju den tiden han var intressant...
Konsertbesökare
2007-04-07 16:54
Tillägger ytterligare en grupp av rappare som är underskattade: THA ALKAHOLIKS
C-Rayz Walz Fantastisk lyricist som hamnat i skymundan av Defjux-gänget. All heder till Aesop och grabbarna, men C-Rayz får för lite props.
Rhymefest Last Emperor
Men lika glad är jag för det!
Kwest the madd ladd är underskattad, verkar bara som det är jag och simon gärdenfors som uppskattar honom, trots fantastiska skivan "this is my first album" med hits som "101 Things to Do While I'm With Your Girl" min blanka penis - young d boys är väl egentligen inte underskattade, bara lite bortglömda. Alla som har hört skivan älskar ju dom.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
R.A. The Rugged Man och Q-Uniqe - lätt!!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
dundermannen P11 Det har du faktiskt rätt i, alla som hört dom tkr ju faktiskt om dom. Synd bara att inte allt för många har hört skivan, jag köpte den för 15 kr på cd-rea :)
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Producent
2007-04-09 00:18
Buc Fifty
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag tycker El-P är underskattad rent rapmässigt. Alla snackar bara om hans beats men hans raps har ju varit minst lika innovativa och coola.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ Quik.. En av dom riktiga kungarna från the westcoast. Har kommit med heat ända sen hans debutalbum, och nämns nästan aldrig när man snackar om the westcoast.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jedi Mind Trick
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Producent
2007-04-09 20:23
Killah Sha
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Domination som hänger med förre detta g-unit medlemen Smurf. dom släppte ett album för något år sen som var riktigt fet.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
currensy tha hotspitta you feel me listen
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Troy han är lungt underskattad, han borde blivit stor redan när han var med på master p's Good side/bad side, hans verser var dom ända som man verkligen la märke till. att han är signad till lil waynes bolag nu gör ju inte saken sämre.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
young money cash money?:D för fel på dem? han va ju fet med 504 boyz.. :D
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
är inget fel på dom tvärt om det är ett av dom mest lovande nya bolagen, deras chef är ju den bäste
Bra namn ni skrivit, gott folk. Det känns förresten som att Inspecta Deck och Masta Killah inte får tillräcklig uppskattning... eller vad tycker ni?
jag tror inte Field Mob och Tech N9ne nämnts än så domk måste ju vara extra underskattade.
kool keith alla har snott av honom
så
Konsertbesökare
2007-04-21 03:53
BLACK THOUGHT från The Roots.
Masta Ace.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Aggro Problemet med dessa båda hrr är ju att de i huvudsak är bra på andras skit, men att det blir rätt mediokert när de släpper eget material. INS är, för att ta ett exempel, lycande på Above The Cloudz, men ingen av hans soloplattor har tagit tag i mig. Lite samma sak är det med Masta Killa. För att inte tala om Killah Priest.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Shyne, Celph Titled, MF Grimm
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
Markoolio
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Dekker: Instämmer, men jag tyckte faktiskt att Masta Killahs debut var en frisk fläkt i Wu-lägrets repertoar. Hans uppföljare var inte lika bra. Buddy Love räknade upp bra namn där.
Producent
2007-04-21 18:12
Blitz
Utan tvekan B.G.
"blowin money, throwin money, its snowin money " - - Lil Wayne - -
Lupe Fiasco... Visst han e väl ganska uppskattad, men han e fan grym
karl P28 : sorry om ja inte hanger me, men vem har Kool Keith snott nat fran?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
han sa väl att alla har snott ifrån honom?
Everlast ingen snack om saken
Blow my mind....the one below the waistline.
ok my bad.. I was drunk..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent
2007-04-22 21:59
Camp Lo
karl P28 : sorry om ja inte hanger me, men vem har Kool Keith snott nat fran? Alla har snott av honom. Skrev jag. Men själv har han säkert snott och inspirerats av saker även om han är en utomjording. Han lever ändå i världen och dricker tropicana.
så
Cormega, Killah Preist, Gruppen the UN, Bun B, PMD... Kan hålla på längre.. men det var de jag kom på nu.
Producent
2007-04-27 08:11
Raze
Lil Boosie Bo Hagon B.O.B. Field Mob Tech N9ne Killer Mike Drag-on AP.9 (Mob Figaz) San Quinn Jody Breeze (Boyz n Da Hood J-Kwon Yung Joc Young Dro Travis McCoy (Gym Class Heroes) Älskar trådar som denna så jag uppar den med en liten lista
Reks är en sjukt underskattad kille, titta upp han!
kool keith alla har snott av honom Co-sign så in åt helvete. En av de fem bästa någonsin rakt av och alla underskattar karln!
Floppen: Hehe.. Jag ser inte han som rappare, utan mer som komiker, karln är ju sjuk ihuvudet..
shit va mycket skit ni skriver här ... lil wayne underskattad?
att ingen skrivit Z RO ? ..
Texas music u gotta understand that!
Cormega , O.C., Masta Ace, Jadakiss, Pharoahe Monch, Sean Price
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus