Konsertbesökare
2007-03-30 06:28
Underskattade rappare?
Mest underskattad: SCARFACE
Atmosphere
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Producent
2007-03-30 08:30
Masta Ace, Big Noyd, Cormega, Tragedy Khadafi
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
att folk aldrig tröttnar på att lägga upp samma trådar hela tiden...
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
atmosphere är väl inte underskattat, däremot jävligt överskattat av en liten klick magoo är underskattad, han är en rappare som ständigt får ta massa skit trots att han är roligare och skönare än 99% av era ryggsäckshjältar
skriv kort, helst inte alls
Konsertbesökare
2007-03-30 13:54
ja tycker Atmosphere e sjukt OVERskattade
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Percee P MF Grimm är underskattade på så sätt så få lyssnar på dem Cassidy Styles Jadakiss är underskattade på så sätt att så många har hört dom men inte lyssnat Sadat X Grand Puba Lord Finesse Edo G är underskattade på så sätt att dom får cred, men bara av vissa finsmakare - annars orättvist bortglömda these days
Masta Ace Cassidy (För många förknippar honom med "Hotel") Fat Joe (Droppade mycket bra tidigare..Underskattad på så vis att många så kallade "äkta" hiphopare ogillar honom)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nu kommer jag bli påhoppad av alla truschool-heads precis som snubben som nämde atmosphere, men Sage Francis är mitt val, han underhåller och ÖVERRASKAR, nåt som väldigt få rappare gör nuförtiden
Fat Joe is tha shit. Synd bara att han droppade tre tunga album och nu är uppe i cirkus 57 mindre bra plattor efter det...that shit will tarnish your image..
udnerskattade.. 50/50 Lil' Twin mås säga... står oftast i skuggan an andra men dock mycket underhållande
The Young Phenomenon...
Asher Roth, inte ens nån här som hört talas som honom och han är hur tung som helst.
50/50 twin är otroligt grym men han kann nog inte ses som underskattad direkt dom flesta vet nog inte ens att han existerar. en som däremot är underskattad är Bun B från UGK
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
soul_survivor : Absolut, men ändå. De första plattorna (don cartagena, represent och jealous ones..) borde väga upp det hos hiphopfans.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun: Har man inte hört de tre eller dissar dem är jag helt på din sida. Gillar man de tre, men har svårtför Fat Joe för han gjort så många dåliga plattor nu har jag mer förståelse för kritiken. Det blir en LL Cool J-situation. Visst, killen har gjort tre-fyra briljanta skivor, men nu har han sugit så länge att det dåliga överväger och man INTE blir glad när man ser honom på TV s.a.s. Men visst är Joe underskattad av de som inte ens tagit sig tiden att lyssna på de tre LPs du nämner, absolut.
Skribent
2007-03-30 22:53
Royce Da 5'9''
Gött mos på klubba!
håller me Ucke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil Dap och Melachi The Nutcracker. Sen är det jävligt många på Whoa som underskattar Jay-Z
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inspecta deck borde få mer rampljus än han fått, sage francis är också enormt underskattad
två namn som dyker upp i mitt huvud är ju yukmouth och obie trice, två riktigt tunga mc's som har grymt bra texter och flow (enligt mig!)
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
yukomouth och obie trice förtjänar sin underskattning (enligt mig)
Killer Mike är absolut underskattad
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Cassidy, AZ.. cassidy feta punchlines. AZ fet rakt av.. Bless
Producent
2007-04-01 13:32
Freeway, Buc 50
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Black thought, Planet Asia, Chino XL är väldigt underskattade
Talib Kweli
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Baby Blak skulle Talib vara underskattad? har star val hogt pa dom flestas listor?
instämmer i vad isofu säger, sen vet jag inte varför inte Lupe fiasco får mer attention
masta ace, royce, yuk', san quinn, 'mega, chino, noyd, sadat x, grand puba, black thought, causal, crooked I, u-god, del, jayo felony etc.. finns många
R.A. The Rugged Man. utan tvekan
Producent
2007-04-01 20:13
Lupe Fiasco är väl ändå ganska upskattad??
Konsertbesökare
2007-04-01 22:37
R.A the rugged man och masta ace
You play Gangster Byt you ant shit
Wordsworth säger jag bara! Så grymma flows och röstlägen hela tiden. Lätt en av mina favoritrappare.
Rise
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
50CENT
Tycker dessa är sjukt underskattade: Scarface Big Noyd (vad fan hände med honom egentligen?) Royca Da 5'9 Soopafly Styles P Cassidy Krayzie Bone (fast han kanske inte är underskattad) Sen finns det väl ett pack till, men kommer inte på några för tillfället.
Yeah, you know..
j-kwon
swedishtrapstar P-1 Just därför inga vet vem han är för han är underskattad .
The Young Phenomenon...
Geto Boys med Scarface i täten, finns det nån bättre låt än "Damn it feels good to be a gangsta"? en av de fetare there is...
Alla i The UN, Screwball och Theodore Unit är underskattade.
Producent
2007-04-03 18:35
Havoc
R.A. The Rugged Man The Odd Couple Sabac Sway Viktor Vaughn Mr. Lif Gift of Gab Tonedeff Killa Sin Cage Leak Bros Wrekonize Cynic Grand Agent Akbar Young "D" Boys finns sjukt många.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
hade denna legat under "svensk hiphop" hade ja iaf sagt Fronda :P