Timbaland sa i någon låt "You're just a piano-man", vilket Scott Storch tydligen tog illa upp av
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
för att Timbaland säger något på sin nya singel om att Ni är bara pianolirare jag är en producent... bla bla bla... Och då ble Scott ledsen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The white Guy is trippin'
Shuu
Tack, de förklarar allt tror ni att Timbaland svarar?
hehe "dont apologize nigga"
Jag tror inte att Timbo svarar. Vet inte varfor men han ar en san som skiter i allt och forsatter att gora sitt
Shuu
feting :D beaten va tuuung
fet beat.
SKU - SKU - SKULASON!
hahahah beatet var ju nice...
vad var bra med det här. ni får gärna förklara
rätt ballt beat men nu börjar de gå lite överstyr tycker jag
hahahahahahahahahahah hade aldri tänkt att storch kunde låta så vfan :S ,
Shit vad weak vers... timbo vinner ju fan även om han inte gör en diss tillbaka...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Dem alla har ju gatt ihop som fucking barn .. mad respect at NOX, Scottie and NJD.
Timberland is a great producer .. men wack personlighet .. han kan fortsatta knulla JT medan Nelly Furtado tittar pa.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
for ovrigt var det tinkerbell aka timberland som startade allt
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
onödig beef, tycker båda borde hålla sig till att producera och inte rappa.. yo
scott storch är en superproducent, men han har fortfarande inte gjort ett fullständigt komplett album som t.ex ...the bachelor eller 100%. därför vinner timbaland ganska klart i mina ögon. därmed inte sagt att det inte var en onödig kommentar. timbaland är redan #1 och har så varit i 10+ år, han behöver inte snacka för att bevisa nånting.
skriv kort, helst inte alls
tuff jew productions, håll dig till pianoklinkandet please! första och förhoppningsvis sista gången man hörde honom framför mikrofonen
chase the clouds away
Här e timbos låt vid 1.25 så droppar han "dissen" men han nämner väll aldrig scott storch elle nån annan "keep my name out of your mouth" (?) diggar scott som producent men detta sög fett...
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
by the way så är finns den oficiella videon med timbaland på realtalkny.net
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Första versen SÖG verkligen KUK asså¨. Andra versen var bättre men jag tror mest att timbaland kommer att skratta åt detta.
David VS Goliath
Har säkert dragits upp här i forumet men youtub'a "timbaland janne sunni" så får ni se vad timbaland är gjord av. Timbaland är skitfet men den låtstölden är svår att förbise.
Jag tror Scottie sa någonstans att han är bättre än Timbo. Kolla på MTV My block: Virginia där intervjuar dom honom och han snackar om Scott Storch.
your heart pump project kool-aid
Lyricist
2007-03-01 00:44
hahaha scott storch rappar! Fan vad skönt...Detta föll mig inte helt i smaken och I belive that mr Timbaland kan klå detta om han vill.
spliff hur vet du att det är en låtstöld och att han inte fixat rättigheter till samplingen ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Timbo e en liten tjuv de me den finlänske killen e inte första gången han har snott nått från någon ...
Timbaland: Im a real producer, and your just a piano maan your songs dont top the charts, i heard them, im not a fa-a-an samma låt justin timberlake: i saw you try to act cute on tv, just let me clear the air we missed you on the charts last week, damn thats right you wasnt there if s-s-sexy never left, how come everybodys on my sh-i-i-it dont hate on me just cuz u didnt come up with i-i-it hade jag vart scott storch hade jag nog också tolkat de så, för scott storch var bara en piano man, en riktigt jävla grym piano man men utvecklades, och jag tror han o timb haft ett litet subliminalt beef ett bra tag,
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
förövrigt var låten fet, scott har ingen inlevelse i videon men trodde inte han rappade helt okej, personliga dissar i like that, nice
värdelös diss, svintråkig video. det enda positiva med skiten är väl i så fall beatet, som inte ens var någon höjdare. har scott rappat på några fler låtar? vilka?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Timbo dissar ju Scott, Justin dissar Prince. Jag tycker låten e fet iaf. Men nån här sa att Timbo har snott andra låtar också, jag har hört det av massa, isf vilka mer? Jag vet bara Nelly Furtados Do It.
Scott Storch e "built like that" alltså?
haha skojig video
mmm...timbaland svarar med en patetisk vers i visknings/stönläge...näe jag vet inte, hans vers på I'll Be Around var ju trots allt bättre än Scott Storchs skitvers så...
löjligt, ack så löjligt. hela grejen...
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
gillar inte att jt ger sig på prince. hoppas dom skojar eller nåt. vore nice om prince kom med en jävla banger o knulla skiten ur han annars. in yo face justin timberlake... lite skrik gitarrsolo aa ni hajar
Visa vad ni går för,<br> visa vad ni står för...
Timbo dissar ju Scott, Justin dissar Prince. Jag tycker låten e fet iaf. Men nån här sa att Timbo har snott andra låtar också, jag har hört det av massa, isf vilka mer? Jag vet bara Nelly Furtados Do It. Justin hävdar iochförsig själv att han aldrig skulle dissa Prince...även om just "They say sexy never left..." verkar syfta på just Prince. Men resten är antagliegn åt Janet som uttalat sig negativt om Justin i TV för ett tag sen...och som släppte skiva samtidigt som honom men inte kom upp på listorna. hade jag vart scott storch hade jag nog också tolkat de så, för scott storch var bara en piano man, en riktigt jävla grym piano man men utvecklades, och jag tror han o timb haft ett litet subliminalt beef ett bra tag, De har väl beefat sen "Cry me a river" då Storch blev sur för att han inte fick credits. Han säger ju sig ha proddat den även om den låter som en helt solklar Timbo-låt.
www.plaingold.com
scott gjorde la pianot på cry me a river? men jag tror INTE justin dissar prince? öh?, han sa på TRL, dom fråga honom "on your next project, who would you look forward to collab with" så sa han nånting typ "right now, noone other then prince, i would love to do a song with him,, (massa fjäsk fjäsk fjäsk) " elle nått liknande
scott gjorde la pianot på cry me a river? Ja, mycket möjligt men han hävdar att han gjorde hela fucking låten mer eller mindre. men jag tror INTE justin dissar prince? öh?, han sa på TRL, dom fråga honom "on your next project, who would you look forward to collab with" så sa han nånting typ "right now, noone other then prince, i would love to do a song with him,, (massa fjäsk fjäsk fjäsk) " elle nått liknande Som sagt, Justin har dementerat att den alls skulle handla om Prince och att han aldrig skulle dissa nån som betytt så mycket för honom. Och med tanke på att både han själv och Timbaland haft Prince som en stor influens vore det lite motsägelsefullt att dissa honom.
www.plaingold.com
Pianoo maan Skön diss DOE o Timb kör
Kollade på MTV block VA. Där tim säger att scott började. Att scott var bättre än timberland. Timberland: Im the king, the king is the king elle nått. Kanske var det där det börja
veme nox?..´på timbos diss..säger han att han är en reggeaton artist?? ...
I'ma ride for my niggaz, die for my niggaz ,Puff lye with my niggaz til I'm high with my niggaz..terror squad..baby!
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie